Onder de naam Mirjam van Wateren, ofwel angelcare**(L) bood deze persoon op Marktplaats de volgende artikelen aan wegens sluiten van de webwinkel: Bugaboo Cameleon, Stokke Xplory, Quinny Buzz, Stokke Sleepi, Burberry Buggy, Juicy coutere buggy en Bloom kinderstoel.
Na een aanbetaling van de helft van het bedrag nog wel een bevestiging van de betaling gekregen. Daarna niets meer vernomen.
Er is al meer bekend over deze persoon op de website marktplaatsoplichting (even googlen op Mirjam van Wateren).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarschuwing internetoplichting marktplaats
Re: Waarschuwing internetoplichting marktplaats
Goeie waarschuwing.
Heeft u uw geld inmideels al terug? Misschien is het een idee om ABN AMRO te bellen, en uw situatie uit te leggen. Ook kunt u natuurlijk voor de aardigheid even langsgaan bij dat adres om verhaal te halen. Ook is het een goed idee om bij een aanschaf van een verkoper van marktplaats.nl (tenzij deze vertrouwd is) ALTIJD even de gegevens van de verkoper te zoeken op google. Niet veel moeite om te doen, kan wel veel ongemak schelen.
Heeft u uw geld inmideels al terug? Misschien is het een idee om ABN AMRO te bellen, en uw situatie uit te leggen. Ook kunt u natuurlijk voor de aardigheid even langsgaan bij dat adres om verhaal te halen. Ook is het een goed idee om bij een aanschaf van een verkoper van marktplaats.nl (tenzij deze vertrouwd is) ALTIJD even de gegevens van de verkoper te zoeken op google. Niet veel moeite om te doen, kan wel veel ongemak schelen.
-
Re: Waarschuwing internetoplichting marktplaats
iets meer info :
Hier de vriendin van Mariska :s
Ook ik vond het allemaal erg verdacht maar na een behoorlijke mailwisseling voelde het toch vertrouwd en hebben we een aanbetaling van 250,- gedaan... stom stom stom!
Ik heb iets meer gegevens en had gehoopt daar wat mee te kunnen als het toch niet goed ging.
het rekening nummer is een abn nummer 46.94.50.061 en staat op de volgende naam JJR NIEUWENHUYSEN.
Er werd gemaild onder de naam famvanwateren. En ze hebben me een adres in Leiden gegeven waarvan ze zeiden dat het hun adres was.
morsweg 36 te leiden
Waarschijnlijk zal hier ook niks van kloppen maar misschien kunnen jullie iets met de gegevens?!
Bedankt voor jullie hulp. Ik denk dat het om een stel allochtonen of jonge lui gaat aangezien er nogal een aantal verkeerd geschreven woorden en uitdrukkingen in de mails stonden