Heb al sinds februari 2003 een kabelverbinding via Casema.
Daarom heb ik het Smart Pack abonnement via een telefoonverbinding niet meer nodig; maar nu probeer ik al gedurende die tijd de automatische afschrijving gestopt te krijgen.
Met weinig resultaat overigens.
Zou de brievenbus van Wanadoo aangesloten zijn op een afvalbak?
Het heeft er in ieder geval wel de schijn van.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanadoo
Re: Wanadoo
Het is een administratieve rotzooi daar. Niet voor niets staan ze sinds vorige week op de 3e plaats van VARA's consumentenprogramma 'Kassa' Top 3 voor slechtste bedrijven.
Klachten en aangetekende brieven reageren ze niet op.
Casema/Wanadoo komt alleen in aktie als je niet meer betaalt.
Klachten en aangetekende brieven reageren ze niet op.
Casema/Wanadoo komt alleen in aktie als je niet meer betaalt.
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 28 mei 2004 12:13
Re: Wanadoo
Ik zou u willen aanraden om reeds gemaakte afschrijvingen terug te laten boeken op uw rekening en de machtiging van automatisch incasso (mogelijk opnieuw) te versturen. Mochten ze hun administratie weer op orde hebben kunt u deze machtiging wellicht weer afgeven.
Verder heb ik ervaren dat het bellen naar deze helpdesks alleen maar geldverspilling is. Er worden loze beloftes gedaan dat handelingen worden uitgevoerd, terugbel afspraken worden gemaakt die 8 tot 9 van de 10 keer niet worden nagekomen. Één van de manieren die goedkoper is en wel effect lijkt te hebben is te reageren via: http://www.wanadoo.nl/contact/
Verder vraag ik me af, wanneer heeft u de intrekking van de machtiging van automatisch incasso opgestuurd? Als dit na een 2 maanden nog steeds niet verwerkt is kunt u naar uw bank toestappen en zeggen dat Wanadoo niet reageerd. Uw bank zal dan verdere stappen ondernemen in deze zaak. Dit is wat mijn bank (Rabobank) mij verteld heeft.
Verder heb ik ervaren dat het bellen naar deze helpdesks alleen maar geldverspilling is. Er worden loze beloftes gedaan dat handelingen worden uitgevoerd, terugbel afspraken worden gemaakt die 8 tot 9 van de 10 keer niet worden nagekomen. Één van de manieren die goedkoper is en wel effect lijkt te hebben is te reageren via: http://www.wanadoo.nl/contact/
Verder vraag ik me af, wanneer heeft u de intrekking van de machtiging van automatisch incasso opgestuurd? Als dit na een 2 maanden nog steeds niet verwerkt is kunt u naar uw bank toestappen en zeggen dat Wanadoo niet reageerd. Uw bank zal dan verdere stappen ondernemen in deze zaak. Dit is wat mijn bank (Rabobank) mij verteld heeft.