Wie krijgt er via het net ook zoveel virussen binnen.
Ik krijg de mail via outlook. En vertik het nog eens geld te betalen via het net voor een virus scan. Terwijl ik al een mailscanner heb.
Dat doen ze volgens mij express. Die versturen rond sturen. Had er net van 3 dagen 80 in mijn mailbox.
het is dat op mijn kaartjes gedrukt heb. En mijn e-mailadres op folders heb staan. Anders zegde ik het vandaag nog op.
WIe heeft er nog meer last van ??
Groetjes Corrie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Virussen van het net
Re: Virussen van het net
ik had er ook last van. ze adviseerden me een viruscan van hen. heb gelijk opgezegd . heb nu direct adsl van kpn met hotmail en had er gelijk geen last meer van.
De virusscanner moet dit toch vangen zou ik zo denken, doet ie zvan mij ook.
Sinds HetNet een spam-filter 'verkoopt' krijg ik 10 spams per dag, voorheen 1 per maand. HetNet adviseerd de spamfilter te kopen als ik klaag, maar die spamfilter was voorheen niet nodig, maar als deze 'verkocht' wordt is er plotseling heel veel spam. Een boze e-mail van mijn kant werd beantwoord met een internetlink naar de pagina "hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?". dus ze willen die klanten niet hebben. Heb opgezegd en adsl van wanadoo genomen, ben benieuwd, maar nooit geen hetnet meer! Het is net als dat een bandenleverancier expres banden leksteekt en dan de banden in de 'aanbieding' gooit!
Voorheen filterde Hetnet die spam er gratis uit. Nu dus niet meer. Bevalt dat je niet dan moet je opeggen of een betaald spamfilter nemen. Simpel toch?
Wie krijgt er via het net ook zoveel virussen binnen.
Ik krijg de mail via outlook. En vertik het nog eens geld te betalen via het net voor een virus scan. Terwijl ik al een mailscanner heb.
Dat doen ze volgens mij express. Die versturen rond sturen. Had er net van 3 dagen 80 in mijn mailbox.
het is dat op mijn kaartjes gedrukt heb. En mijn e-mailadres op folders heb staan. Anders zegde ik het vandaag nog op.
Gek he dat je veel mailtjes met virussen krijgt als iedereen je email adres weet.....
Maar waarom download je niet gewoon een virusscanner van internet????
Zoek eens naar AVG, een prima virusscanner voor noppes, en een beetje slimme internetter download ook gelijk even zone alarm om zich af te schermen tegen hackers...
mocht je dit soort dingen allemaal niet willen, neem dan gewoon een postbus bij ome post, want tot nu toe ben je nog zeer goed er van af gekomen