LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webwinkel leverancier lost problemen niet op

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
beesd48

Webwinkel leverancier lost problemen niet op

Ongelezen bericht door beesd48 »

Wij hebben een webwinkel met os commerce en leveren producten aan particulieren.

In de webshop kun je aangeven dat de verzendkosten op gewicht berekend moeten worden en helaas gaat dat nog al eens fout. We hebben dit nu al weken achter elkaar gemeld aan degene die ons deze webshop heeft geleverd, maar hier wordt niet op gereageerd. Het resultaat is dat we iedere keer de meestal voor pakketkosten erbij kunnen leggen en dan is uiteraard niet de bedoeling

Wat kunnen we hieraan doen??

Berenice

Re: Webwinkel leverancier lost problemen niet op

Ongelezen bericht door Berenice »

Je kunt zelf kijken in de admin hoe het nu staat, en staat het gewicht van de producten ook goed ingevuld.
De admin is makkelijk te begrijpen en er hoeft volgens mij nagenoeg geen programmeerwerk aan te pas wat betreft die verzendkosten module.

HIer zou ik dus eerst zelf eens gaan kijken en kijken bij welke producten het dan fout gaat en wat hier op ingevuld staat.

beesd48

Re: Webwinkel leverancier lost problemen niet op

Ongelezen bericht door beesd48 »

We weten inmiddels zelf tot bijna in detail hoe de instellingen binnen admin werken en inderdaad is dat niet zo moeilijk. We hebben twee webshops van dezelfde leverancier en bij de ene wekr het wel goed terwijl bij de andere hetzelfde staat en het niet werkt

Ook de optie Gratis ververzenden of gratis verzending boven een bepaald bedrag staat op : false

Het blijft dus voor mij een raadsel maar ik ben geen programmeur

Gesloten