LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanprestatie ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mr Q
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jul 2008 11:45

wanprestatie ziggo

Ongelezen bericht door mr Q »

vraagje..
is het mogelijk om collectief een aanklacht in te dienen over de wanprestatie van ziggo?
het is gewoon van de gekke, dat elke vrijdag het gedonder weer begint.
geen internet, telefoon werkt niet, tv krijgt geen signaal.
en bellen is onmogelijk daar de wachttijden altijd meer dan 10 minuten bedraagd..
maar wel de rekeningen op tijd versturen en als je niet betaald gelijk dreigen mer deurwaarders...

sta ik nu alleen tegenover ziggo, of zijn er meer met mij die graag EERST se kwaliteit willen zien die beloofd word en DAN PAS betalen....

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: wanprestatie ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Heeft u Ziggo al schriftelijk, aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging in gebreke gesteld?

Er is een gebruikersforum van Ziggo waar u lid van kunt worden.
http://ziggo-gebruikers.nl/cms/

Persoonlijk ben ik daar weer uitgeschreven omdat ik het niet prettig vind dat daar met een weegschaal systeem gewerkt wordt waarmee anoniem mijn "groene vierkantje" in rood kan veranderen. Ik vind kritiek op mijn bijdrages prima, maar dan graag openlijk onder Alias van de site.
Verder doen zij daar wel goed werk door klachten door te spelen naar Ziggo.

mr Q
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jul 2008 11:45

Re: wanprestatie ziggo

Ongelezen bericht door mr Q »

dus jij verwacht dat ik €15,- ga spanderen om mijn grieven over HUN wanprestatie ga uitgeven??? :shock:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: wanprestatie ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

jij verwacht dat ik €15,- ga spanderen om mijn grieven over HUN wanprestatie ga uitgeven??
aangetekend met ontvangstbevestiging kost 7,80.
Ik verwacht niets. Het is uw keuze of u wat aan uw klachten doet. U kunt ook van provider veranderen, of u blijft bij deze provider die u niet bevalt.
Het is niet mijn probleem.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: wanprestatie ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Creatief bankieren @home

Abonnee tv bij @ home heeft brief gekregen dat hij moet betalen voor overzetten TV naar Ziggo.
Dat is nog eens creatief bankieren.
Ik heb geadviseerd hierover zowel een klacht in te dienen bij Ziggo als bij

Consuwijzer + klacht:

http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht

Zie:


http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr= ... 644&pid=46

Gesloten