LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] veranderingen bij Lexa

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jane03
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:43

veranderingen bij Lexa

Ongelezen bericht door Jane03 »

Ik heb hier gelukkig gelezen dat ik niet de enige ben die het niet eens is met de veranderingen bij Lexa.
Maar lieve mensen gaan we er ook iets aan doen en kunnen we misschien ondersteuning krijgen van Trosradar? Wij worden als consument van Lexa toch behoorlijk benadeeld.
De rede die Lexa aan verschillende mensen heeft opgegeven slaat nergens op want als je niet gediend was van ruziemakers dan kon je die negeren. Bovendien staat in het gebruikers-regelement van Lexa dat zij mensen die zich niet aan de regels houden zonder verdere uitleg kunnen verwijderen. Mensen dit zijn wij toch niet !!!!
Ik heb toch wel enige keren een profiel gelezen waarbij ik gedacht heb nou dit vind ik toch eigenlijk niet binnen de opgegeven regels van Lexa passen maar deze mensen zijn nooit verwijderd. Ook ruziemakers zijn als ik in de chat aanwezig was nooit verwijderd.
Bovendien heb ik op de twee a-mailberichten die ik aan Lexa gestuurd heb niet eens een reaktie ontvangen.
Ik stel voor dat wij allemaal aan Lexa laten weten dat wij van de oude Lexa mogelijkheden gebruik willen maken , dus van dat waar wij voor betaald hebben. Als Lexa hier niet op reageert dan moeten we maar juridische stappen gaan nemen.
Ik hoop jullie snel in de Lexa-room te treffen.
groeten Jane03

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: veranderingen bij Lexa

Ongelezen bericht door Radar »

Wederom het dringend beroep om vóór het openen van een nieuw topic te zien of er al een onderwerp bestaat waarop u kunt reageren

U kunt hier verder discussiëren:

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=16774

Vriendelijke groet,

TROS Radar webredactie

Gesloten