LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verhuizing regelen bij @home: begin er op tijd mee.....
verhuizing regelen bij @home: begin er op tijd mee.....
Ben al een aantal weken bezig mijn verhuizing te regelen met @home om zo ook op mijn nieuwe adres verzekerd te zijn van een goede internetverbinding. Elke keer als ik een email stuur, zo moet je dat tenslotte doorgeven, krijg ik een ontvangstbevestiging met daarin de mededeling dat een antwoord even op zich kan laten wachten. Ik heb me netjes aan de voorgeschreven vier weken gehouden die zij voorschrijven als minimale tijd die zij nodig hebben om e.e.a. te regelen, maar ik heb nog niet eens bericht gekregen dat men er mee bezig is, ondanks verschillende keren bellen, nog maar eens mailen. Vandaag een klacht gestuurd met als resultaat het bekende antwoord: het kan effe duren.....
Re: verhuizing regelen bij @home: begin er op tijd mee.....
Inmiddels ben ik al twee weken verhuisd en heb ik nog steeds geen internet via @Home. Uiteindelijk mijn 'dreigement' vorige week dus maar uitgevoerd; ik heb voor de dagen dat ik internetverbinding had netjes betaald en vanaf het moment dat ik op het nieuwe adres dus geen internet meer heb heb ik de betaling ingehouden.
Tussendoor ook nog eens een keer de klantenservice gebeld. Daar is de verhuizing allang bekend en verwerkt. Na doorverbinding met de technische dienst die de verhuizing moet regelen wordt voor de zoveelste keer, wegens drukte de verbinding verbroken.
Nu kreeg ik vandaag een mailtje, als reactie op mijn klacht van 9 mei, dat de verhuizing niet bij @Home gepland stond en dat na vier mailtjes die allen door @Home bevestigd en verwerkt zijn................zucht...........de verhuizing aan de technische dienst doorgegeven zou worden.........Ik ben niet van plan te betalen voor iets wat niet geleverd wordt, ik moet tenslotte nu ook extra kosten maken om gebruik te kunnen maken van internet.
@Slome geldt dus niet alleen voor de snelheid van de internetverbinding.........
Tussendoor ook nog eens een keer de klantenservice gebeld. Daar is de verhuizing allang bekend en verwerkt. Na doorverbinding met de technische dienst die de verhuizing moet regelen wordt voor de zoveelste keer, wegens drukte de verbinding verbroken.
Nu kreeg ik vandaag een mailtje, als reactie op mijn klacht van 9 mei, dat de verhuizing niet bij @Home gepland stond en dat na vier mailtjes die allen door @Home bevestigd en verwerkt zijn................zucht...........de verhuizing aan de technische dienst doorgegeven zou worden.........Ik ben niet van plan te betalen voor iets wat niet geleverd wordt, ik moet tenslotte nu ook extra kosten maken om gebruik te kunnen maken van internet.
@Slome geldt dus niet alleen voor de snelheid van de internetverbinding.........
Ik heb datzelfde probleem. Ik ben nu al 5 weken bezig om het internet op te kunnen, heeft me al een paarhonderd euro beltegoed gekost en heb nog steeds geen internet. Krijg erg onvriendelijke medewerkers aan de telefoon en wachttijden met de technische dienst duurt gemiddels 71 minuten, zelfs als je 's morgens op tijd beld als de technische dienst net begint zijn de wachttijden langer dan een uur....dit is geen doen met een prepaid telefoonabbonement. Vorige week vrijdag was ik vanwege het dagelijks bellen met @home door mijn beltegoed heen, woon sinds kort alleen met mijn dochter en heb een bijstandsuitkering aangevraagt waarop ik 8 weken moet wachten en moet het doen met 'n voorschot van 100 euro per maand....kon niet meer bellen dus ben naar @home in Groningen (40 minuten rijden) toegereden....er is mij daar beloofd dat ik binnen 24 uur terug gebeld zou worden door een speciaal team uit amsterdam.....ben er speciaal voor thuis gebleven....maar ze hebben niet gebeld. Maandagmorgen heeft een kennis contact voor mij gezocht met @home en weer zou @home diezelfde dag mij bellen en probleem oplossen.....weer daarvoor speciaal thuisgebleven....maar weer niet gebeld Ik ben die valse beloftes zat, ze reageren ook niet op mailtjes die ik naar hun klachtenteam stuur. Ik vind dit dieptriest en heb hier geen woorden voor. Ik kan wat oude spulletjes op veilingsites verkopen om wat centjes te verdienen....heb het al niet breed....al mijn geld in beltegoed gestopt omdat ik volle vertrouwen had dat ik snel internet op zou kunnen.....
Wie kan mij vertellen wat ik hier mee moet doen....ik ben ten einde raad
Er zijn in het noorden volgens mij geen andere kabelinternetproviders.
Please.....help mij....ik wil gewoon kunnen internetten en heb geen geld dus ook geen beltegoed meer om contact op te kunnen nemen met @home. Enig advies is welkom.
Wie kan mij vertellen wat ik hier mee moet doen....ik ben ten einde raad
Er zijn in het noorden volgens mij geen andere kabelinternetproviders.
