LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jan met de pet op
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2004 22:00

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Jan met de pet op »

Beste mensen ik heb mij hier heel lang over op gewonden en kwaad gemaakt. Dat tering bedrijf dat zich wanadoo noemt is er met mij niet zo gemakkelijk van af gekomen. Sinds wanadoo de news servers is gaan afknijpen heeft het bedrijf heel wat ellende over zich een gehaald
Ze zeggen tegen mij dat ik niet zo moest zeuren en dat ik het contrakt eens beter moest door lezen want daar stond zogenaamd in dat de
news server een gratis onderdeel van wanadoo was nou ik kan het in mijn contrackt niet terug vinden en heb mijn contrackt naar wanadoo toe gefaxt na iedere brief of email die ik aan wanadoo stuurde kwam
reactie op tot dat ik de fax verstuurde met een mededeling dat ik hier
een goed antwoord op wilde maar tot op heden geen reactie van wanadoo gehad. Ik ben lid van de consumenten bond deze heb ik ingeschakelt na dat de consumenten bond een brief aan wanadoo had gestuurd en geen reactie op terug kwam heeft men mijn zaak aan de geschillencommisie voor gedragen. Die kwam tot een uitspraak dat ik per direct mijn abbo kon opzeggen bij wanadoo de uitspraak heb ik na
wanadoo gefaxt en ja hoor ik kreeg bericht dat mijn abbo op 29 november zou eindigen dat kan kloppen dan ben ik presies een jaar klant geweest ik heb direckt de consumentenbond hier over aan geschreven en wanadoo een ultimatem gesteld van 14 dagen om mijn abbo te beeindigen anders werd er een gerechtelijke procedure gestart
en ja hoor ik ben eidelijk waar ik wil zijn een andere provider consumentenbond bedankt ik ben al bezig met en migratie naar een andere provider en hoop dat deze half weg volgende week afgerond zal zijn ik moet wel eenmalig 30 euro migratie kosten betalen maar ja ik ben wel van wanadoo af.

mariavanheyningen@wanadoo

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door mariavanheyningen@wanadoo »

Ik heb ook problemen bij WANADOO. Nu ik een paarweken geleden Wanadoo heb gebeld. Ik vroeg of ik mijn abonnement kon stop zetten,want ik vertelde dat ik zo weinig gebruik maakte van het internet.Hellaas liep mijn abonnement tot 3-10-2004,dus het was te laat.
Maar werd er gezegd, als u Cable neemt dan kan het wel.Ik vond dit oke.
Nou, vergeet het maar ,want ik heb nu momenteel twee abonnementen,leuk he?Ik heb sinds 11-10-2004 Wanadoo Cable.Om het nog eens na tegaan belde ik de klantendienst van Wanadoo.En ik vroeg hun of zij mij hadden uitgeschreven van het abonnement Wanadoo-lite.Nee,,,,,natuurlijk niet!!!! O,dat is dan leuk ,er werd tegen mij gezegd dat dit kon,als ik Wanadoo Cable nam. Ik heb al zoveel telefonische kosten moeten maken en ik heb ze nog gemaild,en ik heb gisteren nog een fax verstuurd.maar ik hoor echt niets van hun.Dat ik voor gelogen ben daar kan ik toch niets aan doen?Ik ga toch geen twee abonnementen nemen?Groetjes Maria[/b]

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

Als je een advertentie plaatst op b.v. Marktplaats dan kun je daar die abonnementen te koop of ter overname aanbieden.

soldier88_nl
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 aug 2004 14:22

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door soldier88_nl »

Was dat maar waar,
een normaal iemand neemt toch geen wanadoo meer

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

Nou ik heb Wanadoo & ben toch echt een normaal iemand :roll:
Denk dat je nogal frustie bent soldier :lol:

carlotte

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door carlotte »

nou mijn buik is ook vol hoor wat wanadoo betreft.
ik wil mijn vaste telefoon aansluiting eruit gooien en een gsm nemen
immers voor de abo-kosten van kpn kan ik met een gsm al een hele maand bellen. maar hierdoor kan ik dus ook geen gebruik meer maken van adsl en moet ik over op de kabel.
geen probleem zou je denken. nee het aanschaffen van kabel niet nee
het opzeggen van adsl wel.

