Vast aan een abonnement na online aankoop
-
Vast aan een abonnement na online aankoop
Ik heb in facebook een gelikt reclame filmpje gezien en daar in een app gekocht watch faces , geprobeerd hem te installeren .
Dit lukte niet 7euro . Jammer
Maar hierna werd elke maand € 29,99 afgeschreven (voor een abonnement waar ik geen keuze voor had dus ook niet gekocht) . Maar kom er maar van af. Mensen trap er niet in.
Maar hierna werd elke maand € 29,99 afgeschreven (voor een abonnement waar ik geen keuze voor had dus ook niet gekocht) . Maar kom er maar van af. Mensen trap er niet in.
Re: Vast aan een abonnement na online aankoop
Hoezo is het lastig om van een abonnement voor een app af te komen? In welke store heeft u het abonnement dan gekocht? Hoe betaald u dan maandelijks het abonnement?willemraatsie schreef: ↑02 mar 2025 16:32Ik heb in facebook een gelikt reclame filmpje gezien en daar in een app gekocht watch faces , geprobeerd hem te installeren .
En dan stop ik verder met lezen.willemraatsie schreef: ↑02 mar 2025 16:32Ik heb in facebook een gelikt reclame filmpje gezien .......
Ik ook,via facebook iets kopen?
-
- Contacteer:
Apps worden altijd vanuit een store geïnstalleerd. Als je een Android telefoon hebt dan naar Google Play gaan en de app opzoeken. Daar zal ook vermeld staan dat je een abonnement hebt en dat opzeggen en app verwijderen.
Voor iPhone ga je naar App Store en zelfde verhaal.
Voor iPhone ga je naar App Store en zelfde verhaal.
Nee hoor, bij een Android kun je ook apps installeren via een APK bestand.
Justmeagain
vindt dit leuk
-
Is dat een app voor smart watches?
Klopt, leuke klokjes voor op je Smartwatch.