LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo niet via e- mail te bereiken??

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Donaldo
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2005 16:44

Wanadoo niet via e- mail te bereiken??

Ongelezen bericht door Donaldo »

Hoi,

Ik ben nu al 2 weken(!!!) op zoek naar het e-mail adres van wanadoo op hun site, om hun te vragen, hoe het kan dat er een nieuw paket is(family) wat sneller is als het paket van hun wat wij nu hebben(direct), terwijl ze het zelfde kosten.
Kan iemand me zeggen waar ik hun e-mail adres kan vinden, of hoe het kan dat een even duur paket bij de zelfde provider toch sneller is dan de andere... :roll:

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Wanadoo niet via e- mail te bereiken??

Ongelezen bericht door ?? »

Het e-mail adres heb ik zo niet, maar het verschil kan ik wel verklaren:

Direct en Family gaan via verschillende netwerken. ADSL Direct gaat via het netwerk van BBNed, terwijl ADSL Family via het eigen netwerk van Wanadoo gaat. Ze willen simpelweg zo veel mogelijk klanten op hun eigen netwerk hebben, dus hebben ze een scherpe prijs bepaald voor hun Family abo. Daarnaast kunnen ze ook iets goedkoper werken, aangezien ze alles in eigen hand houden.

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: Wanadoo niet via e- mail te bereiken??

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Wanadoo heeft geen eigen netwerk, ze huren de lijncapaciteit gedeeltelijk van KPN en gedeeltelijk van BBNed.

dejanman
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:21

Re: Wanadoo niet via e- mail te bereiken??

Ongelezen bericht door dejanman »

Yohoo,

Het e-mail adres is: [email protected]
Dit is het e-mail adres waarop ik al enkele vragen heb gesteld en waarop men binnen een redelijke termijn antwoord. Meestal binnen 2 dagen.
Wat ze vervolgens doen is het volgende:
Men reageert 1x. vervolgens plaatsen ze de vraag in "mijn vragenoverzicht" op de site van Wanadoo onder "helpdesk".
Alle volgende reacties van jou en Wanadoo lopen vervolgens via deze site.

m.v.g. dejanman.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Wanadoo niet via e- mail te bereiken??

Ongelezen bericht door ?? »

Wanadoo heeft wel een eigen netwerk. Ze zijn druk bezig centrales om te bouwen voor hun eigen ADSL-netwerk en ze hebben al aardig wat nummercentrales voorzien van hun apparatuur.

Mocht je dat niet geloven, mag je mij even verklaren waarom ADSL Family niet wordt geleverd op de centrale Ermelo, terwijl zowel KPN als BBNed wel leveren op die centrale en de lijnlengte geen belemmering vormt.

dejanman
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:21

Re: Wanadoo niet via e- mail te bereiken??

Ongelezen bericht door dejanman »

Yohoo,

Ik heb ook eens even gekeken wat dat ADSL family nu eigenlijk inhoud.
Ik heb nu ADSL direct + telefonie voor €22.50 (of zoiets) per maand.
ADSL familie voor €22.50 per maand heeft geen telefonie erbij.
ADSL familie + telefonie kost het eerste jaar €28.50 per maand.
€6.00 euro voor het bellen. Al met al nog een koopje daar mijn laatste volledige KNP rekening voor 2 maanden over de €100,-- ging.
Als ik trouwens de postcode check doe is voor mij (in Winterswijk) ADSL family ook niet beschikbaar.

Gesloten