LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vervangen 'witte stoeptegel' UPC

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DoubleDare

Vervangen 'witte stoeptegel' UPC

Ongelezen bericht door DoubleDare »

Ik heb reeds 9 jaar geleden een witte stoeptegel tegen de muur bevestigd gekregen van UPC. Dit is een kast die mij voorziet van televisie signaal, telefonie (Priority Teleco), internet, en digitale tv. Ik heb ook de digitale recorder van UPC en maak ook gebruik van mobiel bellen van UPC. Je ziet zo'n beetje alle diensten die ze maar hebben. En ja, ik ben tevreden, al jaren mag ik zeggen. Tot op heden.

Ik wil die witte KAST van mijn muur. Ik ben bezig met de muren en wil dat ding eraf. "Mijnheer u kunt de kast, die met een beugel is bevestigd, omhoog schuiven en van de muur halen.". Helaas geen beugel. Ik heb een nog ouder model. Eigenlijk wil hem hem zelfs vervangen voor een hedendaags slankere versie. Die zijn er, want mijn buren hebben hem ook. Er werd mij verteld dat ik wel een nieuw kastej zou kunnen krijgen, maar dan zou ik wel een nieuw telefoonnummer krijgen. Goed, ach, laat ik niet al te moeilijk doen en daar mee instemmen. Krij ik een ander collega aan de telefoon: "Nee mijnheer, helaas dit is niet mogelijk, u heeft al digitale telfonie.", Nou dat laatste begrijp ik dus helemaal niet.

Maar ik wil die witte tegel van de muur en een nieuwer model (in de metekast ophangen). En digitale telefonie (die blijkbaar nodig is voor dat nieuwe kastje).

Zijn er meer mensen die dit probleem kennen en wat hebben jullie toen gedaan.

Ik ben overigens waarschijnlijk van plan om dan eventueel over te stappen naar eeen andere provider die mij wel een mooi slank kastje in de mterkast kan ophangen zondar problemen.

Verder ben ik maar de discussie met UPC aangegaan via mail, want het bellen kost me ook een vermogen.

Henri42

Re: Vervangen 'witte stoeptegel' UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

Eerlijk gezegd is het geen probleem, verf het kastje rood of groen ?, Om daar tijd en geld aan te spenderen ???

DoubleDare

Ongelezen bericht door DoubleDare »

Dat het geen probleem is ben ik het niet met je eens. Ik weet niet of je weet over welke KAST ik het heb, maar hij is nogal opzichtig zeg maar. En hem een kleurtje geven lijkt me ook niet een goed plan. Immers als hij kapot gaat geven ze van UPC mij vasy de schuld dat ik hem een verfje heb gegeven en hij het daarom niet meer doet. Dan kan ik voor de kosten opdraaien.

Ik wil een kleinere kast...(en in de meterkast).

agro

Ongelezen bericht door agro »

De tevredenheid begint barstjes te vertonen!!!!
Nu kan je ervaren hoe upc met klanten omgaat.
Ik ben overigens waarschijnlijk van plan om dan eventueel over te stappen naar eeen andere provider die mij wel een mooi slank kastje in de mterkast kan ophangen zondar problemen.
Kpn heeft hele mooie kastjes met internetplusbellen die je in de meterkast kan ophangen.
Laatst gewijzigd door agro op 26 feb 2007 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Maak er een mooi houten kastje omheen, of koop een leuk kastje waar je in de achterwand een gat zaagt waar de "stoeptegel" in wegvalt :lol:

Henri42

Maak dan het kastje nog iets groter en je hebt een mooin vogelkooitje.

Agro met alle respect om iemand naar de KPN te verwijzen ??, die club moet nog een inhaalslag van een half jaar doen om alle ontevreden klanten trachten te helpen, kijk eens naar recente uitzendingen van Kassa

agro

die club moet nog een inhaalslag van een half jaar doen om alle ontevreden klanten trachten te helpen
Das nog niks, een half jaar. upc is al 9 jaar aan het proberen om hun naam een beetje te zuiveren, wat ze maar niet lukt.
Is ook niet verwonderlijk als ze telkenmale met onbeschofte acties beginnen zoals onder andere met de mediabox, welke ze iedereen ongevraagd proberen door de strot te duwen.