het staat allemaal netjes op de site van wanadoo. je hebt een maand opzeg termijn en kunt simpel opzeggen door even te bellen.
oke ik moet voor 12 november opzeggen dan want het adsl abonnement loopt tot 12 december. even bellen dus.

nee mevrouw u kunt nu nog niet opzeggen dat is te vroeg ?????????? heel raar dacht ik.
dus stuur ik een aangetekende brief, maar die komt terug, geweigerd ??????? het moet niet gekker worden.
vandaag weer gebeld maar nu kon ik niet opzeggen omdat ik een betalingsachterstand had ???? nou dat wordt automatisch afgeschreven en dat is net gebeurd merkte ik nog op. ja zegt de stem aan de andere kant maar u kunt de betaling binnen 30 dagen nog terug draaien dus moet u wachten tot 7 november dan kunt u terug bellen en opzeggen.
?????????? nu zakt mijn broek toch echt af hoor.

ik kan gewoon niet opzeggen bij wanadoo.
1 optie nog en dat probeer ik dan maar: wanadoo bestoken met gewone post, faxen en mailtjes. misschien dat ze dan gaan snappen dat ik niet alleen op wil zeggen maar dat ik ook nooit meer gebruik zal maken van hun diensten.

carlotte

Corné

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Corné »

Beste Wanadoo THD,

Ik ben blij dat u de moeite neemt om te willen reageren op niet-gelukkige gebruikers. Voor andere binnen dit forum, hopelijk hebben we geleerd van de vorige keer.

Ten eerste wil ik kwijt dat u dit niet persoonlijk moet nemen, ook niet waar ik u en uw gebruik.

U geeft de volgende artikel van jullie voorwaarden weer:
Algemene Voorwaarden
(12.5)
Wanadoo is gerechtigd de Klant de toegang tot de Wanadoo Diensten en/of Aanvullende Diensten te ontzeggen of te beperken...


Echter heb ik al diverse versies hieromtrent gehoord.

Een medewerker van Wanadoo komt ook met dit punt. Echter als je de voorwaarden leest moet de klant hiervan op de hoogte gebracht worden. Het is echter niet rechtstreeks aan de klanten medegedeelt, zodoende heeft u uw eigen voorwaarden geschonden, wat dan weer betekend dat dit een mogelijkheid is tot opzegging.

Een andere verklaring is dat het geen dienst of aanvullende dienst is, en dat zodoende niet opgezegd kan worden. Echter is bij het Nederlandse recht beschreven dat in dat geval de algemeene voorwaarden gelden.

Eén keer heb ik een grapjas aan de telefoon gehad die aangaf dat de nieuwsserver geen dienst is van wanadoo. Ik hem hem toen gevraagd waarom de nieuwsserver dan news.wanadoo.nl heet. Hiervoor moest hij een ruggegraad(gesprek) houden Deze collega is (op de achtergrond (kon alles meeluisteren, omdat hij vergeten was de tel in de wacht te zetten)) gecorrigeerd. Ik heb niets gezegd dat ik alles heb gehoord, ik moest maar (weer) een brief schrijven. Niet gedaan overigens.

OOk werd mij vorige week medegedeelt, door een medewerker van Wanadoo die de uitzending van Tros Radar had gezien, waarom ik zoveel bandbreedte voor mijn nieuwserver. Deze vertelde dat downloaden van films en MP3 illegaal is. Misschien dat jullie niet op de hoogte zijn hieromtrent. Downloaden is nog geen illigale praktijk. De mogelijkheid bieden deze te downloaden wel. JULLIE DUS. Nu denken jullie mogelijk, we hebben eindelijk een goed punt: NEE, jullie geven aan dat het met de server te maken heeft en is dit argument niet van toepassing.

ik heb vorige week nog gebeld omtrent het volgende:
Op 31 augustus kreeg ik eindelijk een reactie op mijn brief, verstuurd halverwege augustus. Gezien de brief is dit een gecombineerde standaardbrief met wat eigen tekst. In de eerste alinea gevene jullie aan dat ik mijn brief heb geschreven i.v.m. de verlaging van de bandbreedte van de nieuwserver. In de volgende alinea geven jullie aan dat ik heb gezegd dat ik schreef dat jullie geheel gestopt zijn. Onzin, 1e alinea klopte. Daarna komt een verhaaltje wat een exacte kopie is van de inhoud van mijn brief.

