LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC wekelijkse storingen
UPC wekelijkse storingen
Hallo,
Ik heb sinds oktober een UPC abonnement fiber power 25 mb waarmee ik draadloos nauwelijks 7mb haal. Ik heb hierover vaak een melding van gedaan hieraan wordt verder niets gedaan omdat ze draadloos de beloofde snelheid niet garanderen. Voorheen zat ik bij online en had een normale adsl verbinding waarmee ik makkelijk 12 mb haalde. Ondanks dat kan ik er wel mee leven voor mij is belangrijk dat mijn internet het altijd doet ik ben student en heb ook een baan. Als ik naar UPC bel krijg ik een bericht van de computer te horen dat er op mijn adres een storing is en lijn wordt verbroken waarmee ik uiteindelijk niets mee opschiet want dat kon ik ook wel merken. Vooral komende periode is voor mij belangrijk ivm deadlines en tentamens.
Sinds oktober heb ik bij UPC wekelijks een storing dat gewoon een dag duurt. Nu zou ik op school kunnen werken maar daarvoor moet ik heen en terug 3 uur voor reizen. Ik mag tegen betaling van 5 euro gebruik maken van het internet van de buren omdat naar eigen zeggen zij een download limiet hebben. Hij past zijn wachtwoord dan ff aan en als ik klaar ben zet hij het weer terug.
Nu is mijn vraag zou ik die vergoeding op UPC kunnen verhalen?
Ik heb sinds oktober een UPC abonnement fiber power 25 mb waarmee ik draadloos nauwelijks 7mb haal. Ik heb hierover vaak een melding van gedaan hieraan wordt verder niets gedaan omdat ze draadloos de beloofde snelheid niet garanderen. Voorheen zat ik bij online en had een normale adsl verbinding waarmee ik makkelijk 12 mb haalde. Ondanks dat kan ik er wel mee leven voor mij is belangrijk dat mijn internet het altijd doet ik ben student en heb ook een baan. Als ik naar UPC bel krijg ik een bericht van de computer te horen dat er op mijn adres een storing is en lijn wordt verbroken waarmee ik uiteindelijk niets mee opschiet want dat kon ik ook wel merken. Vooral komende periode is voor mij belangrijk ivm deadlines en tentamens.
Sinds oktober heb ik bij UPC wekelijks een storing dat gewoon een dag duurt. Nu zou ik op school kunnen werken maar daarvoor moet ik heen en terug 3 uur voor reizen. Ik mag tegen betaling van 5 euro gebruik maken van het internet van de buren omdat naar eigen zeggen zij een download limiet hebben. Hij past zijn wachtwoord dan ff aan en als ik klaar ben zet hij het weer terug.
Nu is mijn vraag zou ik die vergoeding op UPC kunnen verhalen?
Re: UPC wekelijkse storingen
Vandaag weer storing gehad. Gaat lekker zo...
Re: UPC wekelijkse storingen
Toch niet de stekker eruit getrokken ? , bel svp 0900 1580
Re: UPC wekelijkse storingen
Andere provider zoeken, geeft minder frustratie, en met een beetje goeie wil ben je nog voordeliger uit bovendien.bel svp 0900 1580
Re: UPC wekelijkse storingen
Andere provider ?, daar weet Agro alles vanaf:(:, in Deurne heeft zijn favoriet OBN besloten geen kabel te leggen vanwege geen animo van klanten,in Helmond gaat het dezelfde kant uit.agro schreef:Andere provider zoeken, geeft minder frustratie, en met een beetje goeie wil ben je nog voordeliger uit bovendien.bel svp 0900 1580
Re: UPC wekelijkse storingen
Ik heb dat nummer gebeld maar lijn wordt verbroken zodra je je postcode invoert. Ik krijg te horen dat er een storing is. Ik ga in oktober ook zeker weg bij UPC. Ik heb upc gekozen omdat fiber power snel zou zijn maar nu blijkt dat fiber power bij upc langzamer is dan adsl. Waarom zou ik dan niet weggaan.
Ik kan alleen maar redenen vinden om weg te gaan en geen redenen om te blijven bij upc.
Ik kan alleen maar redenen vinden om weg te gaan en geen redenen om te blijven bij upc.
Re: UPC wekelijkse storingen
Nebilem schreef:Ik heb dat nummer gebeld maar lijn wordt verbroken zodra je je postcode invoert. Ik krijg te horen dat er een storing is. Ik ga in oktober ook zeker weg bij UPC. Ik heb upc gekozen omdat fiber power snel zou zijn maar nu blijkt dat fiber power bij upc langzamer is dan adsl. Waarom zou ik dan niet weggaan.
Ik kan alleen maar redenen vinden om weg te gaan en geen redenen om te blijven bij upc.
Mij hoef je niet te overtuigen, ik blijf bij UPC met hun fantastische snelheden
Re: UPC wekelijkse storingen
Hallo.
