LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
wollaars
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2004 12:58

Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door wollaars »

Wij zijn destijds lid geweest van Wanadoo @ Home (waarbij je in de dal-uren onbeperkt kon internetten via de telefoon voor vast bedrag p.m.) maar helaas zegde Wanadoo toen zelf in de uitzending van Tros Radar op vanwege overmatig gebruik in Nederland waardoor het niet winstgevend voor hun kon zijn. Nou hier hadden wij thuis daar wel vrede mee, maar vonden het wel jammer. Wanadoo zijn toen DUIDELIJK in het tv programma dat HUN zouden opzeggen en dat het contract ten einde liep. Wij hebben toen een ander abonnement gezocht en zijn over gestapt naar andere provider.
Nu ruim 2 jaar later hebben we gewoon adsl bij HCCNET, niks aan de hand dus, ligt er ineens een rekening van €512,68 en moet even binnen 10 dagen betaald worden. Omdat we niet reageerden via de e-mail was dit bedrag zo opgelopen. Maar we hadden geen e-mail meer dus bij Wanadoo omdat hun stopten...

Wanadoo Medewerker

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Wanadoo Medewerker »

Hallo Wollaars,

Allereerst ik werk bij Wanadoo Incasso. Je hebt dus 2 jaar lang een Hometime abonnement gehad zonder te betalen????? En je vind het gek dat je nu moet betalen voor iets wat je hebt gebruikt, vergeet niet dat WIJ (Wanadoo) sterker in onze schoenen staan, we hebben immers alle rekeningen in het systeem waarop staat wanneer en hoelaat je hebt ingebeld. In dit geval is het ook je eigen verantwoording als je weet dat je een betaald abonnement hebt maar je betaald niks, als klant moet je dit ook zelf in de gaten houden, wij kunnen niet achter iedere wanbetaler aan rennen. Alle mensen hier hebben klachten over Wanadoo. Krijgen ze een belangrijke e-mail waarin bijvoorbeeld de nieuwe Algemene Voorwaarden staat vermeld, lezen ze het niet en als er wat is en we zeggen staat in de Voorwaarden wordt er gezegd "Welke Voorwaarden??? Ohh die heb ik niet gehad."Yeah Right!!!! Ik kan het weten, hoeveel klanten er wel niet in hun eigen woorden verstrengeld raken. Komisch gewoon. Maar is Wanadoo hier ook echt de boosdoener??? Ik dacht het niet.


P.s. Casema is Wanadoo NIET!!! En Wanadoo is Casema NIET!!!

Gast

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Knul, ik heb jaren geleden al mijn Hometime opgezegd toen het van onbeperkt naar 80 uur ging. Was op tv bij Kassa.

Opzegging kon volgends jullie klantenjuf op tv (daar zijn gewoon beelden van hoor!)

Dus opgezegd (per email en bevestiging gekregen dat het ontvangen was en doorgestuurd zou worden naar afdeling X, met een of ander trackingnummer) en nooit meer ingebeld.

En 1,5 jaar later komen jullie met een rekening vanaf januari (toen het abo 80 uur werd).

Dus komop zeg.. stel eerst even zelf orde op zaken!

Sarkaar
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 dec 2003 00:47

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Sarkaar »

Wanadoo en Casema= een pot nat.
Ook nu blijkt dat medewerkers van Wanadoo niet goed kunnen lezen, laat staaan dat ze iets ontvangen hebben.

Wanadoo Medewerker

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Wanadoo Medewerker »

Gast,

De achterstand is gebaseerd op het gebruik wat er in die 2 jaar gebruikt is. Ook als je het hebt opgezegd hoor je je verbruikerskosten te betalen al is dat 2 jaar geleden. Zoals ik eerder al vertelde is er iets gebruikt en nooit betaald, wat dacht je dat internet gratis was??? Wat bedoel je met "opzegging kon op TV"??? Indien iemand iets opzegd hoort hij/zij daar een bevestiging van te krijgen, als je die niet krijgt is je opzegging niet ontvangen door ons. Om een lang verhaal kort te maken WANADOO IS THE BEST, of ik er nou wel of niet werk. Heb al jaren een abonnement bij Wanadoo.