Wegens vakantie heb ik daar halverwege september per brief op gereageerd. GEEN REACTIE. Begin oktober een mailtje. GEEN REACTIE. Vorige week gebeld, heb ook hier weer aangegeven dat ik een normale brief wens te ontvangen met antwoord op al mijn opmerkingen en vragen. Omdat ik van mening ben dat er meer dingen verkeerd gaan.
Zoals u kunt begrijpen geen reactie.

Ik ben gelukkig in de mogelijkheid met een advocaat en iemand die 1 van de weinige in Nederland is met een bepaalde titel in bedrijfsjuridistiek (vraag me niet welke) te discuseren. Beide geven aan dat u weer een mogelijkheid weggeeft om het abonement met terugwerkende kracht te beeindigen.

Wilt u, of een andere bereidwillige (die niet alleen standaard-dingen zeggen die wanadoo voorkauwt.) dit doorgeven aan de behandelaar van mij dossier. Mijn klantnummer: W1020983.

Ik wacht uiterlijk tot vrijdag. Indien ik geen reactie heb ontvangen (post of e-mail), desnoods alleen via de e-mail dat jullie ermee bezig zijn, met daarin een tijd van afwerking ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Ik ben op dit moment kijken hoe of wat.

Overigens, kunt u zien wanneer de algemeene voorwaarden op jullie site zijn aangepast. Heb namelijk 2 versies (op papier). Ik geef niet aan van welke periode, gezien dit forum en jullie reeds bestaande drukte.

Corné

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Corné »

Charlotte,

Das grappig. ze zeggen: Ü heeft een maand om de betaling terug te boeken. En dat je daarom niet kan opzeggen.
Leuk als ze maandelijks incasseren, kan je dus nooit opzeggen.

Zal als ik jou was opnieuw bellen, zal wel iemand gehad hebben die niets weet.

Groeten,

Corné

JansTu

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door JansTu »

Mijn buik is pas vol van wanadoo, ik heb inmiddels baard ervan gekregen.

Al vanaf 20 aug ben ik bezig adsl opgeleverd te krijgen. Deze zou ik 13 sep opgeleverd krijgen, de 14e krijg ik op de statuschecker (via mn werk) de melding dat er vertraging. Ik bellen waar het aan ligt, dat weten ze niet, ik moet maar wachten of het volgende week proberen.
De week erna kunnen ze me ook niks vertellen. Na drie weken ook niet en dat terwijl ze melden dat er binnen twee weken nieuws is.

Inmiddels ben ik zeer ontevreden en vraag ikaf hoe het zit met opzeggen. Daarop kon worden geantwoord, 8 weken na uw telefonische aanvraag, indien u dan nog geen adsl heeft opgeleverd gekregen, mag ik overstappen. Dit mocht ik niet schriftelijk bevestigd ontvangen, ook kon ik het nergens teruglezen. Ze doen simpelweg niet aan post (werkelijk zo aan mij doorgegeven)

