LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo plus telefonie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
adsltje
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jan 2006 11:43

wanadoo plus telefonie

Ongelezen bericht door adsltje »

beste radar??

ik had bij wanadoo een lite abonemet werkte prima
in 2005 was er een nieuwe adsl aanbieding adsl plus telefonie, ik heb hier over gebeld (april,)of het mogelijk was om het lite abbonement over tezetten naar adsl plus telefonie (dat kon niet was alleen voor nieuwe klanten)
in de 3e week van november 2005 werdt ik gebeld door een medewerkervan wanadoo(callcenter), met een hele mooie aanbieding
voor 6 euro permaand meer kon ik er telefoon bij krijgen.(GATIS bellen naar alle vatse nummers in nederland, met uitzondering van 06 en 0900 nummers
Dat heb ik dus gedaan.
1 december 2005 kreeg ik een bevestiging hier van.
2 e week van december kreeg ik de nieuwe modem (livebox)

Nu lees ik op de website van wanadoo het volgende

Telefonie
onbeperkt bellen met Wanadoo Telefonie naar alle vaste telefoonnummers in Nederland!
starttarief € 0,04 per gesprek (vanaf februari 2006)

dus nu moet ik gaan betalen voor het bellen, terwel er in de overeenkomst staat dat het contract dat ik heb afgesloten voor 12 maanden is toen stond er nog duidelijk op de website dat het gratis was met uitzondering van 06, en 0900 nummers

Wat nu ik heb al gebeld maar niemand weet het
tevens is de verbinding velemalen trager dan mijn lite die ik eerst had
1. wel telefoon maar geen internet,
2. of wel internet, maar geen telefoon

wat kan ik hier aan doen

@michiell
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jan 2006 20:34

Re: wanadoo plus telefonie

Ongelezen bericht door @michiell »

Je hoeft niks te doen. Je bent een jaar contract aangegaan voor gratis bellen naar vaste nummers binnen Nederland. Niks aan de hand dus.
Mocht Wanadoo toch kosten in rekening brengen heb je het volledige recht om je abonnement op te zeggen.[/quote]

adsltje
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jan 2006 11:43

Re: wanadoo plus telefonie

Ongelezen bericht door adsltje »

Beste michiell,

hoi bedankt voor je reactie en de geruststelling
Had dus zon harry aan de lijn die me zij dat het niet mogelijk was.
maar zal als nog contact opnemen met wanadoo.

met vrg
adsltje (c.p)

Gesloten