LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone klantenservice

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jekkelbo

Vodafone klantenservice

Ongelezen bericht door jekkelbo »

Hallo,

Ben vanaf 7 juli in contact met de klantenservice van Vodafone over de slechte ontvangst en transmissie snelheid voor mobiel internet. Allen maar verwijzingen of geduld moeten hebben over de afhandeling van mijn klacht. Op aanraden van deze klantenservice op 25 augustus j.l. een brief gestuurd en tot heden geen antwoord. Medewerker heeft nu een week vrij en mailt dat ze dus pas volgende week mijn probleem weer oppakt. Mijn enige vraag per brief was het maandbedrag in overeenstemming te brengen met de slechte kwaliteit of kosteloos het abonnement te kunnen stoppen. Opmerking, 14.4Mbps wordt aangegeven en daar is het abonnement op afgesloten. Werkelijkheid is in optimale omstandigheden 50Kbps. En dat voor een abonnement van 40 Euro per maand.

Wie heeft dezelfde ervaring met Vodafone als ikzelf want het slechte product geeft veel ergenis maar ook de klantenservice van Vodafone.

Joop

sephora30

Re: Vodafone klantenservice

Ongelezen bericht door sephora30 »

Vodafone heeft geen klantenservice :twisted:

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

sephora30 schreef:Vodafone heeft geen klantenservice :twisted:

oh vertel eens, is deze service opgeheven ?? :twisted:

sephora30