LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verkopen via 2dehands bol.com
verkopen via 2dehands bol.com
via de 2dehands site van bol.com besteld de 17cdremastered box van the beatles . bestelling zou binnen 8dagen door de verkoper naar mijn huisadres gestuurd worden volgens opgave bol.com. na diverse pogingen mijnerzijds om in contact te komen met de verkoper via email, sms en gsm faalden dagelijks. gsm verkoper constant in gesprek. verkoper reageert in het geheel niet op mijn verzoeken.bol.com hiervan bewijs gestuurd via email.op de verkoper beoordelingsite van bol.com minstens 2 andere gedupeerden met dezlefde klachten over deze verkoper !.bestelling NOOIT ontvangen ! bol.com heeft de verkoper minstens 2x het verkoopbedrag uitbetaald voor NIET geleverde artikelen. verkoper heeft wel een faceboek account, maar huisadres wordt niet vermeld !nadat ik aangifte heb gedaan van oplichting heeft bol.com de openstaande acceptgiro laten vervallen. slechte zaak dat bol.com pas na zo lange tijd actie onderneemt om deze verkoper op zijn vingers te tikken.
Re: verkopen via 2dehands bol.com
Ik neem aan dat je vooraf inziet welk risico het met zich meebrengt wanneer je van een particulier besteld. Als je middels acceptgiro betaald dan is het erg vervelend dat je de producten niet gehad hebt.
Maar je hebt minder problemen dan wanneer het bedrag al wel betaald is..
Maar je hebt minder problemen dan wanneer het bedrag al wel betaald is..
Re: verkopen via 2dehands bol.com
Vervelend dat uw ervaring met tweedehands producten bij bol.com niet naar wens is verlopen. Als u een e-mail stuurt naar [email protected] o.v.v. bestelnummer of naw-gegevens, dan nemen we contact met u op en helpen wij u graag.