| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC router TWG-850-4U verliest internet.
-
renegade66
Re: UPC router TWG-850-4U verliest internet.
gemeente kan alleen maar een plankje ervoor zetten, zij hebben geen kleppen/deurtje voor die kasten. ik heb je om het adres van die kast gevraagd zodat ik het kan doorgeven om te laten repareren. maar blijkbaar wil je er alleen maar over zeuren en niet laten verhelpen. ook dat moet je dan even aan die gemeente doorgeven. kijken of ze dan nog zo behulpzaam en dreigend zijn.
-
renegade66
lees eens goed wat jij schrijft.het is wat meneer wil gewoon ze zin krijgen en ze gelijk halen op strafen van een dwang som en upc de rechter
jij zegt dat ik die straffe van dwangsom opleg, dat zeg ik dus niet, maar upc. ik heb daar verder niets mee te maken.
man laat me niet huilen dat mogen ze helemaal niet dat bedrijf denk dat het ***** is nou dan ben ik god
-
renegade66
mens alsjeblieft, als je niet weet waar je over praat houd dan alsjeblieft je mond dicht.
je snapt er echt geen bal van.
jij bent hier echt om de boel dwars te zitten anders had je het adres van die kast nu wel gegeven. je loopt te zeuren over dat upc er niks aan doet ondanks diverse pogingen door gemeente enz. maar als een medewerker van upc om dat adres van die kast vraagt om het probleem te verhelpen doe je er niks anders mee. alleen ongefundeerd commentaar leveren. kan me voorstellen dat upc niets voor je wilde doen.
Dacht dat dit topic ging over een niet werkend modem.
Waarvoor upc wel degelijk verantwoordelijk is, deze worden door hen ingekocht en uitgezet, en ondanks dat het bekend is dat er problemen mee zijn gaan ze er gewoon mee door.
De gehele verantwoording ligt bij upc,
zou het dan toch het krakkemikkige netwerk van upc zijn dat hier debet aan is

Waarvoor upc wel degelijk verantwoordelijk is, deze worden door hen ingekocht en uitgezet, en ondanks dat het bekend is dat er problemen mee zijn gaan ze er gewoon mee door.
De gehele verantwoording ligt bij upc,
-
renegade66
die problemen hebben totaal niets met het "krakkemikkige" netwerk te maken. en dat ze verantwoordelijk zijn is maar voor een gedeelte waar. je hebt absoluut gelijk dat UPC die modems niet meer moeten uitgeven voordat dit probleem opgelost is. ik weet ook niet of ze nu nog wel of niet uitgeleverd worden.
renegade66 schreef:die problemen hebben totaal niets met het "krakkemikkige" netwerk te maken. en dat ze verantwoordelijk zijn is maar voor een gedeelte waar. je hebt absoluut gelijk dat UPC die modems niet meer moeten uitgeven voordat dit probleem opgelost is ik weet ook niet of ze nu nog wel of niet uitgeleverd worden.
Nu komt de aap uit de mouw.
Juist, wat anders hebben andere en ook ik niet bedoeld!
Al;s een product niet goed is, moet het vervangen worden!
De volledige verantwoording ligt hierbij upc, als de modems niet aan de specifecaties (inclusief firmware) voldoen welke door upc zijn gesteld zouden ze niet moeten zijn afgenomen, en nog minder uitgezet worden, en als ze wel aan de door upc gestelde specificaties voldoen is upc volledig debet aan het niet werken er van.en dat ze verantwoordelijk zijn is maar voor een gedeelte waar.
Men mag er toch vanuit gaan dat een proefexemplaar geleverd is voor te testen, of dat bij een (eerste) zending de modems zullen zijn getest.
agro schreef: Men mag er toch vanuit gaan dat een proefexemplaar geleverd is voor te testen, of dat bij een (eerste) zending de modems zullen zijn getest.
dat lijkt mij ook ja , maar dit is gewoon nalatigheid van upc.
De UPC watcher spreekt weer, een beetje gelijk heeft hij ook nog, zou hij/zij misschien ook weten over hoeveel modems het gaat??, nee dus bij navraag blijkt dit type modem zo,n 0,4 % klachten van de uitgeleverde te hebben, alleszins normaal in mijn ogen,maar het is gemakkelijk om voor de troepen uit te gillenagro schreef:De volledige verantwoording ligt hierbij upc, als de modems niet aan de specifecaties (inclusief firmware) voldoen welke door upc zijn gesteld zouden ze niet moeten zijn afgenomen, en nog minder uitgezet worden, en als ze wel aan de door upc gestelde specificaties voldoen is upc volledig debet aan het niet werken er van.en dat ze verantwoordelijk zijn is maar voor een gedeelte waar.
Men mag er toch vanuit gaan dat een proefexemplaar geleverd is voor te testen, of dat bij een (eerste) zending de modems zullen zijn getest.