Wanadoo Medewerker

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Wanadoo Medewerker »

Gast,

Ik zal het wel ff uitleggen. Bij Wanadoo werken deed ik tijdens mijn studie als bijbaantje dus. School is klaar en ik kon er meteen blijven eerst een paar maanden als supervisor en nu als marketing manager. By the way ik ben een vrouw en geen knul. (Valt me nu pas op)

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Geachte Wanadoo medewerk(st)er.
Kunt U mij uitleggen waarom het administratief niet goed gaat?
Gaat U er even rustig voor zitten, want dit wordt een lang verhaal.
Allereerst wil ik opmerken dat ik over het product Wanadoo geen klachten heb,dus dat is positief.
Laat ik nu even een aantal FEITEN op een rijtje zetten.
Eerst heb ik op de zaak een andere provider gehad via de telefoon, echter kreeg ik een rekening waar ik behoorlijk van ben geschrokken, in 3 maanden ruim 6 jaar! abonnement Wanadoo. Kunt U niet helpen, maar de keus was snel gemaakt.
Na een tijd zonder problemen te hebben gewerkt ben ik met de zaak gestopt en heb de aansluiting naar mijn huis laten verplaatsen. Ook dat is zonder problemen verlopen en tot volle tevredenheid. Na 2 maanden had ik echter nog geen afschrijvingen onvangen en heb een mail gestuurd naar Casema. Kreeg een bevestiging en daarna niets meer vernomen. Na diverse pogingen van mijn kant zonder reactie werd er zomaar in eens afgesloten! De klantenservice van Casema is een ramp!
Zelf ben ik dealer voor Casema geweest en gelukkig beschikte ik over de telefoonnummers om direct de juiste persoon te vinden. Men zou weer aansluiten en binnen 1 uur had ik weer verbinding. Dit is zo 5X gebeurd en de laatse reactie van Casema was, dat zij geen behoefte had aan mijn uitleg, er werd niet betaal dus is er afgesloten! Hierop heb ik alle bestanden en correspondentie uit het bestand gehaald en uitgeprint en per aangetekende post opgestuurd waarop tot de dag van vandaag niet op is gereageert! Wel was er een incasso procedure gestart en hierop heb ik de correspondentie van Casema weer uitgeprint en weer per aangetekende naar het incassobureau opgestuurd. Ook hieromtrent heb ik niets meer vernomen! Toen kwam er een deurwaarder met een bevel tot betaling met een bedrag wat van geen kant klopte! Ik heb de situatie aan hem uitgelegd en hij zou het met de betreffende instantie's opnemen. Toen is het een tijdje stil geweest totdat ik weer werd afgesloten! Weer bellen met Casema, een brief gestuurd naar de directie alles zonder resultaat. Weer mijn oude relatie's aangeboord, weer aangesloten en ineens werd er 10 maanden abonnement van mijn rekening afgeschreven, plus de aansluitkosten! Op het forum vond ik toen een topic van Coax.nl waar men een klacht kon plaatsen, heb ik gedaan en zowaar mijn probleem was in 5 dagen opgelost! Zelf ben ik hier bijna een jaar mee bezig geweest! Nog een ander punt was dat de verhuizing wel was uitgevoerd, maar dat het abonnement van de zaak nog gewoon doorliep! Ik heb de vehuizing schriftelijk doorgegeven, maar omdat ik geen bevestiging had ontvangen was ik dus nog steeds abonnee! Sorry maar deze logica ontgaat mij een beetje. Inmiddels is alles recht gezet, echter nu kom ik er achter dat bij het activeren van de virusscanner alle gegevens nog steeds op de zaak en op naam van mijn zoon staan! Ik heb het wijzigings formulier gisteren uitgeprint en ondertekend, zoals gevraagd, maar na alle ellende uit het verleden heb ik hier geen goed gevoel bij!
Want als het gaat om een wijziging bij Casema door te voeren, dan gaat er een heleboel mis! Volgens mij weet de linker hand niet wat de rechter hand aan het doen is.
Graag een eerlijke reactie.

Vr. Gr. Hans.

[email protected]

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door [email protected] »

ja is nogal wiedas als je bij casema of wanadoo werkt,dat je dan zit te slijmen voor die oplichters want anders is het niet ik ben blij dat ik een andere neemt wil niks meer met dat oplichters zoooitje te maken hebben in iedergeval ik durf het wel te zeggen hoor.ik ben niet verplicht om vamn wanadoo een e-mail af telezen dat maak ik zelf wel uit.spaart ze zeker postzegels uit datt ze alles via e-mail doen.laten ze maar een brief sturen.als je inlichtingen wil vragen kost je ook noig 45 eurocent per minuut dat vind il laaielichterij waggelijk gewoon willen ze van jou rug verdienen..schande....willen ze in een nog duurdere auto rijden soms van de mensen dr geld...

jacob

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door jacob »

en wanadoo medewerker ga je zitten schamen om nog voor die oplichters te zitten verdedegen....walgelijk van je...

jacob

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door jacob »

mensen ga naar www.demon.nl daar krijg je waar voor je geld en nog sneller ook..

