Beste mensen,
Ik moet op dit moment echt mijn verhaal kwijt en aangezien tele2 niet wilt luisteren, moet het maar zo! Ik ben van mezelf heel geduldig en vriendelijk maar tele2 weet mij echt woedend te maken en mijn geduld is op!!!!!
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
.
Ten allereerste: Tele2 is onlangs uitgeroepen door de consumentenbond dat zij de meest klantvriendelijke klantenservice hebben. Ze zijn misschien klantvriendelijk, maar van goede service is totaal geen sprake. Het duurt op z'n minst 10 min. voordat je werkelijk iemand aan de lijn krijgt!
Mijn situatie:Per 11 juli had ik het pakket adsl+tvgold aangevraagd. Ik had daarbij gevraagd of ik de tvgold pakket binnen 2 weken opgestuurd kon krijgen en volgens de medewerker kon dat ook( en zou daar notitie van maken). Het internet zou tussen de 4 - 6 weken duren.
Nadat de 2 weken verstreken waren, had ik nog steeds geen tv-gold ontvangen, dus zocht ik contact met de klantservice. Daar werd mij verteld dat het tv-gold pakket niet eerder opgestuurd kon worden. Dat zou dus inhouden dat ik dus min. 4 weken zonder tv zou zitten(terwijl kpn per direct kan leveren). Dit accepteerde ik niet en heb telefonisch het pakket gewijzigd.
Ik wilde alleen het adslpakket. Dit zou zogenaamd allemaal gewijzigd worden. Vervolgens een week later krijg ik een brief waarin nog steeds sprake is van het pakket adsl+ tvgold. Ik weer bellen met de klantenservice. En inderdaad, het was niet gewijzigd. Blijkbaar hadden ze mijn hele pakket geannuleerd. En was er verder niks mee gedaan. Er moest een herregistratie worden gedaan. Eind augustus had ik nog steeds geen internet en verder ook geen bericht gehad van tele2.
Dus ik weer bellen met de klantenservice
![Mad :x](./../images/smilies/icon_mad.gif)
. En toen zaten we weer met een ander probleem. Er had inderdaad een herregistratie plaatsgevonden, maar mijn order stond al 5 weken in de wacht(met andere woorden, niemand heeft er verder naar gekeken.
En het vervelende was dat nog steeds het pakket adsl+tvgold geregistreerd stond
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
Hoe kan dat dan, waar was de herregistratie dan voor??
Er was op dat moment niemand die mij kon vertellen hoe de vork in de steel zat. Zij konden mij niet vertellen hoe lang het nog ging duren. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Maar ondertussen nog steeds geen internet en niemand die mij kon vertellen wanneer ik het dan wel zou krijgen.
Eindelijk na 8 weken sinds de aanvraag, krijg ik een brief dat adsl+ tvgold
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
( pakket nog steeds niet gewijzigd en ik heb zeker al 3 keer gebeld dat t pakket gewijzigd moet worden)geïnstalleerd zou worden door de monteur. Ik heb toen meteen gebeld voor een afspraak. Monteur kon pas over 2 weken komen. Weer een teleurstelling.
Maar doordat t nog steeds niet gewijzigd was, moest ik weer bellen. Ik werd vervolgens doorverbonden met een medewerker van de technische/administratieve afdeling die zou het probleem voor me op gaan lossen. Ik heb hem vervolgens de situatie uitgelegd dat er ontzettend veel fouten gemaakt zijn bij mijn order en dat nog steeds de order niet klopt. Toen kwam hij met een aanbieding dat het beter was om telefonie en internet te nemen. Je bent dan op jaarbasis 30 euro goedkoper uit. Dit klonk wel aantrekkelijk, want ik wil zeker niet te veel betalen aan tele2, dus ben ik akkoord gegaan. En om het een beetje goed te maken, zou de monteur het allemaal komen installeren(normaal gesproken is het een doe-het-zelf-pakket). Dus daar was ik dan wel weer blij mee.
Uiteindelijk kreeg ik dus 12 september internet
![Very Happy :D](./../images/smilies/icon_biggrin.gif)
. De monteur heeft alles netjes geïnstalleerd. Monteur gaat de deur uit en 10 min. later krijg ik een sms van de monteur dat hij me wel zag zittten en als ik dat ook vond, of we dan een keer konden uiteten
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
. Ik was echt geschokt. Mijn nummer had hij waarschijnlijk van mijn gegevens gezien, want ik had het hem niet gegeven. Dus de monteur van tele2 is ook niet te vertrouwen.
Dan zou je denken dat het toch nog goed is afgelopen, nottt.. Het blijft maar doorgaan bij tele2. Het is vandaag 26 september. En ik heb nog steeds geen verbinding met de vaste telefonie.
En ze hebben vandaag 59.90 euro geincasserd. En ja, raad eens waarvoor. Adsl+tv gold pakket factuur. Dan ben je ondertussen ruim 2 maanden verder en dan is er nog niets geregeld.
Ik weer
![Twisted Evil :twisted:](./../images/smilies/icon_twisted.gif)
bellen met tele2klantenservice. Dit keer hoefde ik niet in de wacht. Maar ik kon natuurlijk niet doorverbonden worden met de juiste afdeling, die had t ontzettend druk en nu word ik of morgen of maandag teruggebeld, yeah right. Waarschijnlijk zal ik maandag wel weer zelf moeten bellen.
Kortom er wordt niet naar je geluisterd. Het duurt 3 maanden of langer voordat wijzigingen doorkomen. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en de technische oplevering duurt ontzettend lang.
Er is niemand bij tele2 die iets aan mijn situatie kan doen. Ik ben een hoop kosten kwjit van het bellen naar t 0900-nummer. Ik ben radeloos, maar ik ben wel mijn verhaal kwijt!!!
PS: Zodra ik mijn contract kan beëindigen, zal ik dat ook meteen doen!
Met vriendelijjke groeten.
C. Mendes