| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wachtwoordwijziging KPN
-
lineke hilberts
Wachtwoordwijziging KPN
Wij hebben op vraag van KPN na de ellende bij KPN ons wachtwoord gewijzigd.
Toen begon de nachtmerrie. Wij hebben ongeveer 200 belminuten gehad met de helpdesk van KPN. De bejegening is vooral slecht, zeer ondeskundig en onvriendelijk. Uiteindelijk heeft een automatiseringsbedrijf de door KPN veroorzaakte problemen opgelost. Zijn er meer mensen die hier tegen aangelopen zijn.
Toen begon de nachtmerrie. Wij hebben ongeveer 200 belminuten gehad met de helpdesk van KPN. De bejegening is vooral slecht, zeer ondeskundig en onvriendelijk. Uiteindelijk heeft een automatiseringsbedrijf de door KPN veroorzaakte problemen opgelost. Zijn er meer mensen die hier tegen aangelopen zijn.
Re: Wachtwoordwijziging KPN
Wat heeft kon hier fout gedaan wat niet in hun eigen systemen aangepast hoefde te worden maar door een extern bedrijf? Dat de klantenservice niet overal van op de hoogte is, is algemeen bekend, maar wat was er mis wat opgelost is?
Voor het WW te wijzigen heb je geen klantenservice nodig, tenminste als je het stappenplan hebt gevolgd.lineke hilberts schreef:Wij hebben op vraag van KPN na de ellende bij KPN ons wachtwoord gewijzigd.
Ik heb zeker vijf mensen met het invoeren van het nieuwe WW kunnen helpen, en dit alles zonder automatiseringsbedrijf.
Ik denk ieder, dat je zelf een bedrijf hebt, en dit niet zelf hebt kunnen doen.
Kijk. Nu is het tenminste duidelijk.nevermind schreef: Ik denk ieder, dat je zelf een bedrijf hebt, en dit niet zelf hebt kunnen doen.
Gelukkig heb je het ook begrepen.Winterman schreef:Kijk. Nu is het tenminste duidelijk.nevermind schreef: Ik denk ieder, dat je zelf een bedrijf hebt, en dit niet zelf hebt kunnen doen.
En met mij ongetwijfeld vele anderen. Woorden van wijsheid die nooit verloren zullen gaan.
-
lineke hilberts
De oplossing was, met hulp automatiseringsbedrijf, dat tijdens het wachtwoordwijzigen, alle emailadressen van onszelf (3) in de box waren gezet met ongewenste, geblokkeerde emails.
Na lang speuren kwam dat eruit. Ws. gehacked??
Waarom kon de helpdesk van KPN dit niet vinden?
Lineke
Lineke
Sorry, maar ik denk niet, dat een klantenservice voor problemen met jouw email program de juiste partner is.lineke hilberts schreef:De oplossing was, met hulp automatiseringsbedrijf, dat tijdens het wachtwoordwijzigen, alle emailadressen van onszelf (3) in de box waren gezet met ongewenste, geblokkeerde emails.
Lineke
Over welk e-mail programma hebben wij het hier?
Absoluut gehacked! 100% zeker.lineke hilberts schreef: Ws. gehacked??
Ik zou voor de zekerheid nog een keer mijn wachtwoorden wijzigen.