| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vreemde betalingstijden caiway... zuuuuuuuuucht!
-
fuzzyfurry
Vreemde betalingstijden caiway... zuuuuuuuuucht!
Als de rekening moet worden betaald elke maand bij Caiway, is het zo inconsequent als WAT! Ze zeggen wel dat ze de 23e van elke maand betalen (ja leuk) maaruh... dan is het weer de 25e, dan weer de 26e, dan weer de 24e dat de rekening EINDELIJK verschijnt op mijncaiway.nl. Kan ik er nog niet één kéér van op aan (of liefst nog méérdere keren?) dat het GEWOON én op de 23e wordt betaald en dat het de 23e op mijncaiway.nl staat? Netjes tussen alle andere rekeningen? Want hier krijg ik echt het schompes van hoor >.< Nooit kan je van Caiway er op van aan dat ze zich aan de datum houden en gewoon op willekeur betalen. GEK WORDT IK HIERVAN!!!!!!
Denk dat ik toch maar de overstap neem naar Telfort >.<
Denk dat ik toch maar de overstap neem naar Telfort >.<
Re: Vreemde betalingstijden caiway... zuuuuuuuuucht!
U kunt ook zelf bij houden wat de hoogte van de factuur zal worden door vaker te kijken hoe hoog het nog niet gefactureerde bedrag is. Tel daar bij op uw abonnementskosten en u kent de hoogte van uw factuur.
Jantje
Jantje
-
fuzzyfurry
Probleem is: bedrag staat er nooit bij, pas altijd op het ALLERLAATSTE MOMENT! Dus ik wordt altijd in het ongewisse gelaten wat het betalingsbedrag is...Jantje7 schreef:U kunt ook zelf bij houden wat de hoogte van de factuur zal worden door vaker te kijken hoe hoog het nog niet gefactureerde bedrag is. Tel daar bij op uw abonnementskosten en u kent de hoogte van uw factuur.
Jantje
Ik ook niet, krijg net als jou mijn rekening online en kan ook zien wat ik verbruikt heb.Ik snap het probleem niet
Betalen moet je toch of het nu op de 22, 23 of 25 ste is.
-
fuzzyfurry
Dan zie je meer dan ik... waar kan ik dat dan zien?ciske schreef:Ik ook niet, krijg net als jou mijn rekening online en kan ook zien wat ik verbruikt heb.Ik snap het probleem niet
Betalen moet je toch of het nu op de 22, 23 of 25 ste is.
Ik heb UPC en daar kan je bij je gegevens de facturen lezen , en als het goed is ook je verbruik.
Inloggen bij Caiway en dan zoeken.
-
fuzzyfurry
Alleen Fair use. Meer niet. Er was wel eerst ook een andere optie maar die is op mysterieuze wijze verdwenen,ciske schreef:Ik heb UPC en daar kan je bij je gegevens de facturen lezen , en als het goed is ook je verbruik.
-
fuzzyfurry
Wel, alleen niet hoeveel je hebt verbruikt.
-
fuzzyfurry
Ah op die manier.snuffel1 schreef:Fair use is van toepassing op gratis diensten zoals gratis bellen, die kosten zie je bij mijn verbruik ook niet terug. Ik zie nog steeds het probleem niet.
sinds wanneer maakt het uit wanneer een rekening wordt afgeschreven? het moet toch betaald worden!
fuzzyfurry schreef:Wel, alleen niet hoeveel je hebt verbruikt.
Je kan het niet vinden? of staat het er niet. Als het goed is staat dat bij je abo en dan gegevens.
-
fuzzyfurry
Nee, het staat er echt niet bij.ciske schreef:fuzzyfurry schreef:Wel, alleen niet hoeveel je hebt verbruikt.
Je kan het niet vinden? of staat het er niet. Als het goed is staat dat bij je abo en dan gegevens.
Okee, dan is het daar anders.
Maar betalen moet je toch , en maakt toch geen verschil of het de 21 , 22 of 25 ste is?
Maar betalen moet je toch , en maakt toch geen verschil of het de 21 , 22 of 25 ste is?
Caiway zegt van wel, zie de link hieronder. Onder het kopje Factuuruitleg staat ook een specificatie van de factuur. Ik zou anders gewoon even bellen morgen.fuzzyfurry schreef:Nee, het staat er echt niet bij.
http://www.caiway.nl/site/nl/particulie ... mijncaiway