Gast

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Beste mensen,
Ik heb het al vaker gezegd, maar zal het nog eens doen;
Wanneer je weet dat je in je recht staat en je weet zeker dat niemand iets heeft te vorderen, laat die gasten dan maar lekker in hun sop gaar koken. Wacht net zolang totdat je een oproep krijgt om te verschijnen voor de rechter.
Als je je papieren in orde hebt, dan heb je echt niets te vrezen en zullen die oplichters als UPC en Wanadoo zelf moeten opdraaien voor alle kosten van deurwaarders e.d.
Ga vooral niet steeds bellen met dure nummers, hele dossiers uitprinten en dingen aangetekend versturen. Dat kost je alleen maar geld en voor wat?
Alleen mensen die (stiekem) weten dat ze fout zitten omdat ze dingen niet hebben betaald, moeten zich druk te maken over een eventuele rechtszaak.
Ik spreek uit ervaring, UPC heeft mij ooit gedaagd en ze hebben verloren!

Gast

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Op de persoon die zich voordoet als medewerker van wanadoo zou ik niet meer ingaan. Ze zit hier alleen maar om een leuk verhaaltje voor wanadoo te houden en te beweren dat de schuld echt niet daar ligt zonder ook maar te weten om welke zaak het hier gaat, zonder enig bewijs en zonder dat ze uit monde van wanadoo spreerkt. Kortom: daar heb je niets aan.

Ergens een paar postings voor deze staat het advies om ze te negeren totdat je voor de rechter moet komen. Dat is dus niet de meest verstandige houding. Je kan immers wel naar eigen mening gelijk hebben, maar de rechter moet er dan over oordelen en die kijkt ook of je moeite hebt gedaan om duidelijk te maken dat de eiser fout zit. Stuur dus altijd naar de originele schuldeiser per brief een reactie dat je de schuld niet klopt met een duidelijke uitleg waarom niet. Zelfs als je grote kans hebt bij de rechter sta je zo nog sterker.

Ovrigens zijn facturen en herinneringen per e-mail onrechtgeldig en kan je bedragen na verloop van tijd wettelijk niet eens meer in rekening brengen als daarvoor geen schriftelijke rekening of herinnering is ontvangen.

Gast

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

bij het Wanadoo callcenter werken meer als 30 Marketing Managers, oftwel een veredelde naam voor callcenter trut

Wanadoo Medewerker

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Wanadoo Medewerker »

resp00112469,

Jou probleem die je hebt of hebt gehad ligt in handen van Casema. Wij van Wanadoo (Amsterdam) beschikken niet over de administratie van Casema. Alle mensen die Casema Cable hebben dienen contact op te nemen met Casema zelf en niet met Wanadoo. Casema heeft zijn eigen klantenkring wat alleen over de Cable gaat. Wat wij bij Wanadoo hebben zijn de inbelverbindingen en ADSL. Als klanten ons bellen met administratieve zaken die betrekking hebben op hun Cable aansluiting verwijzen wij door naar Casema. Nou moet ik eerlijk zeggen dat Casema ze net zo goed terug verwijst naar Wanadoo. Maar daar ligt al een klacht van Casema. Hoop dat ik je vraag voldoende beantwoord heb.

Wanadoo Medewerker

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Wanadoo Medewerker »

Gast,

Ik hoef mezelf niet te bewijzen tegenover jou. Ik werk er en dat is voldoende. Ik zou niet weten hoe ik het kan bewijzen.
Suggesties????

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Inderdaad en bedankt.

Vr. Gr. Hans.

D Frijters

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door D Frijters »

Aan de Wanadoo medewerk(st)er,

Punt één: als je een vrouw bent ben je een medewerkSTer!
Punt twee: Deze mensen proberen hier duidelijk te maken dat zij een rekening hebben gekregen voor een dienstverlening waar zij GEEN gebruik van gemaakt hebben!!!

Pfff, is dit nou zo moeilijk![/u][/i]

Wanadoo MedewerSTer dan

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Wanadoo MedewerSTer dan »

D. Frijters,

Ik reageerde op de topic "Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!" Hier is dus duidelijk gebruik van gemaakt vind je niet.

Gast

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk het inderdaad niet, nee. Vooral omdat helemaal in het begin al is gezegd dat 2 jaar geleden het abonnement is opgezegd, door Wannado bevestigd, en niet meer gebruikt.
Wordt van een marketingmanager (ahum...) niet verwacht dat je wel even leest voordat je maar wat gaat zitten blaten?

D Frijters

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door D Frijters »

Wanadoo medewerkster schreef:
Ik reageerde op de topic "Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!" Hier is dus duidelijk gebruik van gemaakt vind je niet.
Dus mensen heb je een probleem met Wanadoo schrijf het duidelijk boven aan de brief (als kop/titel) want de rest van de brief wordt niet gelezen!!!

Gesloten