Sinds enige dagen,valt bij ons ook het internet uit.Wij wonen in een flat en de buurvrouw van 1 etege hoger,heeft precies hetzelfde.Dus ik bel net met UPC om het te melden.Eerst 10 minuten in de wacht,dan een medewerker aan de lijn.Vertel het probleem en dan eerst de geijkte vragen.Hebt u wel tv,hebt u een router?Ja,ik heb tv,nee,ik heb geen router.Ik zeg,het ligt niet aan mij,de buurvrouw heeft het ook.Nou,mevrouw,er zijn op dit moment geen storingen.Ik vertel hem,dat had ik zelf al gecontroleerd,en er word geen storing gemeld omdat je eerst 10 minuten aan de telefoon moet hangen.Ik zeg,er word op dit moment wel aan de straat gewerkt hiervoor.Oke,word genoteerd.Nou,mevrouw,ik ga u een montuer sturn.Een monteur??Waarvoor vraag ik.Om het probleem te verlpen zegt tie.Ik weer,ik heb geen probleem,mijn buurvrouw heeft het ook!!Pffft,en dan zegt tie ook nog even als het bij u ligt,moet u voorrijkosten betalen!Ik vraag of ik het gesprek op papier kan krijge.Nee,dat kan niet,waarom niet,nou,dat deden ze niet!Ik zeg,laat die monteur maar zitten,ik meld het wel aan Radar,is prima zegt tie.pppppppppfffffft,maar voorlopig,heb ik en mijn buurvrouw,nog steeds storing.
Sinds enige dagen,valt bij ons ook het internet uit.Wij wonen in een flat en de buurvrouw van 1 etege hoger,heeft precies hetzelfde.Dus ik bel net met UPC om het te melden.Eerst 10 minuten in de wacht,dan een medewerker aan de lijn.Vertel het probleem en dan eerst de geijkte vragen.Hebt u wel tv,hebt u een router?Ja,ik heb tv,nee,ik heb geen router.Ik zeg,het ligt niet aan mij,de buurvrouw heeft het ook.Nou,mevrouw,er zijn op dit moment geen storingen.Ik vertel hem,dat had ik zelf al gecontroleerd,en er word geen storing gemeld omdat je eerst 10 minuten aan de telefoon moet hangen.Ik zeg,er word op dit moment wel aan de straat gewerkt hiervoor.Oke,word genoteerd.Nou,mevrouw,ik ga u een montuer sturn.Een monteur??Waarvoor vraag ik.Om het probleem te verlpen zegt tie.Ik weer,ik heb geen probleem,mijn buurvrouw heeft het ook!!Pffft,en dan zegt tie ook nog even als het bij u ligt,moet u voorrijkosten betalen!Ik vraag of ik het gesprek op papier kan krijge.Nee,dat kan niet,waarom niet,nou,dat deden ze niet!Ik zeg,laat die monteur maar zitten,ik meld het wel aan Radar,is prima zegt tie.pppppppppfffffft,maar voorlopig,heb ik en mijn buurvrouw,nog steeds storing.
Re: UPC wekelijkse storingen
Hoe verrassend,vandaag de melding van UPC dat er een storing is,in mijn postcodegebied!Heb ik daarvoor zo lang aan de telefoon gehangen van het weekend en toen lag het volgens hun aan mij.Pffffffffft.Edith B schreef:Hallo.
Sinds enige dagen,valt bij ons ook het internet uit.Wij wonen in een flat en de buurvrouw van 1 etege hoger,heeft precies hetzelfde.Dus ik bel net met UPC om het te melden.Eerst 10 minuten in de wacht,dan een medewerker aan de lijn.Vertel het probleem en dan eerst de geijkte vragen.Hebt u wel tv,hebt u een router?Ja,ik heb tv,nee,ik heb geen router.Ik zeg,het ligt niet aan mij,de buurvrouw heeft het ook.Nou,mevrouw,er zijn op dit moment geen storingen.Ik vertel hem,dat had ik zelf al gecontroleerd,en er word geen storing gemeld omdat je eerst 10 minuten aan de telefoon moet hangen.Ik zeg,er word op dit moment wel aan de straat gewerkt hiervoor.Oke,word genoteerd.Nou,mevrouw,ik ga u een montuer sturn.Een monteur??Waarvoor vraag ik.Om het probleem te verlpen zegt tie.Ik weer,ik heb geen probleem,mijn buurvrouw heeft het ook!!Pffft,en dan zegt tie ook nog even als het bij u ligt,moet u voorrijkosten betalen!Ik vraag of ik het gesprek op papier kan krijge.Nee,dat kan niet,waarom niet,nou,dat deden ze niet!Ik zeg,laat die monteur maar zitten,ik meld het wel aan Radar,is prima zegt tie.pppppppppfffffft,maar voorlopig,heb ik en mijn buurvrouw,nog steeds storing.