LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo & Helpdesk

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
J.B. Bruinsma
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2006 21:58

Wanadoo & Helpdesk

Ongelezen bericht door J.B. Bruinsma »

Op 15 mei 2006 heeft wanadoo mijn family abonnemnet omgezet naar een direct abonnement. Ik had hier niet om gevraagd.
Tijdens deze omzetting is er een storing ontstaan en heb ik drie weken zonder internet gezeten. In deze periode heb ik vele malen naar hun helpdesk moeten bellen a 0,20 cent per minuut. Ik ben van mening, dat Wanadoo mij deze telefoonkosten moet terugbetalen, omdat zij immers de fout zijn ingegaan. Het gaat om 25 euro. Omdat ik geen ADSL / internet had, heb ik ook mijn automatische incasso ingetrokken. Wanadoo dreigt nu met incassobureaus en extra onkosten voor mijn rekening.
Mijn vraag is nu of ik in mijn recht sta?

Met vriendelijke groet,

Jannie

loco-motief
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 jul 2006 16:15

Re: Wanadoo & Helpdesk

Ongelezen bericht door loco-motief »

Mijn ervaring met zoeen soortgelijke situatie is dat als je de telefonische helpdesk belt dit geen zoden aan de dijk zet.
Een aangetekende klachtenbrief met daarin de eis dat de 3 weken en de telefoonkosten worden teruggestort doet vaak wonderen.
Wacht hier echter niet te lang mee want als het wel bij een incassobureau terecht komt heeft u met 2 bedrijfstakken te maken die niet erg bekend staan om hun goede communicatie vaardigheden.

Houd vol en dan neem ik aan dat het goed komt.

Gesloten