LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] webhosting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hvdhoning

webhosting

Ongelezen bericht door hvdhoning »

http://www.budgetwebhosting.nl/php/ adverteerd met webhosting voor 1,- euro per maand voor 100MB
BIJ VOORUITBETALING
PAS OP: DIT BEDRIJF HEEFT GEEN KvK / BTW NUMMER
Indien u zaken met dit bedrijf doet, hou er dan rekening mee dat de kans groot is dat dit bedrijf morgen uit de lucht is .
U bent dan uw geld kwijt!!!!!!
Budget Webhosting
IJsselstraat 51
1946 RM Beverwijk (Holland)

Tel (Sales) NL: 0251 258370 b.g.g.: 06 275 244 24
Tel (Sales) BE: +31 251 258370 b.g.g.: +31 6 275 244 24

Fax NL: 0251 258370
Fax BE: +31 251 258370

HOE WERKEN ZIJ:

Budget Webhosting levert webhosting tegen ongelooflijk lage prijzen en hanteert zeer lage marges. Hierdoor zien wij ons genoodzaakt uw bestelling vooraf te factureren. Zodra het openstaande bedrag is ontvangen en door ons is vewerkt zullen wij uw hostingpakket opzetten en/of uw domeinnaam voor u registreren.

Indien u via uw Bank of Postbank betaalt, dient u dus rekening te houden met de verwerkingstijd van de betreffende bank(en). Bij een betaling vanaf een Postbank (Giro) rekening duurt dit doorgaans niet langer dan 24 uur.

Indien u via creditcard (PayPal) betaalt, kunnen wij u direct van dienst zijn (normaal gesproken binnen 1 uur - uiterlijk binnen 24 uur) en kunt u direct van uw webhosting pakket gebruik maken.

Na uw bestelling ontvangt u automatisch een e-mail met alle relevante informatie. Leest u deze aub aandachtig daar zij belangrijke informatie bevat! Na uw betaling ontvangt u de welkomst e-mail met uw inlognaam, paswoord enz..

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: webhosting

Ongelezen bericht door Mich »

Lycos heeft wel goede webhosting voor als je dat zoekt.

http://www.partnershop.nl/shop/5321/ 8)

FritzTheCat

Re: webhosting

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

www.hostingdiscounter.nl


goed en zeer goedkoop

bavanderkloet
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2004 17:11

Re: webhosting

Ongelezen bericht door bavanderkloet »

Mijn website wordt gehost door YourHosting B.V..
Zeer goede service en de prijzen vallen ook mee!

www.yourhosting.nl

janvdploeg
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2005 00:30

Re: webhosting

Ongelezen bericht door janvdploeg »

Ik denk dat hvdhoning dringend behoefte heeft aan een dagje vrij :)

Budget Webhosting heeft wel degelijk een KvK nummer (34127754) deze staat gewoon op de site, ze bestaan inmiddels ook al 5 1/2 jaar (en welke budget host kan dit nog meer zeggen???).

Ik heb daar nu drie sites lopen en alle drie naar tevredenheid, ze bieden gewoon zeeeer veel voor erg weinig en ik heb persoonlijk nog geen betere gevonden, en ze zijn ook bereid eens wat extra's te doen voor je.

budgetwebhosting.nl is een aanrader!!!

O ja, en ook nog telefonisch bereikbaar als het moet (al hebben ze het liever niet :D )

gebruiker1
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 mar 2005 21:34

Re: webhosting

Ongelezen bericht door gebruiker1 »

www.mijndomein.nl snel en betrouwbaar

Frank214
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2005 22:50

Re: webhosting

Ongelezen bericht door Frank214 »

Ik zit bij www.nettuning.nl perfecte service, en me site is echt super snel. maarja zijn er tegenwoordig zoveel moeilijk kiezen. Alleen die hele goedkoope moet je gewoon niet nemen

Gesloten