Nu moet je wel eerlijk zijn en niet allerlei dingen door elkaar halen.JandeV
Geplaatst op 05 Jan 2006 14:24 door JandeV
--------------------------------------------------------------------------------
Na velen toezeggingen met betrekking tot het vergoeden van het gelede ongemak en de gemaakte onkosten probeert Wanadoo nu de schuldvraag in zijn geheel bij de klant neer te leggen.
In antwoord op mij berichtje komt de volgende melding binnen van de helpdeskmedewerker :
Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het geleden ongemak. Indien u binnen 30 dagen na de informerende e-mail had gereageerd, dan was de overstap naar Wanadoo Family niet nodig geweest. Uw systeem bleek niet compatible te zijn en dus het probleem te liggen in het klantendomein, dus valt dit geheel buiten enkele aan Wanadoo toerekenbare schuld.
Wanadoo beweert nu dat ik een mail heb ontvangen waaruit ik had op moeten kunnen maken of mijn moeders configuratie geschikt was voor Wanadoo Family en bij het niet geschikt zijn had ik de omzetting binnen 30 dagen kunnen stopzetten.
* Wie heeft een dergelijke mail gehad en kan mij zeggen of de inhoud van deze mail inderdaad van dien aard was (omzetting wanadoo adsl direct naar wanadoo family) ?
* Wie kan mij vertellen aan welke systeemvereisten de computer moest voldoen (volgens die mail) om goed met wanadoo family te kunnen werken ?
* Zijn er nog meer mensen die zijn omgezet van Wanadoo adsl direct naar Wanadoo Family met een window's 98 SE applicatie en een USB poort waarbij uiteindelijk bleek dat de verbinding niet tot stand te brengen was ?
Ben benieuwd,
Groet van Jan.
Een ethernet kaart doet het ook onder windows 98, dus een upgrade naar windows 2000 was niet nodig.
ADSL modems sluit je eigenlijk altijd aan op een ethernet kaart. Soms hebben ADSL modems ook een usb aansluiting, maar de ethernet aansluiting heeft altijd de voorkeur in verband met stabiliteit.