LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Internetplus bellen Lite naar Internetplus bellen basis!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kasjacek
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 feb 2008 16:50

Van Internetplus bellen Lite naar Internetplus bellen basis!

Ongelezen bericht door kasjacek »

Ik ben sinds 15 september jl. overgestapt van Internet plus bellen Lite naar internet plus bellen basis. Mij was vertelt aan de telefoon dat de instellingen en de aangemaakte e-mail accounts mee overgenomen werden. Ik ben over gestapt omdat dit met de zelfde bandbreedte en de verdere mogelijkheden het zelfde waren als bij de lite versie, maar met een verschil de prijs van 35 euro. Dit is goedkoper als de 44,95 euro wat ik voorheen betaalde voor de Lite versie.
Maar helaas pindakaas, dit was vervlogen hoop voor mij van KPN. Deze hebben alle instellingen naar de basis terug gezet, zodat bijvoorbeeld mijn geblokkeerde 0909 nummers weer toegankelijk zijn. Ook van mijn 3 e-mail accounts is alleen mijn hoofd e-mail bereikbaar. De rest is geblokkeerd.
Nadat ik hun servicenummer had gebeld en na circa 3 kwartier nog geen hulp kon worden geboden. heeft de helpdesk medewerker mijn mobielnummer op gevraagd waarop ik bereikbaar ben en mij verteld dat een medewerkewr mij zou contacteren voor het oplossen van mijn probleem.
Dat laatste is nog steeds niet gebeurt na een week.
Volgens mij kun je beter van een andere provider overstappen naar KPN, dan dat je intern overstapt binnen KPN.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Van Internetplus bellen Lite naar Internetplus bellen basis!

Ongelezen bericht door e.weis »

Hallo,

Het zou kunnen zijn dat dit probleem gemeld is aan een dienst die dit probleem moet uitzoeken.
Deze mensen hebben wel tijd nodig om deze situatie tot de bodem uit te zoeken en met een passende oplossing te komen.

Geduld (kan me goed voorstellen dat dat erg vervelend is) opbrengen is helaas het enige wat je nu even kunt doen.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Gesloten