Is dat belangrijk dan dat ik dat zou weten?zou hij/zij misschien ook weten over hoeveel modems het gaat??,
Goh henri dat jij je kanaaltjes hebt om zoiets zo snel na te vragennee dus bij navraag blijkt dit type modem zo,n 0,4 % klachten van de uitgeleverde te hebben
-
renegade66
wat henri zegt klopt absoluut, alles wat nieuw geleverd gaat worden wordt eerst door upc getest, er is altijd een percentage wat niet goed werkt. UPC geeft dat ook door aan de leverancier en die moeten daarvoor met de oplossing komen, het is altijd makkelijk om gelijk UPC de schuld te geven. zo werkt het toch ook bij andere producten? als jullie een product kopen en er zit een foutje in en de vervanger werkt wel goed is het toch ook geen baggerproduct? of jij gaat toch ook niet zelf de fout oplossen? nee dat laat je ook door de fabrikant doen!!! en dat is wat wij bedoelen. neemt niet weg dat upc het uitleveren ff tijdelijk moet stoppen.
Dan zou een eenvoudige oplossing zijn het foutieve modem te ruilen, maar gezien de reacties van de personen welke er mee te maken hebben gebeurt dit niet, dus klopt het kleine percentage niet, ofwel wordt de zozeer bekende aso arrogante opstelling van upc gebezigd.alles wat nieuw geleverd gaat worden wordt eerst door upc getest, er is altijd een percentage wat niet goed werkt
-
renegade66
goh, welgeteld 2 mensen op dit topic die er een probleem mee hebben, dat is 0.002% ofzo. ik zal een klein adviesje geven om het wel omgeruild te krijgen.
zorg dat er kortsluiting in het modem komt. dan krijg je zeker een nieuwe. (geen water overheen gieten, dan moet je betalen).
ben ik toch weer een beetje behulpzaam.

zorg dat er kortsluiting in het modem komt. dan krijg je zeker een nieuwe. (geen water overheen gieten, dan moet je betalen).
ben ik toch weer een beetje behulpzaam.
Agro durft wel anoniem zoiets neer te pennenagro schreef:Dan zou een eenvoudige oplossing zijn het foutieve modem te ruilen, maar gezien de reacties van de personen welke er mee te maken hebben gebeurt dit niet, dus klopt het kleine percentage niet, ofwel wordt de zozeer bekende aso arrogante opstelling van upc gebezigd.alles wat nieuw geleverd gaat worden wordt eerst door upc getest, er is altijd een percentage wat niet goed werkt
renegade66 schreef:goh, welgeteld 2 mensen op dit topic die er een probleem mee hebben, dat is 0.002% ofzo. ik zal een klein adviesje geven om het wel omgeruild te krijgen.
ben ik toch weer een beetje behulpzaam.![]()
Mooi advies, en zo worden de onkosten van een bedrijf meer, en de rest van de klanten mag meebetalen!
Ach laat Tenis maar betalen, als beroeps wroeter mag dat toch ???tennis schreef:renegade66 schreef:goh, welgeteld 2 mensen op dit topic die er een probleem mee hebben, dat is 0.002% ofzo. ik zal een klein adviesje geven om het wel omgeruild te krijgen.
ben ik toch weer een beetje behulpzaam.![]()
Mooi advies, en zo worden de onkosten van een bedrijf meer, en de rest van de klanten mag meebetalen!![]()
Nee henri niet anoniem, mijn naam adres en telefoonnummer is bij je afgod bekend, heb ik je van de week al keer meer medegedeeld in ander topic, maar lezen is nooit je sterkste punt geweest, jij verbasterd liever nicknames en helpt topics om zeep met nietszeggende opmerkingen en gezwets.Henri42 schreef:Agro durft wel anoniem zoiets neer te pennenagro schreef:Dan zou een eenvoudige oplossing zijn het foutieve modem te ruilen, maar gezien de reacties van de personen welke er mee te maken hebben gebeurt dit niet, dus klopt het kleine percentage niet, ofwel wordt de zozeer bekende aso arrogante opstelling van upc gebezigd.alles wat nieuw geleverd gaat worden wordt eerst door upc getest, er is altijd een percentage wat niet goed werkt
Ben blij, niet bij dit clubje te behoren!Hunri42 schreef:
Ach laat Tenis maar betalen, als beroeps wroeter mag dat toch ???![]()
Je moet dan meer betalen, niet ik!
Nee henri niet anoniem, mijn naam adres en telefoonnummer is bij je afgod bekend, heb ik je van de week al keer meer medegedeeld in ander topic, maar lezen is nooit je sterkste punt geweest, jij verbasterd liever nicknames en helpt topics om zeep met nietszeggende opmerkingen en gezwetstennis schreef:Je moet dan meer betalen, niet ik!Hunri42 schreef:
Ach laat Tenis maar betalen, als beroeps wroeter mag dat toch ???![]()
Agro ik gun jouw de eer van het laatste woord, salu en kijk uit op de ladder het vriest weer in Brabant,beledigenden teksten gaan me te ver, een nickname is maar een nickname hoewel de humor Agro weer eens ontgaat, get a life please