LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor de rechter door Ziggo ONTERECHT! Hoera gewonnen!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
petervkjr

Re: Voor de rechter door Ziggo ONTERECHT! Hoera gewonnen!

Ongelezen bericht door petervkjr »

Typisch tekenend beeld ontstaat er nu weer.
Er wordt gevraagd om via pb nog even te reageren, en mijn bericht is nog niet eens gelezen!

Dit gebeurt dus al twee jaar, zij vragen informatie..je stuurt het op of belt het door en vervolgens..niets.

Dikke fail weer..

petervkjr

PB Berichtje is inmiddels gelezen door het Ziggo Webteam, waarvoor hartelijk dank!!

petervkjr

Zojuist een prettig telefoontje gehad.
Ik zal de stukken nog! een keer doormailen en zij gaan kijken wat de klantenservice ervan zegt.

Er blijkt echter na een periode vanaf mijn modem weer gebeld te zijn..waar dat in de lieve vrede vandaan komt heb ik geen idee van.

Ondertussen ben ik bijna zover om te schikken om maar van dit gedoe af te zijn, al geeft ziggo aan dat ze dat niet doen.

Wel een prettige medewerker van Ziggo gesproken overigens, waarvoor dank!

pjotr1950

Ongelezen bericht door pjotr1950 »

Met Ziggo voorheen @Home hebben wij op 2007 ook problemen gehad met het opzeggen van onze abonnement,
Gelukkig heb wij alle corspondentie bewaard, als je verhuist raak je al snel wat kwijt, na aanmaningen van incossobureau BOS (slechte medewerkers) hebben wij de geschillencommissie waarbij de meeste telefoon/internetproviders zijn aangesloten aangeschreven met de bewijzen van mijn opzegging en verhuizing.
Deze hele kwestie,verhuizing en verbouwing heeft ons grijzeharen bezorgd.

De geschillencommissie (kost maar €50,00) gaf ons gelijk en Ziggo zag haar ongelijk en heeft ons onrechte bedragen (o.a. de €50,00) en de telefoon kosten terug betaald en met excusses voor de hele gang van zaken.

Wij vinden het jammer dat dit toch nog zovaak voorkomt, dus direct de geschillencommisie inschakelen wel met de bewijzen o.a E-mails en schriftelijke bewijzen van opzegging, want €50,00 is goedkoper dan de kosten van een advocaat.

Dus menssen ellende komt niet alleen van Ziggo maar met de meeste providers die niet capabele medewerkers/colporteurs aan de telefoon hebben.
Nu weer problemen met ONLINE omdat wij weer met Ziggo in zee gaan

pjotr1950

petervkjr

Vandaag bij de advocaat geweest..177 euro per uur excl btw..maar dan heb je ook wat.
Hij heeft alle stukken bekeken en zag er zeker heil in..hij vond het ook een leuke zaak om ter hand te geven.
Dat geeft de burger weer moed.. fijne man, goed advies.

Inmiddels is Alex van het webteam morgen in overleg met iemand van de oude multikabel crew om te kijken hoe of wat.
Het gekke is dat de afgelopen maanden voor afsluiting er een bedrag aan telefoonkosten zouden zijn in rekening gebracht.
En dat terwijl wij de telefoonlijn van ziggo al sinds oktober niet meer in gebruik hebben.
Lijkt te spoken in het facturatiesysteem van ziggo?

Wordt vervolgd..

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik mag toch hopen dat Ziggo straks die 211 euro per uur inclusief BTW (x hoeveel uur?) gaat betalen. Maar zover zal het niet komen. Ziggo zaait dood en verderf.

En voortaan naar de Geschillencommissie; is geheel gratis wanneer je gelijk krijgt. En anders ben je maximaal 25 euro kwijt.

https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=ecd

bouwvakker

Ongelezen bericht door bouwvakker »

ja zouden wij uw gegevens mogen zeggen ze dan ik heb vorige week 10 mails verstuurd naar ziggo niet 1 reactie nog proberen te bellen 31 minuten wachttijd bekijk het maar ziggo!!!!!!!Ik krijg alleen maar deurwaarders door hun stomme fouten,en bij mij zijn ze ook bezig met inbeslagnames.Ik heb twee jaar geleden al opgezegd met een brief en per telefoon en meerdere keren per email,en ze bleven maar afschrijven.Ongeloofelijk mensen ga niet naar ziggo.vandaag stond er in de krant dat UPC de beste is doe dat gauw,want je bent een kat in het nauw bij ziggo.Nachten lig je wakker en ze doen er nets aan!!Aan dat zogenaamde webteam van ziggo heb je helemaal niets.

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

jeetje wat een gedoe zeg :(
maar nu heb je dus een advocaat en die is erg duur zo te zien.

waarom dan pas nu na 2 jaar tijd, waarom toen niet gelijk actie ondernomen dan?

petervkjr

Update :

Er schijnen telefoongesprekken te zijn gevoerd via mijn niet in gebruik zijnde modem.
Echt.. hier lusten de honden geen brood van, dat bestaat gewoon niet..
De multikabel expert probeert uit te zoeken hoe dit kan en waarom dit kan.
Wij wachten het maar weer af.

Waarom niet eerder een advocaat ingeschakeld?
Wist niet eens dat dat kon, heb zoiets mals nog nooit aan de hand gehad.
En hoop ook dat dit niet meer nodig zal zijn.

Wil gewoon een goede oplossing voor dit langslepende conflict.

