LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Websites op strato servers onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Bram Bonnewel

Websites op strato servers onbereikbaar

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Ik heb enkele websites op een server bij strato staan en die zijn sinds vandaag totaal onbereikbaar.
Ook de site van Strato http://www.strato.nl kunnen we niet meer bereiken.
Nu begrijp ik via verschillende forums dat er niemand toegang tot deze sites heeft die internet via Ziggo & Zeelandnet heeft....
Mensen met een UPC aansluiting hebben hier geen last van.

Ik heb al diverse telefoontjes gepleegd naar Strato, ziggo en zeelandnet, maar iedereen wijst naar elkaar.
Ook wordt mij doodleuk verteld dat ik via mail een klacht moet indienen, maar deze werkt ook niet omdat de servers niet worden gevonden.

HELP

JtC

Re: Websites op strato servers onbereikbaar

Ongelezen bericht door JtC »

Ik heb Telfort en heb net eens gekeken. Ik kom wel op de website, echter zonder opmaak (het css bestand wordt niet geladen).

mysty

Ongelezen bericht door mysty »

Ik heb net Ziggo aan de lijn gehad. Na veel heen en weer vragen , kreeg ik als antwoord dat het bekend was en "dat er aan gewerkt zou worden".
Geweldig antwoord!!!

Strato kan ik niet bereiken...telefoon nummer zal wel op hun site staan, maar die kan ik dus niet bereiken.

Belachelijk dit! Als iemand mail via de site stuurt, kan ik er niet eens op reageren, want ook die komt niet meer binnen bij ziggo abbonees.

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

0800 – 265 8909

mysty

bedankt voor het telefoon nummer!! Net belde Ziggo me terug over deze storing melding. Ze zijn er dus echt mee bezig.

Ik wacht het dan toch maar even af...hopelijk zijn de meeste mensen vandaag aan het feesten en wordt het niet opgemerkt dat ze niet op 1 van mijn sites kunnen komen.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Misschien sabel je de verkeerde neer ?

mysty

volgens mij niet, ziggo medewerkers zijn hard bezig geweest en inmiddels hebben ze het probleem opgelost. Tenminste ....ik kan weer bij mijn website's. Hopelijk de anderen ook?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

mysty schreef:volgens mij niet, ziggo medewerkers zijn hard bezig geweest en inmiddels hebben ze het probleem opgelost. Tenminste ....ik kan weer bij mijn website's. Hopelijk de anderen ook?
Wanneer ziggo het probleem heeft opgelost ligt de oorzaak waarschijnlijk niet bij strato.

Dus sabel je met deze topictitel wel de verkeerde neer.

mysty

Ik sabel niemand neer..
de topic: "websites op strato server onbereikbaar' klopte toch??
Nergens is gezegd wie of wat de oorzaak hiervan was, alleen dat Ziggo abbonees er in ieder geval wel last van hadden.

Ziggo-webteam_Alex

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Als het goed is moeten de problemen rondom www.strato.nl sinds gister weer zijn opgelost. Zo niet dan horen wij dit graag.

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

Gesloten