vraagje..
is het mogelijk om collectief een aanklacht in te dienen over de wanprestatie van ziggo?
het is gewoon van de gekke, dat elke vrijdag het gedonder weer begint.
geen internet, telefoon werkt niet, tv krijgt geen signaal.
en bellen is onmogelijk daar de wachttijden altijd meer dan 10 minuten bedraagd..
maar wel de rekeningen op tijd versturen en als je niet betaald gelijk dreigen mer deurwaarders...
sta ik nu alleen tegenover ziggo, of zijn er meer met mij die graag EERST se kwaliteit willen zien die beloofd word en DAN PAS betalen....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanprestatie ziggo
Re: wanprestatie ziggo
Heeft u Ziggo al schriftelijk, aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging in gebreke gesteld?
Er is een gebruikersforum van Ziggo waar u lid van kunt worden.
http://ziggo-gebruikers.nl/cms/
Persoonlijk ben ik daar weer uitgeschreven omdat ik het niet prettig vind dat daar met een weegschaal systeem gewerkt wordt waarmee anoniem mijn "groene vierkantje" in rood kan veranderen. Ik vind kritiek op mijn bijdrages prima, maar dan graag openlijk onder Alias van de site.
Verder doen zij daar wel goed werk door klachten door te spelen naar Ziggo.
Er is een gebruikersforum van Ziggo waar u lid van kunt worden.
http://ziggo-gebruikers.nl/cms/
Persoonlijk ben ik daar weer uitgeschreven omdat ik het niet prettig vind dat daar met een weegschaal systeem gewerkt wordt waarmee anoniem mijn "groene vierkantje" in rood kan veranderen. Ik vind kritiek op mijn bijdrages prima, maar dan graag openlijk onder Alias van de site.
Verder doen zij daar wel goed werk door klachten door te spelen naar Ziggo.
Re: wanprestatie ziggo
dus jij verwacht dat ik €15,- ga spanderen om mijn grieven over HUN wanprestatie ga uitgeven??? 
Re: wanprestatie ziggo
aangetekend met ontvangstbevestiging kost 7,80.jij verwacht dat ik €15,- ga spanderen om mijn grieven over HUN wanprestatie ga uitgeven??
Ik verwacht niets. Het is uw keuze of u wat aan uw klachten doet. U kunt ook van provider veranderen, of u blijft bij deze provider die u niet bevalt.
Het is niet mijn probleem.
Re: wanprestatie ziggo
Creatief bankieren @home
Abonnee tv bij @ home heeft brief gekregen dat hij moet betalen voor overzetten TV naar Ziggo.
Dat is nog eens creatief bankieren.
Ik heb geadviseerd hierover zowel een klacht in te dienen bij Ziggo als bij
Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
Zie:
http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr= ... 644&pid=46
Abonnee tv bij @ home heeft brief gekregen dat hij moet betalen voor overzetten TV naar Ziggo.
Dat is nog eens creatief bankieren.
Ik heb geadviseerd hierover zowel een klacht in te dienen bij Ziggo als bij
Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
Zie:
http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr= ... 644&pid=46