Please.....help mij....ik wil gewoon kunnen internetten en heb geen geld dus ook geen beltegoed meer om contact op te kunnen nemen met @home. Enig advies is welkom.
Ach ja, wij zijn inmiddels weer een aantal weken verder en nog steeds geen internet. Er wordt niet gereageerd op emails, die overigens wel met een ontvangstemail bevestigd zijn. Na het ene telefoontje zouden we binnen vier uur een signaal krijgen, maar ja, wat moet je daarmee als je het verhuispakket maar niet ontvangt.
Bij het volgende telefoontje bleek er toch geen signaal te zijn en moest er een nieuw account aangemaakt worden. De dag er op lag er een brief in de bus met de nieuwe aanmeldingsgegevens, maar nog geen installatiepakket.
Maar weer gebeld en toen kregen we de melding dat de mutatie nog niet in alle systemen was bijgewerkt, uiteraard wel in de debiteurenadministratie. Uiteraard kon men geen toezeggingen doen over de termijn waarop e.e.a. wel bijgewerkt zou zijn. Ze liepen een beetje achter met het bijwerken van de hele handel. Prima wat mij betreft, maar zeg dan geen dingen die niet waar zijn of die je niet waar kunt maken en waarschuw mensen dan dat ze een halfjaar van te voren alvast hun verhuizing doorgeven. Ben blij dat ik ook niet meteen telefonie heb aangevraagd, want anders had ik dus nu ook mooi al weet niet hoe lang zonder telefoon gezeten.............
Wordt vervolgd.......................
Bij het volgende telefoontje bleek er toch geen signaal te zijn en moest er een nieuw account aangemaakt worden. De dag er op lag er een brief in de bus met de nieuwe aanmeldingsgegevens, maar nog geen installatiepakket.
Maar weer gebeld en toen kregen we de melding dat de mutatie nog niet in alle systemen was bijgewerkt, uiteraard wel in de debiteurenadministratie. Uiteraard kon men geen toezeggingen doen over de termijn waarop e.e.a. wel bijgewerkt zou zijn. Ze liepen een beetje achter met het bijwerken van de hele handel. Prima wat mij betreft, maar zeg dan geen dingen die niet waar zijn of die je niet waar kunt maken en waarschuw mensen dan dat ze een halfjaar van te voren alvast hun verhuizing doorgeven. Ben blij dat ik ook niet meteen telefonie heb aangevraagd, want anders had ik dus nu ook mooi al weet niet hoe lang zonder telefoon gezeten.............
Wordt vervolgd.......................
Mijn modem kreeg eerst geen signaal, monteur geweest en bleek dat het probleem buiten in de centrale lag...binnen een uur zou ik signaal krijgen.....en die kreeg ik....maar kon nog niet internet op. Die monteur had alles van de muur gedraaid en verzuimd om alles weer terug te plaatsen....nou ja kan gebeuren. Na tig keer gebeld te hebben bleek het aan mijn instellingen te liggen....Nieuwe harde schijf geplaatst met frisse windowsversie....nieuwe ethernetkaart.....5 verschillende utp-kabels en zelfs usbkabels en andere modem geprobeert....nog geen internet....probleem ligt toch echt bij @home. Verscheidene keren zou ik de modem op 'n bepaald tijdstip uitschakelen en korte tijd later weer aanzetten.....nu heb ik helemaal geen signaal meer......ben het helemaal spuugzat.
Ik rijd morgenvroeg weer naar @home en ga er niet eerder weg totdat ik internet heb. Ik vraag wel een kennis of die dan bij mij thuis wil zitten zodat er iemand bij de modem en pc is.....zal ze daar achter hun luie pc wegtrekken.....ben die valse beloftes helemaal zat.
Is hier nou helemaal niets tegen te doen?
Ik rijd morgenvroeg weer naar @home en ga er niet eerder weg totdat ik internet heb. Ik vraag wel een kennis of die dan bij mij thuis wil zitten zodat er iemand bij de modem en pc is.....zal ze daar achter hun luie pc wegtrekken.....ben die valse beloftes helemaal zat.
Is hier nou helemaal niets tegen te doen?
Ik heb na mijn verhuizing totaal 3 maanden zonder internet gezeten omdat die klantonvriendelijke dombo's bij @home niet weten hoe ze'n ip aan iemand toe moeten wijzen die verhuist is. Werd telkens doorverbonden met de technische dienst, wachttijd gemiddeld 45 tot 70 minuten....niet te doen met een prepaid nummer terwijl je als bijstandsmoeder al weken zonder geld zit en op je uitkering wacht
Heb bij 'n kennis een whois gedaan op @home en het telefoonnummer gebeld wat bij de resultaten stond, heb die man uitgelegd wat het probleem was en hij vond het schandalig van @home. Maar in elk geval, dankzij dat telefoontje (met de aardige eigenaar van de server) had ik binnen 12 uur weer internet
Heb bij 'n kennis een whois gedaan op @home en het telefoonnummer gebeld wat bij de resultaten stond, heb die man uitgelegd wat het probleem was en hij vond het schandalig van @home. Maar in elk geval, dankzij dat telefoontje (met de aardige eigenaar van de server) had ik binnen 12 uur weer internet