LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van Quicknet naar Pilmo....nooit doen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
10

van Quicknet naar Pilmo....nooit doen

Ongelezen bericht door 10 »

Ik ben ruim twee jaar bij Quicknet en met volle tevredenheid. een aantal maanden geleden ontving ik van Quicknet een brief waarin ze me mededeelde dat zij mij niet meer de snelheid konden verlenen zoals ik die gewend was en daarom waren ze gaan samen werken met Pilmo...In een tweede brief van Quicknet stond het volgende:
als u nu reageert en uw adsl abonnement om laat zetten naar een pilmo abonnement krijgt u voor nagenoeg dezelfde prijs een aanzienlijk hogere snelheid.

Er waren vier opties...ik koos de laatste en laagste die overeen kwam met het huidige abonnement, t.w.;2mbs/1mbs 20 euro per maand

ik heb dit via een internetsite kenbaar gemaakt. Tot op hedeb heb ik geen ontvangstbevestiging gekregen....is mijn aanvraag wel overgekomen????....ik zou het niet weten...

Vervolgens hoor ik weken niets van Quicknet....... totdat ik een pakketje op moest halen, waarin dus een modem, kabels en stekkers etc etc, in zat. IK begreep hier niets van. INternetten ging prima....

Wel merkte ik dat ik mijn emails niet meer verzenden kon, na lang puzzelen kwam ik er achter dat ik mijn instelling van Quicknet moest veranderen in Pilmo...toen werkte het weer.
Ik vind dat Quicket/Pilmo hier wel even over hadden kunnen mailen

Dan is er ineens 55,95 euro van mijn rekening afgeschreven....door BBNed volgend factuur.....ook die heb ik tot op heden NIET gezien.

Na veel surfen...kom ik bij Pilmo terecht, ik stuur de helpdesk een mail via hun site en vraag om uitleg.

Hun verhaal is dat ik internet met telefonie heb aangevraagd !!!!
IK reageer hier gelijk op en vertel dat dat een vergissing moet zijn want dat ik alleen een internet aanvraag heb ikgediend van 19.95

Waarop zij reageren dat ik met hun voorwaarde ben ingestemd....(ik heb alleen een kruisje gezet bij optie 4) en al mijn persoonlijke gegevens toonden ze me in die mail.

IK heb hier gelijk opgereageerd dat zij die van Quicknet hebben gekregen en dat ik 100% zeker weet wat ik "aangevraagd" heb.
Na 10 dagen wachten heb ik hen weer een email gestuurd daar ZIJ ineens 35 euro afgeschreven hadden...maar ook Quicknet schrijft 19,95 af elke maand.
twee weken later ontvang ik dit: Helaas heeft u toch voor dit abonnement van € 34,95 gekozen. En oook
voor een jaar contract getekend. Dit houdt in dat u t/m 09-06-2007 aan
het contract vast zit. Indien u deze wenst te beeïndigen, wordt er een
eindafrekening naar u toe gestuurd.

Ik heb gelijk een mail terug gestuurd 25-08 waarin ik dit verhaal helemaal uitleg en erbij vertel dat dit gewoon een vergissing is....
En tot op heden hoor ik weer niets.

Ik zit hier dus met een doos vol rommel....heb hier 55,95 voor betaald, betaal 35 euro aan Pilmo en 19 euro aan Quicknet....
OOk quicknet heb ik een fax gestuurd....ruim een week geleden....geen reactie.

Ik ben gisteren naar de bank geweest en heb de laatste betaling aan Pilmo terug kunnen storten en heb een rode machtigingskaart naar Pilmo gestuurd.

Wat kan ik nog meer doen om hier een eind aan te maken?....boven dien is de verbinding super slecht...ik hoop dat dit bericht OVERKOMT voordat ik er weer uitleg....

Radeloze 10

boebele

Re: van Quicknet naar Pilmo....nooit doen

Ongelezen bericht door boebele »

Jeetje, wat een gedoe zeg. Wel erg vreemd dat je geen bevestiging gekregen hebt.
Ik heb geen idee wat je moet doen, maar vind dit allemaal wel een erg vreemde gang van zaken. Ik zou alle bedragen terug laten storten als ik jou was en ze geen cent betalen.
Heb je een rechtsbijstandverzekering?

10

Re: van Quicknet naar Pilmo....nooit doen

Ongelezen bericht door 10 »

Ik geloof niet dat ik eenrechtsbijstand verzekering heb....tot op heden heeft Pilmo nog niet gereageerd.

Gesloten