Uiteindelijk zijn we ons gaan beroepen op die 8 weken, wij vinden dat Wanadoo te weinig doet om zijn klanten te informeren, dat moet de klant zelf doen. Ik moest zelf maar BB ned en KPN bellen en vragen waarom er vertraging is op mijn lijn, bespottelijk. BBned en KPN waren dan ook zeer verontwaardigd. Al met al, ik heb een brief gekregen van Wanadoo (nav van een schrijven van ons) waarin ze bevestigen dat mijn abo wordt stopgezet. Ik paar dagen later gebeld naar wanadoo en ja hoor, mijn lijn was vrij en is geen oplevering gerealiseerd. Ik vrolijk bij KPN een adsl aanvraag ingediend en die werd afgeketst omdat ik nog een andere aanvraag had lopen! Ik weer Wanadoo gebeld en het klopt, de oplevering is gerealiseerd ipv stopgezet. Nog een keer wordt alles in werking gesteld om het eea af te sluiten. Ik weer een nieuwe aanvraag gedaan en ook deze werd afgeketst wegens dezelfde reden! Ongelovelijk maar waar, er was helemaal niks gebeurd en dat terwijl ik brieven thuis heb liggen dat alles is stopgezet. Moest ik alsnog maar nog een keer BB Ned gaan bellen, wat een ******, wat denken ze wel, dat ik malle eppie ben!

Weer een brief geschreven waarin ik mijn ongenoegen uit, waarop ik WEER een bevestiging van beeindiging abonnement ontvangen. Nu maar hopen dat nu alles wel goed gaat, mijn nieuwe adsl aanvraag loopt en ik heb nog niks vernomen.....

Wanadoo heeft duidelijk NIET zijn zaakjes op orde, weet niet DIENST VERLENEN betekent en ziet zijn/haar klanten niet voor vol aan. Dus spread the word, Wanadoo verdient een hele koude douche!!!

JansTu

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door JansTu »

Mijn buik is pas vol van wanadoo, ik heb inmiddels baard ervan gekregen.

Al vanaf 20 aug ben ik bezig adsl opgeleverd te krijgen. Deze zou ik 13 sep opgeleverd krijgen, de 14e krijg ik op de statuschecker (via mn werk) de melding dat er vertraging. Ik bellen waar het aan ligt, dat weten ze niet, ik moet maar wachten of het volgende week proberen.
De week erna kunnen ze me ook niks vertellen. Na drie weken ook niet en dat terwijl ze melden dat er binnen twee weken nieuws is.

Inmiddels ben ik zeer ontevreden en vraag ikaf hoe het zit met opzeggen. Daarop kon worden geantwoord, 8 weken na uw telefonische aanvraag, indien u dan nog geen adsl heeft opgeleverd gekregen, mag ik overstappen. Dit mocht ik niet schriftelijk bevestigd ontvangen, ook kon ik het nergens teruglezen. Ze doen simpelweg niet aan post (werkelijk zo aan mij doorgegeven)

Uiteindelijk zijn we ons gaan beroepen op die 8 weken, wij vinden dat Wanadoo te weinig doet om zijn klanten te informeren, dat moet de klant zelf doen. Ik moest zelf maar BB ned en KPN bellen en vragen waarom er vertraging is op mijn lijn, bespottelijk. BBned en KPN waren dan ook zeer verontwaardigd. Al met al, ik heb een brief gekregen van Wanadoo (nav van een schrijven van ons) waarin ze bevestigen dat mijn abo wordt stopgezet. Ik paar dagen later gebeld naar wanadoo en ja hoor, mijn lijn was vrij en is geen oplevering gerealiseerd. Ik vrolijk bij KPN een adsl aanvraag ingediend en die werd afgeketst omdat ik nog een andere aanvraag had lopen! Ik weer Wanadoo gebeld en het klopt, de oplevering is gerealiseerd ipv stopgezet. Nog een keer wordt alles in werking gesteld om het eea af te sluiten. Ik weer een nieuwe aanvraag gedaan en ook deze werd afgeketst wegens dezelfde reden! Ongelovelijk maar waar, er was helemaal niks gebeurd en dat terwijl ik brieven thuis heb liggen dat alles is stopgezet. Moest ik alsnog maar nog een keer BB Ned gaan bellen, wat een ******, wat denken ze wel, dat ik malle eppie ben!

Weer een brief geschreven waarin ik mijn ongenoegen uit, waarop ik WEER een bevestiging van beeindiging abonnement ontvangen. Nu maar hopen dat nu alles wel goed gaat, mijn nieuwe adsl aanvraag loopt en ik heb nog niks vernomen.....

Wanadoo heeft duidelijk NIET zijn zaakjes op orde, weet niet DIENST VERLENEN betekent en ziet zijn/haar klanten niet voor vol aan. Dus spread the word, Wanadoo verdient een hele koude douche!!!

Corné
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 okt 2004 20:35

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Corné »

Op 26 Oct 2004 19:42 schreef ik (Corné) aan Wanadoo THD in mijn laatste zin iets over de algemene voorwaarden. Ik heb dit tevens aan Wanandoo direct gevraagd via hun site. (Van beide nog geen reactie).

Wat verbaast mij, vanochtend in mijn mailbox een ieuwsbrief met als laatste onderwerp Wijziging van de voorwaarden.

Ik kijken en wat valt op wijziging is uiterlijk 1 april 2004 ingegaan, sturen ze daar nu al een mailtje over wijzigingsdatum te zien op: http://web.wanadoo.nl/voorwaarden_algemeen-20516-1.html
Met ingang van 1 april 2004 van toepassing voor alle abonnees.
Algemene Voorwaarden Wanadoo Nederland B.V.
Ik heb de "nieuwe" voorwaarden nog niet door gelezen. Maar in de oude stond iets dat je dan mocht opzeggen. Maar kan je nu opzeggen per 1 april 2004 / of de datum dat voor jou de voorwaarden veranderen (wat mij logisch lijkt) / of nu weer per heden?

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

quote:
Corné
Gast

Geplaatst op 26 Oct 2004 20:04 door Corné


--------------------------------------------------------------------------------

Charlotte,

Das grappig. ze zeggen: Ü heeft een maand om de betaling terug te boeken. En dat je daarom niet kan opzeggen.
Leuk als ze maandelijks incasseren, kan je dus nooit opzeggen.

Zal als ik jou was opnieuw bellen, zal wel iemand gehad hebben die niets weet.

Groeten,

Corné
===================================================

nee corne, ik ga zeker niet nog eens bellen.
ik heb reeds twee keer gebeld via het 0900 nummer en een aangetekende brief gestuurd maar die komt retour. meer kosten ga ik echt niet maken op op te zeggen.
ik heb nu mijn brief via de mail, de fax en normale post gestuurd.
het is dus eigenlijk onmogelijk dat ze er niet 1 ontvangen en dus kan ik er zeker vanuit gaan dat ze op de hoogte zijn van mijn opzegging.
ook zal ik een teveel aan afschrijving van hun kant terug laten boeken en per het einde van het abonnement blokkeer ik hun banknummer zodat ze ook niets meer af kunnen schrijven.
dit in het geval ze zeggen geen opzegging te hebben ontvangen.
dan moeten ze maar een incassobureau of iets dergelijks op me afsturen kunnen die ook nog eens lachen. ik laat me in ieder geval niet gek maken door wanadoo.

carlotte

Corné
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 okt 2004 20:35

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Corné »

Reactie gehad, van Wanadoo. Ik had mijn opmerking van 26 oktober 19.42 uur aan de Wanadoo THD ook via "Wanadoo - Help - Mijn vragen" gesteld.
Het Antwoord:
Geachte heer S***r,

Ik zal in deze e-mail trachten op de door u eerder bijgevoegde tekst punt voor punt te reageren.

Wij hebben onze klanten getracht op de hoogte te brengen van de naderende wijziging (omtrent het gebruik het en toegang verkrijgen tot) onze nieuwsserver door middel van een nieuwsbericht in de Wanadoo announcements nieuwsgroep. Wanadoo is er vanuit gegaan dat klanten, die regelmatig gebruik maken van de besproken dienst, ook de aankondigingen in deze nieuwsgroep van tijd tot tijd lezen. Op deze manier hoopten wij op een zo efficiënt mogelijke wijze het nieuws aan onze klanten over te dragen, d.w.z. geen verwarrende berichten voor klanten die geen baat bij het krijgen van deze informatie hebben, maar toch een duidelijke boodschap aan diegenen die dit wel willen weten.

