Hoi hoi...
Op 4 juli kregen we te horen dat we een nieuw huis zouden krijgen. We hebben direct het nieuwe adres door gestuurd naar Telfort, daarna begon de ellende. We kregen een bevestiging van de verhuizing, alleen hadden ze ons huisnummer en postcode veranderd van 104 naar 204 Vele brieven naar klantenservice, directie, klachtenlijn en via de email verder, telefoontjes (helaas naar een 0900 nummer) en 3 maanden verder hebben we nog steeds geen telefoon en internet. Steeds als ik bel krijgen we te horen we zullen een nieuwe mutatie maken ervan. Ik denk dat ze inmiddels 15 x al een nieuwe mutatie ervan gemaakt hebben.
Van alles waar ik wel iets naar toe hebt gestuurd heb ik geen reaktie gekregen!!!!!!!!!!!!!
Eigenlijk is dit slechter geworden nadat Tiscali over is gegaan naar Telfort. Met Tiscali hebben we nooit last gehad.
Zijn er nog meer mensen die zo vreselijk slecht behandeld worden door Telfort?
Groetjes,
Hetty
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |