LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC drama

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
CTH

UPC drama

Ongelezen bericht door CTH »

In januari had ik een UPC totaalpakket besteld en ook ontvangen, maar vanwege problemen met mijn oude provider heb ik uiteindelijk besloten om gebruik te maken van mijn 7 dagen bedenktijd en geen gebruik te maken van dit totaalpakket. Ik heb de doos niet eens geopend en dezelfde dag nog teruggestuurd. Ik heb daarna netjes een brief gestuurd met een kopie van de bon van het postkantoor.

Vervolgens krijg ik in februari een factuur van €111,71 dus ik besluit te bellen naar de helpdesk. Er wordt gezegd dat ze de doos nog niet hebben ontvangen (meestal duurt dit een tijdje volgens de medewerker.) Ik besluit om een paar weken later weer te bellen en er wordt gezegd dat de doos inderdaad binnen is en dat het geld bij de volgende factuur wordt gecrediteerd.

Vervolgens krijg ik in maart een factuur waarbij ik €29,74 moet betalen voor het standaard radio/tv pakket. Dit is correct, maar nog steeds is mijn rekening van februari niet gecrediteerd. Ik besluit om weer te bellen en weer krijg ik de toezegging dat het de volgende maand gecrediteerd gaat worden.

Zaterdag 11 april krijg ik een factuur waarbij ik opeens €65,81 moet betalen. Hier zit opeens weer internet en telefonie bij terwijl het de vorige maand al geregeld was dat het opgezegd was! Ik besluit om alweer te bellen en er wordt gezegd dat de doos al binnen is, maar dat het abonnement nog niet is opgezegd! Ik vond dit heel erg vreemd en de medewerker zou het direct stopzetten en een creditering aanvragen.
Het geld voor april is inmiddels automatisch afgeschreven. Nu heb ik dus in februari en april betaald voor iets waar ik nooit gebruik van heb gemaakt.

Dit verhaal heb ik dus de vorige maand ook al gehoord en ik ben dus bang dat het de volgende keer weer niet goed is en dat ik weer teveel betaal. Mijn geduld raakt langzaam op en ik probeer het nu via deze weg in de hoop dat het uiteindelijk wel behandeld gaat worden want bellen werkt kennelijk niet en ik heb geen zin om telkens van het kastje naar de muur gestuurd te worden!

Ik heb dit afgelopen zaterdag ook al naar [email protected] gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Misschien dat het hier wel gelezen en behandeld wordt dan wil ik mijn klantgegevens nog wel een keer sturen.
1 ding is zeker en dat is dat ik nooit meer met UPC in zee ga!

Met vriendelijke groeten,

C.T. Ho

marjorin

Re: UPC drama

Ongelezen bericht door marjorin »

Dit was nu ruim twee maanden geleden. Is dit inmiddels opgelost?

Gesloten