LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo Cable is sterk verbeterd de laatse 2 jaar

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Is Wanadoo beter geworden?

Peiling eindigde op 31 jan 2005 00:26

Ja
4
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 4

Jaap59
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2004 00:14

Wanadoo Cable is sterk verbeterd de laatse 2 jaar

Ongelezen bericht door Jaap59 »

Ik heb in 2001 een internet-abonnement gehad bij Cable Wanadoo,
Er waren toen een boel klachten waaronder ik zelf, wat betreft de verbinding, storingen waren aan de orde van de dag, en heb na 1 jaar opgezegd.
sinds dat Wanadoo van Franse handen over is gegaan naar Amerikaanse, zijn ze een stuk beter geworden, we hebben 8 maanden geleden weer Wanadoo cable genomen, we hebben tot nu toe geen storingen meer gehad, daar kan UPC een boel van leren,
zo zie je maar weer, service en techiesche verbeteringen zijn wel degelijk mogelijk,

Voor Wanadoo Cable, een dikke pluim!

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: Wanadoo Cable is sterk verbeterd de laatse 2 jaar

Ongelezen bericht door Fenkie »

Beste Jaap,

ik sluit mij helemaal bij jouw uitspraak aan. Ik heb via wanadoo sinds 2000 een internetaansluiting. Een hoop ellende meegemaakt. Maar de laatste tijd merk ik dat ze flink aan de weg timmeren. Ze doen er in ieder geval moeite voor en hebben geleerd van het verleden.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Wanadoo Cable is sterk verbeterd de laatse 2 jaar

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Kan me bij de voorgangers aansluiten.
In 1999 begonnen bij Casema/Wanadoo met het Demos systeem.
Geregeld huilen met de pet op.
Daarna over gegaan op Broadband Basic en dat ging een stuk beter.
Dit voorjaar zijn ze overgestapt op het DHCP platform en never nooit meer verbindingsproblemen gehad.
Ook gaan we binnen nu en 3 maanden weer omhoog qua snelheid (up en down) en dat voor nog steeds het zelfde bedrag per maand.

sje
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 nov 2004 14:11

Re: Wanadoo Cable is sterk verbeterd de laatse 2 jaar

Ongelezen bericht door sje »

Heb hier ook al enkele jaren internet via wanadoo. In het begin wel eens een storing gehad. Maar dat kan gebeuren. Voor de rest geen klachten (tot nu toe). :D :D

Gesloten