LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc webmail

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
koraal
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2008 11:02

upc webmail

Ongelezen bericht door koraal »

Zijn er meer mensen met problemen met webmail van UPC, kan soms dagen niet bij mijn post. Verschillende keren contact gehad met UPC ze zeggen dat er aan gewerkt wordt, maar dit duurt nu al een aantal maanden.

vision4life
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2011 19:12

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door vision4life »

Inderdaad heb ik ook veel dropouts en ik heb ze een link naar een ander draaje op dit forum gestuurd. Ik heb een screenshot gemaakt van een van de keren dat webmail niet beschikbaar was en ik later opnieuw moest proberen. Wat heb je nu aan zo'n opmerking. I.p.v agressief marketing om zoveel mogelijk klanten strikken zou ik korting/smartegeld willen claimen. :(

wongdjowoh
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2010 14:31

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door wongdjowoh »

Waarom UPC webmail? genoeg alternatieven zoals hotmail, live of yahoo etc etc

Dan heb je overal en altijd je email tot je beschikking en bijna 100% betrouwbaar op spam na!

edwinknight

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door edwinknight »

wongdjowoh schreef:Waarom UPC webmail? genoeg alternatieven zoals hotmail, live of yahoo etc etc

Dan heb je overal en altijd je email tot je beschikking en bijna 100% betrouwbaar op spam na!
Met webmail heb je ook overal de beschikking over je email.....vandaar de naam WEBmail.
Zojuist gecontroleerd en geen problemen met webmail. Wel kan er een vertraging in verbinding zitten als je eerst via je pc je mail hebt binnengehaald met bv exchange, windows mail, incredimail etc etc en korte tijd daarna via www probeert.
Daarvoor heb ik een gmail aangemaakt, en gebruik alleen webmail van upc voor de berichten welke zij sturen.
Maanden om dit optelossen is veels te lang, zal eens navragen bij kenissen of deze problemen hebben.

Maar kan je wel inloggen?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door tiptoo »

TS kan er niet op wat een vraag edwinknight :mrgreen:

wongdjowoh
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2010 14:31

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door wongdjowoh »

wees creatief!

koraal
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2008 11:02

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door koraal »

Vandaag de helpdesk geprobeerd en die gaf al aan dat er een storing was en ja heb ook een gmail account, maar er komt ook mail binnen via UPC. Probeer nu zoveel mogelijk naar gmail te laten sturen, want je word er moedeloos van. Met inloggen begint het al en als je er eindelijk in bent dan kan je de mail zelf weer niet open krijgen.

edwinknight

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door edwinknight »

tiptoo schreef:TS kan er niet op wat een vraag edwinknight :mrgreen:

Ach gut, denk je wat te hebben gevonden tegen mij ?? In andere topics, toevallig ook UPC, delf je steeds het onderspit. ALs je goed mijn antwoord leest dan lees je dat ik antwoord geef op de vraag van TS of er meer mensen problemen hebben met inloggen.......en ik dus niet, geef zelfs aan wat het probleem zou kunnen zijn.
Blijkbaar lokaal probleem.
Als je nu eens een zinnig antwoord geeft ipv dit soort opmerkingen te plaatsen dan vervuil je ook geen topics.

edwinknight

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door edwinknight »

tiptoo schreef::mrgreen: oh gut weer zo'n wijsneus erbij :mrgreen:
Inderdaad, what comes around goes around..... :!:

Voor de TS, heb nagevraagd en kenissen hebben geen problemen. Wel vinden zij dat langzaam is. En inderdaad, nogmaals gecontroleerd en inloggen gaat langzaam.
Hoop dat asap voor je wordt opgelost.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door Guardian72 »

edwinknight schreef: Voor de TS, heb nagevraagd en kenissen hebben geen problemen. Wel vinden zij dat langzaam is. En inderdaad, nogmaals gecontroleerd en inloggen gaat langzaam.
Hoop dat asap voor je wordt opgelost.
UPC en ASAP?

In principe kan je tegenwoordig het beste een algemene webmail provider gebruiken (yahoo, gmail, live, hotmail) want als een andere provider dan een leuke aanbieding heeft, kan je overstappen zonder je adres kwijt te raken.

Qua spam zou je zelfs meerdere adressen kunnen aanmaken - en dan een gebruiken voor die 'enquetes', quizzen, webstrijden en nieuwsbrieven...

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door Henri42 »

Guardian72 schreef:
edwinknight schreef: Voor de TS, heb nagevraagd en kenissen hebben geen problemen. Wel vinden zij dat langzaam is. En inderdaad, nogmaals gecontroleerd en inloggen gaat langzaam.
Hoop dat asap voor je wordt opgelost.
UPC en ASAP?

In principe kan je tegenwoordig het beste een algemene webmail provider gebruiken (yahoo, gmail, live, hotmail) want als een andere provider dan een leuke aanbieding heeft, kan je overstappen zonder je adres kwijt te raken.

Qua spam zou je zelfs meerdere adressen kunnen aanmaken - en dan een gebruiken voor die 'enquetes', quizzen, webstrijden en nieuwsbrieven...
ik merk zelf dat de mailberichten van UPC de laatste dagen wat trager en instabiler zijn, kan er na enkele pogingen wel inkomen, prettig te lezen dat UPC eraan werkt.
De webmail van UPC is gemakkelijk bij gebruik buiten het basisstation om, met name vanuit het buitenland zonder Wifi verbinding op de laptop :wink:

edwinknight

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door edwinknight »

TS koraal, gebruik je alleen upc webmail of laat je de upc mail ook binnenkomen op je pc middels een mailproggie?
Heb nog een paar testjes gedaan en de mails komen namelijk wel snel binnen via mn mailproggie. ( wmail )

Hoe is dit bij jou?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door Henri42 »

De mail storingen bij UPC zijn de laatste week verholpen, de webmail functioneerde normaal :) :mrgreen:

edwinknight

Re: upc webmail

Ongelezen bericht door edwinknight »

Zoals vermeld, ik had geen problemen. Zal lokaal geweest zijn.

Gesloten