LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verplicht tvkabel moeten nemen bij computerkabel??? Waarom??

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
somalis

verplicht tvkabel moeten nemen bij computerkabel??? Waarom??

Ongelezen bericht door somalis »

Hoi Radar,

Ik moest een paar jaar geleden om mijn kabel te aktiveren tvkabel nemen, dan pas kon ik @home er bij nemen. Ondanks dat toen beloofd was dat dit in toekomst de tv kabel voor @home kabel niet meer nodig zou zijn.

Een paar maanden geleden was hier nog geen verandering in. Dit noem ik dus oplichting.Ik heb ze vandaag de vraag nog eens gesteld , waarom niet, verklaar waarom tvkabel nodig is voor @home?

Weten jullie dit of iemand op dit forum?? :?:
Ik vind dit nl flessentrekkerij, ik heb het duurste abonnement, kijk films legaal via @home, daar wordt ja ook reklame mee gemaakt, maar moet dan nog de tvkabel nemen(die ik niet gebruik!!!)!!! :!:

Het lijkt wel hypotheek combinatie verplichte verzekering afname praktijken.

Ik zal het antwood van essent ook op dit forum zetten. :arrow: ok?

Gast

Re: verplicht tvkabel moeten nemen bij computerkabel??? Waarom??

Ongelezen bericht door Gast »

Het is algemeen bekend, dat als je internet via de kabel neemt, dat je dan ook de tv aansluiting moet afnemen, het komt immers door hetzelfde draadje.
Dat men dit in de toekomst anders gaat doen, kan, maar daarvoor moeten ze eerst een aparte kabel naar alle aansluitpunten trekken en ik denk dat ze dat 123 niet gaan doen.

Wat kan jij doen...
Het hele zooitje opzeggen en ADSL nemen, ben je van de hele kabel af.
Maar hierover klagen heeft geen zin, omdat het nu eenmaal zo is. En alleen voor jou een kabeltje aanleggen doen ze echt niet. In de toekomst misschien, maar die is ver weg.

Frans S

Ongelezen bericht door Frans S »

Lekker steekhoudend argument gast. Allen krijg je geen ADSL zonder KPN-abo. Dus val je van kakkebed in pissebed ;)

waarom

Ongelezen bericht door waarom »

. Allen krijg je geen ADSL zonder KPN-abo. Dus val je van kakkebed in pissebed
Je zegt het zelf !!!!!!

Geen tel leiding geen ADSL, dus waarom dan @home als je geen aansluiting kabel tv hebt ??????

Leg mij die verschillen dan maar eens uit ????????????????????????????

Gast

Beter is gewoon inbellen is veel langzamer en als je veel internet is het relatief veel duurder.

Gast

Met kabel is het niet mogelijk dat had je kunnen weten als je de voorwaarden goed had gelezen.
Je een beetje beter informeren is ook kunst want dit is wel algemeen bekend.

Over de ADSL :
Het wordt ook een keer tijd dat je ADSL zonder vaste telefoonabbonement kan nemen .Dat is technisch al lang mogelijk .Maar ja de monopolie van KPN waar in de staat ook nog steeds gedeeltelijk aandeelhouder is.

Mobby

Ongelezen bericht door Mobby »

Via BBnet kan je ADSL surfen terwij je de telefoonaansluiting hebt opgezegt. Ik heb eerst een lijn aangevraagd ,daarna internet , en toen de telefoon weer laten afsluiten.Kosten per maand zijn nu 24,95 all in

Gesloten