LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarschuwing voor Telfort
Waarschuwing voor Telfort
Laatste 2 maanden van mijn abonnement geen ADSL signaal van Telfort. Wel abonnement betaald. Na diverse brieven en telefoontjes van 0,30/minuut (en nooit antwoord terug van degene aan wie ik adresseer, t.w.: de directeur Klantenservice)eindelijk bericht dat men "uit coulance" 54 euro zou terugbetalen. Dat was half juni 2008. Daarna opnieuw vele brieven, faxen en mailtjes gestuurd. Soms geen antwoord, soms onbeleefde medewerkster aan de lijn die niets weet, mij met niemand wil of mag doorverbinden, maar mij wel een "zeur" noemt. Langsgegaan bij een Telfortwinkel. Het geld komt eraan. Weer niets. Weer geschreven. Antwoord: het geld komt eraan. Afgelopen week veranderde Telfort van tactiek. Het mij toegezegde bedrag heb ik volgens Telfort al ontvangen want dat is verrekend met de maanden juni, juli en augustus. Onzin, want Juni had ik al betaald en mijn abonnement was geëindigd miv 1 juli dus over juli en augustus valt er ook niets te verrekenen. Het komt er dus op neer dat na -tig contacten ik nog steeds zit te wachten op mijn twee ten onrechte betaalde maanden. Verder schreef Telfort in de laatste brief iets over dat ik in september een nieuwe factuur zal ontvangen. Ik moet nu dus elke dag mijn bankrekening in de gaten gaan houden dat er - ondanks mijn ingetrokken incassomachtiging - niet toch weer bedragen worden afgeschreven. Pas op voor Telfort. Ze houden zich niet aan afspraken en er zijn vrijwel geen mogelijkheden hen te dwingen.
Re: Waarschuwing voor Telfort
Onterechte incasso's ( afgeschreven na beëindiging overeenkomst en intrekking toestemming tot automatische incasso) kunt u tot een jaar na dato laten storneren door uw bank of meteen storneren via telebankieren. Elke onjuiste incasso kan binnen een maand door de bank terug gevorderd. Het handigst blijft zo spoedig mogelijk door uw bank een selectieve blokkade op Green ISP BV /telfort laten zetten. Met geldig identiteitsbewijs naar bank. Want als Telfort eenmaal begint met fouten te maken weten ze niet van ophouden.zit te wachten op mijn twee ten onrechte betaalde maanden.
Zie:
Telfort maakt fout op fout