Sinds een half jaar probeer ik contact te leggen met mijn provider, DavoHost.nl, voor de site svenmeijer.nl. Hier betaal ik elk jaar hosting- en domein kosten voor wat rond de € 50 euro uitvalt. Ongeveer 4 á 5 maanden geleden heb ik geprobeerd contact met DavoHost (de webhoster) te leggen via een automatisch onling vragenformulier op hun website en via het info mailadres, tevergeefs. Tot drie of vier keer toe heb ik contact geprobeerd te maken met ze, maar krijg geen gehoor.
Nu vrees ik een beetje voor de factuur die over een half jaar weer in de brievenbus ligt en weer de volle pond mag betalen voor een service waar ik niet eens voor kan afmelden.
Wat kan ik doen in deze situatie? Ik hoor het graag.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webhosting opzeg niet mogelijk
-
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31
Re: Webhosting opzeg niet mogelijk
Ik zou zeggen, stuur een aangetekende brief met je opzegging naar
Bachplein 472
3122 KP Schiedam
En storneer daarna alle afschrijvingen van hen die er nog komen.
Bachplein 472
3122 KP Schiedam
En storneer daarna alle afschrijvingen van hen die er nog komen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 mar 2015 12:19
Re: Webhosting opzeg niet mogelijk
Bedankt voor je reactie, ga ik zeker doen. Mocht dit niet werken, zijn er dan nog andere wegen die ik kan verkennen wil ik een degelijke reactie krijgen of een meldpunt aanschrijven o.i.d.?