To be continued..

petervkjr

Update :

Zojuist weer contact gehad met Alex van het webteam.
Hij heeft alle stukken nu samengevoegd maar kan bepaalde dingen zoals telefoonkosten die gemaakt zouden zijn niet meer herleiden.
Mogelijk zou het een herberekening zijn van de telefoonkosten.
Hij legt alles nu neer bij de juridische afdeling, en die gaan verder kijken wat er gaat gebeuren.
Heb inmiddels mijn advocaat gesproken en besloten om uitstel van de rechtzaak aan te vragen om Ziggo nog wat tijd te geven eea zelf op te lossen.

Alex bedankt voor je inzet.
ik begrijp dat er hierarchie is binnen jullie bedrijfsstructuur en dat je mogelijkheden beperkt zijn.

Wij wachten af..

WYD

Ongelezen bericht door WYD »

Het is misschien een beetje een oud topic omhoog schoppen. Maar je begint hier met een hoop ellende over Ziggo uit te spuwen, ben dus erg benieuwd hoe dit uiteindelijk is afgelopen :?:

petervkjr

WYD schreef:Het is misschien een beetje een oud topic omhoog schoppen. Maar je begint hier met een hoop ellende over Ziggo uit te spuwen, ben dus erg benieuwd hoe dit uiteindelijk is afgelopen :?:
Grappig dat je de kwalificatie Ellende spuwen over Ziggo gebruikt.
Enige dat gedaan is een feitelijke weergave, sterker nog als je al mijn re's gelezen hebt zul je ook zien dat ik positieve feedback gaf over het webcare team van Ziggo toen zij de zaak alsnog opppikte.

Kan dus niet zeggen dat ik mij kan vinden in die kwalificatie.

Verder loopt de zaak nog steeds en is vandaag meen ik opnieuw behandeld bij de rechtbank.
Even afwachten van de volgende stap is na 2 zittingen van de rechtbank.
Daarna is er weer een hoorronde,en de nieuwe zittingsdatum is nog neit bekend.

Blijkbaar is het toch niet zomaar een hoop ellende spuwen dan, als de rechter niet 1,2,3 vonnis wijst?

petervkjr

Eindelijk beter nieuws.
Ziggo heeft het bedrag verlaagd van ruim 1400 naar 400 euro!
De opzegging zou inderdaad ten onrechte niet verwerkt zijn in hun systeem.
Voor een drietal maanden zou nog betaald moeten worden.
De incassokosten en gerechtskosten/advocaatkosten zouden voor mijn rekening komen.
Dat is natuurlijk niet eerlijk, omdat mij nooit een factuur gestuurd is voor betreffende maanden, nog een Automatische Incasso heeft plaatsgevonden.
Je kan moeilijk gokken naar het bedrag en acceptgironummer.

12 februari wordt de zaak weer verder inhoudelijk behandeld..

Wordt vervolgd..

Groetjes,

Peter (die blij is dat ziggo weer bij zijn positieven komt!)

Athoz

Ongelezen bericht door Athoz »

petervkjr schreef:Groetjes,

Peter (die blij is dat ziggo weer bij zijn positieven komt!)
Bij z'n positieven komt? Lol de dag dat er ook maar iemand bij z'n positieven komt daar zal voorlopig nog niet aanbreken, wacht eerst maar eens af hoeveel je straks ten onrechte kan gaan dokken door de incompetentie van Ziggo..

Veel succes!!

Bubbleblower

Ongelezen bericht door Bubbleblower »

Deze ellende staat mij ook allemaal te wachten: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=91652.

In mijn geval heeft Ziggo haar fouten wel erkend, maar me toch afgesloten. Nu moet ik veel meer betalen dan de originele rekening, waarvan Ziggo dus toegeeft dat die veel te hoog was. Volgens sommige posters op dit forum is Ziggo doelbewust op dit soort problemen uit en op basis van mijn eigen ervaringen vrees ik dat ze wel eens gelijk zouden kunnen hebben.

Redelijk zijn ze in ieder geval niet en waarschijnlijk zijn ze wel heel goed in het optrekken van rookgordijnen. Naar mijn mening maakt Ziggo zich met deze praktijken schuldig aan afpersing en oplichting en ik ben benieuwd of mijn advocaat daar net zo over denkt.

Ik wens jou alvast veel sterkte.

petervkjr

Hee Bubbleblower,

Bedankt voor je reactie,

Ik hoop vanavond even je verhaal te lezen..dat je gepost hebt.
Ik heb inmiddels bericht gehad van de advocaat dat de rechter voor 14 maart uitspraak doet.
Ik ben dus in spannende afwachting.
De rekening was volgens hun 1400 euro en advocaat en kosten voor de rechtzaak.
Later is door hun teruggenomen en werd het 400 euro en kosten van advocaaat en rechtzaak.
Daar bezwaar tegen aangetekend en niet mee akkoord te gaan, en ik hoop dat de rechter ook inziet dat dit toch echt niet zou moeten kunnen.

Ik hoop voor jou dat het allemaal mee gaat vallen.

Nogmaals, ik hoop vanavond even jou posting te lezen!

Groetjes,
Peter

petervkjr

:lol: HOERAAAAAAA!!!!! :lol:

Wij hebben de rechtzaak met Ziggo mogen winnen!
Heb de uitspraak op papier nog niet binnen, maar zonet de advocaat gesproken.

Er zouden nog twee termijnen betaald moeten worden volgens onze berekening, maar ook die heeft de rechter laten vervallen!!
Ook is Ziggo veroordeeld tot € 300,00 aan onkostenvergoeding!!

Iedereen die reacties heeft geplaatst, positief (of negatief ) toch ook bedankt!

Je kunt dus winnen van deze jongens..

Overigens blijf ik nog steeds klant bij Ziggo, want alles loopt nu goed. lol

Groetjes,

Peter

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

:D gefeliciteerd heeft toch de moeite geloond.

Gesloten