LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] versatel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
tassie78

versatel

Ongelezen bericht door tassie78 »

hallo, ik ben geen internetkenner en ik heb een tijd gelden aangemeld voor ADSL family a €19.95 p.m /1024 / 320 Kbit/s /geen datalimiet /Gratis USB modem Géén aansluitkosten.Ook was mij verteld dat ik niet voor de tijd hoefde te betalen dat ik online was maar alleen abb kosten en nu krijg ik een factuur van €117.95!!!!!!! een deel daarvan zijn abb kosten en de rest staat omschreven als dataverbruik dit kan toch niet kloppen???????? :(

gast300

Re: versatel

Ongelezen bericht door gast300 »

misschien heb je een data limiet en wat je erboven gebruikt dat je dan moet betalen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Familie van me heeft ook zonnet Family maar heeft een normaal abonnement met normale bedragen van €29,95 per maand. Zonder limiet.

Dus ik denk dat je even naar ze moet bellen Tassie.

tassie78

Ongelezen bericht door tassie78 »

ik heb geen datalimiet dus daar kan ik ook niet overheen zitten maar ik begrijp in ieder geval dat dit niet normaal is en zal ze ook zeker gaan bellen!!!

bedankt!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry ja, moet €19,95 per maand zijn.

Succes ermee Tassie 78

gast300

geen datalimiet of fair use policy?????
gewoon contact opnemen met je provider dan weet je het meteen.

gast300

Ik heb ff op breedbandshop.nl gekeken, je hebt inderdaad geen downloadlimiet, maar wel fair use policy. Gewoon contact opnemen.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten