LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Film 1 actie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
madcap44

UPC Film 1 actie

Ongelezen bericht door madcap44 »

Beste leden van Tros Radar,

Op 4 december is mijn UPC internet pakket in de lucht gegaan. Echter moest ik nog wachten tot en met 11 december voor de inportering van mijn vaste nummer vanuit mijn vorige provider.
Nou kijk ik op dinsdag 11 december op de website van UPC en wat zie ik tot mijn verbazing dat er nou een actie is bij UPC waarbij de klanten een half jaar lang gratis film 1 erbij krijgen indien ze een abonnement nemen bij de UPC. Ik heb dit niet gekregen en ik heb vervolgens gebeld met UPC om te vragen of ik daar ook in aanmerking kom. Aan mij wordt door de klantenservice van UPC verteld dat ik daar niet in aanmerking kom, omdat de actie vanaf 10 december jl. geldig is. De klantenservice gaf als voorbeeld aan als je vandaag schoenen koopt en ze worden morgen afgeprijsd dan heb je ook geen recht op inruil. Volgens zijn ze niet op de hoogt van de huidige wet- en regelgeving. Vervolgens heb ik gevraagd aan de klantenservice en wat mijn bedenktijd is om eventueel van mijn huidige pakket af te stappen en ze gaven netjes aan dat het 7 werkdagen is. Vervolgens heb ik aan hun gevraagd van wat nou als ik mijn abonnement bij jullie opzeg en vervolgens weer opnieuw aanvraag, kom ik dan wel in aanmerking voor een half jaar gratis film 1? Hier gaf de klantenservice ja als antwoord op. De houding richting de klanten vind ik dan ook buitenproportioneel. Mijn bedenktijd is inmiddels voorbij. Hoe zouden jullie het aanpakken en wat zijn de mogelijkheden hier omtrent?

ciske

Re: UPC Film 1 actie

Ongelezen bericht door ciske »

Hoe lullig het ook is, als je bedenktijd voorbij is, heb je het maar te accepteren.

Raar bij mij deden ze niet moeilijk toen een dag later de korting er was. (kreeg die alsnog)

Misschien een optie voor je effe op het upc forum of chello forum te gaan, daar zijn medewerkers van upc aanwezig.

madcap44

Ongelezen bericht door madcap44 »

Heb je een link van de upc/chello forum?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

madcap44 schreef:Heb je een link van de upc/chello forum?
http://www.chelloo.com/upc/index.php?board=6.0

google is your friend :mrgreen:

Gesloten