LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo overgenomen door orange

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
alfatrion

Re: wanadoo overgenomen door orange

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat een overeenkomst in principe vormvrij is, is me bekend....................maar, (en daar gaat de discussie over) bij het ontbreken van bewijs, is er juridisch gezien géén sprake van een overeenkomst.
Als je het zo steld heb je gelijk, maar dan ga je wel uit dat de RT het bestaan van een overeenkomst op enig moment ontkende. Dat deed hij niet. RT heeft de provider een opzeggingsbrief gestuurd en die heeft ondanks een melding toch geld afgeschreven. (Wannadoo is overgenomen door Organge.)

@jaywalker: Mag ik je verzoeken om je absolute gelijk voortaan te claimen zonder al die labels op mensen te plakken. Vind ik nogal beledigend en onrespectvol.

jaywalker

Ongelezen bericht door jaywalker »

En waar vind jij dat Orange Wanadoo heeft overgenomen ???

Op dit Forum is denk ik al vaak genoeg uitgelegd dat Wanadoo van naam is veranderd in Orange en juridisch gezien is dat iets compleet anders.......

Bij RT is het vage dat hij schriftelijk bevestigd heeft gekregen van Orange dat zijn abonnement is stopgezet, maar dat hij blijkbaar onder een ander klantnummer om nog onduidelijke redenen nog een abonnement heeft lopen.

Uranus1963

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Beste Daika,

Ik heb het hele ADSL wereldje gezien en ik ben op de penning. Ik ben uitgekomen (en dat zal je verbazen) op CompuServe. Ik betaal voor een 16 Mbit met telefonie Totaal € 49.95, maar een leuk binnenkomertje wort het wanneer je met een telefonie Totaal een 4 Mbitje kan nemen voor 14,95 voor het eerste jaar. Ik ben er zeer tevreden over; de diensten zijn perfect. Niet lang wachten op de Klantenservice, wat te verwachten is, want ze weten waar ze het over hebben en ze KENNEN hun vakgebied en NOOIT storingen.

Vast telefoon naar vaste telefoon gratis.

Mobiele nummers even: 0900-0138 bellen dan even wachten en dan mobiel nummer invoeren en op het hekje drukken en je betaalt voor 9 ct per minuut afrekening per seconde (www.belknaller.nl)
Dat ook nog goed is voor telefonie buitenland.

Ik ben er zeer content mee en ik ga gewoon bij hun verder.

Goedkoper is er dus helemaal niet.

Groet,

Uranus.

Uranus1963

Beste Daika,

Ik heb het hele ADSL wereldje gezien en ik ben op de penning. Ik ben uitgekomen (en dat zal je verbazen) op CompuServe. Ik betaal voor een 16 Mbit met telefonie Totaal € 49.95, maar een leuk binnenkomertje wort het wanneer je met een telefonie Totaal een 4 Mbitje kan nemen voor 14,95 voor het eerste jaar. Ik ben er zeer tevreden over; de diensten zijn perfect. Niet lang wachten op de Klantenservice, wat te verwachten is, want ze weten waar ze het over hebben en ze KENNEN hun vakgebied en NOOIT storingen.

Vast telefoon naar vaste telefoon gratis.

Mobiele nummers even: 0900-0138 bellen dan even wachten en dan mobiel nummer invoeren en op het hekje drukken en je betaalt voor 9 ct per minuut afrekening per seconde (www.belknaller.nl)
Dat ook nog goed is voor telefonie buitenland.

Ik ben er zeer content mee en ik ga gewoon bij hun verder.

Goedkoper is er dus helemaal niet.

Groet,

Uranus.

Uranus1963

Beste Jaywalker,

Ik ken iemand die ook wanadoo had. Ging ook de naam over naar Orange. Hij betaalde van vaste telefoon naar vaste telefoon helemaal niets. Nu heeft hij dure telefoonkosten te betalen en hij kan daar niet weg, omdat hij midden in dat jaar zit. Pure oplichting van Orange, want ze moeten dat aan hun bestaande Wanadooklanten aangeven dat het bedrijf is overgenomen en dat er bepaalde dingen veranderen. Dan kunnen ze een keuze maken dat ze willen blijven of dat ze weg willen gaan.

Neen, geef mij maar CompuServe. Mensen die CompuServe nemen die hebben echt nagedacht, zie bericht van Daika van mijn kant.

www.compuserve.nl/adsl.

jaywalker

Ongelezen bericht door jaywalker »

Ur-anus, er is niets overgenomen, alleen naamsverandering, de tarieven zijn ook niet veranderd, mag jij vertellen welke ?

Gesloten