ik heb alles bij elkaar ongeveer 15 minuten gewacht en was rond de 40 euro beltegoed kwijt van mijn mobiele telefoon,terwijl het maar 0,10 eurocent per minuut kost,ik ben er niet over te spreken,kan hier wat tegen gedaan worden tegen die schandalig hoge telefoonkosten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc bellen schandalig duur........
upc bellen schandalig duur........
onlangs had ik een storing had daardoor geen internet en telefoon,dus kon ik upc alleen bellen via 0900-1580
ik heb alles bij elkaar ongeveer 15 minuten gewacht en was rond de 40 euro beltegoed kwijt van mijn mobiele telefoon,terwijl het maar 0,10 eurocent per minuut kost,ik ben er niet over te spreken,kan hier wat tegen gedaan worden tegen die schandalig hoge telefoonkosten.
Re: upc bellen schandalig duur........
In sommige gevallen is er sprake van 10 cent + de kosten van het gebruik van een mobiele telefoon. Maar het zou me niets verbazen als dit aan het begin van het gesprek NIET wordt medegedeeld.
Maarja, je hebt weinig keuze als je vaste lijn eruit ligt.
Maarja, je hebt weinig keuze als je vaste lijn eruit ligt.