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Kan die stoeptegel niet per ongeluk sneuvelen, tijdens het plantjes water geven, dan moeten ze toch over de brug komen, alhoewel UPC wil jou daar natuurlijk voor laten betalen. ze zijn zo flexibel als een stoeptegel bij UPC.

Ron58

Agro, met al je kritiek op UPC ben ik het helemaal eens, maar KPN maakt er ook een zootje van.

Een adsl aanvraag wisten ze bij mij een paar jaar geleden niet te realiseren, ik zat 4 maanden "vast in het systeem" en niemand kon daar iets aan doen, ik moest maar geduld hebben ( wie is er nu de baas, het systeem of de systeembeheerder? )
Na vele nutteloze telefoongesprekken en drie onbeantwoorde klachtenbrieven order geannuleerd, na met tegenzin een jaar Chello lukte het via xs4all wel.

Vorig jaar toen ik ging verhuizen dacht ik van UPC af te raken door bij KPN digitale tv te bestellen, na de bestelling kreeg ik een telefoontje van een vervoerder dat ze mijn apparatuur kwamen afleveren, of ik even een kleine duizend euro klaar wilde leggen voor de 3 bestelde HD recorders, de zes decoders zouden nog nageleverd worden.
Toch knap voor een systeem waarop je in totaal drie apparaten aan mag sluiten.
De order kon alleen maar geannuleerd worden waarop ik "even" moest wachten tot hij "uit het systeem was" waarop ik het weer opnieuw aan kon vragen, dit kwam me heel bekend voor, order wederom geannuleerd.
Misschien geen ramp, het product krijgt ook veel kritiek.

Aan internetpusbellen durf ik dus helemaal niet te beginnen, ze hebben al bij mij al een 100% score wat verknallen betreft en met de berichtgeving hierover? Laat ze het nog maar even houden.

Er is 1 verschil met UPC, ondanks dat de medewerkers aan de telefoon zonder uitzondering even weinig (zeg maar niets) kunnen oplossen blijven die van KPN altijd beleefd :lol:

agro

Ook dat ben ik met je eens dat het bij kpn op moment een puinhoop is bij veel mensen, ik mag van geluk spreken denk ik want bij mij zijn er nauwelijks problemen met internetplusbellen. 2 storingen in ruim een jaar, waarvan de laatste een paar weken geleden met e-mail problemen,
In tegenstelling tot de zogenaamde tevreden upc posters, waarbij upc niks verkeerd kan doen, en die beweren dat upc zo een geweldige organisatie is, en elk negatief bericht als onzin afdoen, ga ik niet beweren dat kpn het zo geweldig doet, want dat is bij veel mensen niet zo blijkbaar.

pvd

Ongelezen bericht door pvd »

Kpn heeft hele mooie kastjes met internetplusbellen die je in de meterkast kan ophangen.
Dat gaat natuurlijk alleen op als het overnamepunt (Het ISRA-punt) zich in de meterkast bevindt. Dit is lang niet altijd zo (met name bij oudere huizen). Bij nieuwbouwhuizen zit het ISRA-punt meestal wel in de meterkast.

Bij nieuwbouwhuizen zit het overnamepunt van de kabel meestal ook in de meterkast.

Over het lelijke witte kastje gesproken...... Ik snap dat je hem lelijk vindt, maar ik vind mijn zwarte touchstone telephony (voor bellen en internet via @home) ook verre van mooi. (het overnamepunt zit bij mij in de woonkamer) Geef mij maar een witte, dan valt'ie niet zo op, op m'n witte muur.

Maar ik klaag hier verder niet over, omdat mijn verbinding verder goed is. Met een nieuw kastje is dat altijd maar weer afwachten......

Ik sluit me dan ook aan bij Ron58. Misschien kun je je kamer ook zo inrichten dat je er een zitbank voor zet??

pvd

Ron58

Ik sluit me dan ook aan bij Ron58. Misschien kun je je kamer ook zo inrichten dat je er een zitbank voor zet??
Of een plantentafeltje?

Henri42

Je kunt er ook de mediabox van UPC voorhangen , :

Ron58

Je kunt er ook de mediabox van UPC voorhangen

Als er een prijs was voor de meest ludieke oplossing zou jij hem krijgen Henri :lol:

Gesloten