Na regelmatig uitval internet en telefoon, gebeld naar upc.
Mijn klacht neergelegd, en ik moest het kabeltje van de verdeeldoos naar modem maar even los en vast draaien.
het werkte voor even.
Weer gebeld.
Ik moest maar even met het verdeelblokje naar arnhem en het door laten meten.
Zijn ze gek geworden.
2 dagen later een monteur die installatie kwam aanleggen zonder dat ik ernaar gevraagd heb.!!!!!!!!!!
De installatie lag er al.
heeft 2 modems weggehaald en er 1 voor teruggeplaatst.
Het werkt nu goed voorzover.
Wat nu mijn verbazing wekt.
Op mijn rekening word wel even 41 euro vermeld.
Nog even en ik gooi die upc de deur uit.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc
Re: upc
a. ongevraagd en zonder mail bericht komt er geen monteur langs.
b. zonder overleg over kosten wordt er geen werk uitgevoerd.
c. de monteurs zijn van Guidion die rechtstreeks factuuren sturen.
Indien Joschie bovenstaande niet heeft
kan ze het bedrag laten storneren
Indien Joschie bovenstaande niet heeft
Ja, mij is dit overkomen, ik heb vaak geen telefoon, en geen internet nu zeggen ze bij U.P.C. de bekabeling meneer, elke keer maar bellen en elke keer het zelfde verhaal.
Kan mij iemand vertellen wat ik hier aan kan doen, heb dagen goed bereik en dan ineen keer valt alles weg dus geen telefoon, en geen internet.
Kan mij iemand vertellen wat ik hier aan kan doen, heb dagen goed bereik en dan ineen keer valt alles weg dus geen telefoon, en geen internet.
Vraag het aan Joschie, hij heeft nu ervaring!kokemo schreef:Ja, mij is dit overkomen, ik heb vaak geen telefoon, en geen internet nu zeggen ze bij U.P.C. de bekabeling meneer, elke keer maar bellen en elke keer het zelfde verhaal.
Helemaal met H 42 eens!
Henri42 schreef:a. ongevraagd en zonder mail bericht komt er geen monteur langs.
Indien Joschie bovenstaande niet heeftkan ze het bedrag laten storneren
Het is natuurlijk ook nog de vraag, waarom heb je de monteur zijn gang laten gaan, als je hem niet hebt besteld?
Nu werkt het toch, dus was er toch iets mis, wat je zelf niet hebt kunnen verhelpen, en dat kost geld!