U heeft gelijk wanneer u zegt dat het downloaden van software of andere gegevens waarop auteursrechten gelden op dit moment nog niet strafbaar is. Echter, het in het bezit hebben van deze bestanden voor langer dan een bepaalde tijd is wel degelijk illegaal. Daarnaast kan Wanadoo niet verantwoordelijk worden gehouden voor bestanden of berichten die zijn geplaatst in nieuwsgroepen waarover zij geen beheer heeft. Het is dus niet zo dat Wanadoo wettelijk gezien aansprakelijk gehouden zou kunnen worden voor de inhoud van deze groepen. Als men het verder zou analyseren, zouden waarschijnlijk ook de beheerders van desbetreffende groepen geen verantwoordelijkheid dragen, maar wel degenen die deze informatie "geupload" hebben.

Allerlaatst willen wij u graag onze excuses aanbieden voor de trage afhandeling van eerdere berichten en klachten. Wij zullen in de toekomst in elk geval trachten dit zo correct en spoedig mogelijk wel te doen.

Wij hopen u hiermee naar voldoening te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog verdere vragen, reacties of feedback hebben, laat ons dit dan gerust weten.

Met vriendelijke groet,

Wanadoo Administratie
Mijn reactie:
Gezien in uw eigen voorwaarden staat vermeld dat u dit dient te doen via een e-mail aan de hoofdgebruiker neem ik geen genoegen met uw antwoord hieromtrent.

Wat u aangeeft kan ik aanschouwen als het niet volgen van de eigen voorwaarden.

Mijn opmerking over illegaal gebruik was om u aan te geven hoe makkelijk sommige van uw collegae er af denken te komen.

In afwachting op uw reactie.
We wachten maar weer af.

Annies

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Annies »

Zou je zelf niet eerst onderzoek doen naar internet providers en hun policies voor dat je überhaupt lid word van een provider??? lekker dom van je :twisted:

Corné
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 okt 2004 20:35

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Corné »

Voorwaarden/policies zijn verandert nadat we (ik in ieder geval) lid zijn geworden.

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

Ja 'Annies', leer eens lezen, je bent zelf DOM! :roll:

Corné
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 okt 2004 20:35

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Corné »

Zoals eerder vermeld worden de voorwaarden per 1 december 2004 "opnieuw" gewijzigd.

Dat lijkt mij een reden tot opzegging.
NIET VOLGENS WANADOO.

Nederlandse wet staat boven alle voorwaarden die er in NL zijn. Ook hun voorwaarden.

Op mijn werk zal ik even in mijn wetboek kijken. Uit mijn hoofd Artikel 261 van het 6e (of 8e) "hoofstuk". Hierin staat volgens mij vermeld dat bij elke wijziging van de voorwaarden kan opgezegd worden.

Zodra opgezocht zal ik de wettekst op dit forum neerzetten.

Als je dan je opzegbrief stuurt, geef dan direct aan dat als ze toch ongelijk krijgen door COAX en Consu.bond je met terugwerkende kracht wil opzeggen. (Moet je wel een brief hebben gestuurd bij de wijziging van de bandbreedte van de nieuwsserver)

Tot maandag. (of eerder bij eerder ontwikkelingen)

boeiend

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door boeiend »

Ik heb zojuist geconstateerd dat de snelheid van de nieuwsgroepen is verhoogd naar 12 kb per seconde. Alsnog niet echt snel maar het is altijd beter dan die 8 kb. En je hebt maar 3 lijnen. Ik zelf heb er niet zo veel aan gezien ik toch bijna niet download via de nieuwsgroepen. maar ik hoop jullie wel! :D

Wil Pinkers

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Wil Pinkers »

Een cursus "foutloos Nederlands schrijven" zou geen overbodige luxe zijn...

monique veth

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door monique veth »

Over die algemene voorwaarden.

Ik ben afgelopen zomer lid geworden van wanadoo met een ADSL-Lite abbonement.
Reden: Een van de weinigen waar geen datalimiet is.

Nieuwe algemene voorwaarden: een fair use policy.

Wat zegt de klanten service als je onder de 20 gig bkijft is er geen datalimiet.

Er is dus geen limiet als je onder de liemiet blijft :?: :?: :?: :?: :o :shock:

Gesloten