LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WEER afgesloten door Telfort!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

Hallo mensen, ik heb een probleem met Telfort internet. In maart 2009 heb ik bij hun een internetaansluiting aangevraagd. Dat heb ik een jaar lang gehad zonder problemen. Vanaf het 2de jaar begonnen de problemen met betalingen. De betalingen zijn tot nov. 2011 door de stadsbank elke maand betaald. Toch kreeg ik elke keer een brief dat er een achterstand was, elke keer mijn bankafschriften nagekeken en bleek gewoon betaald te zijn. Ik ging er dus vanuit dat t langs elkaar heen is gegaan. Toch werd ik op een gegeven moment afgesloten van internet. Ik heb toen gelijk op dit forum mijn probleem bekend gemaakt en kwam in contact met Hugo van telfort webcare. Ik heb m alle betalingsbewijzen toegezonden en hij heeft t uitgezocht. Bleek dat er een betaling "kwijt" was, maar ik zou weer aangesloten worden en hoefde de kosten ook niet te betalen. Goedgeholpen dus.

Helaas begon het na een paar maand weer opnieuw. Weer contact gezocht, data van betaling doorgegeven enz. en nu bleek dat ze een maandbedrag terug hadden gestort naar de stadsbank zonder enige info. Reden: het bleek dat ik al die tijd een verkeerd id nr. heb gebruikt. (toch grappig dat het anderhalf jaar wel goed ging en dat ze me dat de eerste keer niet hebben verteld) maar goed, gelijk betaald, weer aangesloten en ook deze keer werd me telefonisch verteld dat ik de blokkeringskosten niet hoefde te betalen. Heb gevraagd of het vanaf nu allemaal goed zou gaan en kreeg ja als antwoord.

Ik blij, dus niet want na een paar maand was het weer zover; weer afgesloten, weer betalingsinfo doorsturen, weer excuses, weer aangesloten, hoefde weer niks te betalen. De reden was dit keer dat het rekeningnr. niet klopte. Was wel van telfort maar niet de goeie (wisten ze dit de eerste keer allemaal niet?) Maar goed, de betalingen waren gedaan dus werd weer aangesloten.

Nu kreeg ik in feb een brief dat mijn contract beeindigd gaat worden per 4 april omdat er WEER een achterstand is van 1 maand + blokk. kosten (die ik dus niet hoefde te betalen) heb natuurlijk gelijk weer alle afschriften nagekeken en wat denk je? Gewoon betaald.

Ik was er nu echt schijt ziek van en dat heb ik ook aan hugo laten weten, hij begreep mijn frustratie en zou het weer nakijken en mij daarover informeren. Helaas heb ik daar niks meer over gehoord, maar omdat ik na 4 apr gewoon i.net had, ging ik er vanuit dat het weer was geregeld. Helaas was dat niet zo want sinds vorige week ben ik weer afgesloten.

Gelijk hugo een pb gestuurd met het verzoek om mn contract te beeindigen omdat ik niet meer met telfort verder wil. Helaas laat de telfort webcare, die mij altijd naar volle tevredenheid heeft geholpen, me nu stikken. Ik baal hier ontzettend van want ik wil graag weten waar ik aan toe ben en zit me nu alleen maar op te vreten. Ik heb gewoon altijd en elke maand betaald en ik heb alle afschriften om het te bewijzen. Ik mag van telfort toch verwachten dat als ik betaal ik gewoon i.net krijg, en geholpen word als er weer eens een probleem is? Zo ga je toch niet met je klanten om? Het lijkt wel alsof ze van me af willen. Ik heb altijd alles via pb gedaan om geen gal te gaan spuwen op dit forum in de hoop dat dat wel gewaardeerd zou worden, dus niet.

Zijn er meer mensen die zo door telfort behandeld zijn en weet iemand welke stappen ik eventueel kan ondernemen zonder een advocaat in te schakelen? en weet iemand wat ik nu kan verwachten? Krijg ik nu last van deurwaarders?, wordt ik aangemeld bij preventel?, of kan ik gewoon naar een andere provider zonder dat die vervelend-telfort moeilijk gaat doen over het vrijgeven van de lijn. Telfort heeft nu genoeg kansen gehad, tijd voor n ander. Graag wat info. Mvg William

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Willy-w79,

Naar aanleiding van uw PB van vorige week ben ik weer om opheldering gaan vragen bij mijn contactpersoon van de financiële afdeling. Ik ben dat helaas aan u vergeten terug te koppelen en heb ondertussen ook nog niets gehoord. Mijn welgemeende excuses daarvoor.

Ik ben via andere wegen voor u op onderzoek uitgegaan en zal u op de hoogte houden van de voortgang. De heraansluitkosten zal ik in ieder geval in mindering brengen.

Het signaal van iedere Nederlandse DSL gebruiker kan met de juiste aanvraag ten alle tijden door een andere provider worden overgenomen, dat staat los van de administratieve afhandeling.

Hugo
Laatst gewijzigd door Telfort webcare op 27 apr 2012 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Je zou denken dat na de 2e keer Telfort de zaakjes op orde zou hebben.

Is dit een geval van "mensen pesten" of gewoon "terminal stupidity"?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door ciske »

TS na dit verhaal zou ik nooit maar dan ook nooit meer bij zo'n provider willen blijven.

Je hebt alle bewijzen dat er door je betaalt is, ik zou zeggen stap over naar een andere provider, dit is echt 10 x niks.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Guardian72 schreef:Je zou denken dat na de 2e keer Telfort de zaakjes op orde zou hebben.

Is dit een geval van "mensen pesten" of gewoon "terminal stupidity"?
Waarvoor zouden ze mensen willen pesten? Pas als je daar een logische verklaring voor zou kunnen bedenken zou die opmerking hout snijden.

Frans013
Berichten: 57
Lid geworden op: 06 aug 2011 07:04

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Frans013 »

Hihi:
Mijn welgemene excuses daarvoor.
:twisted:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

GJvdZ schreef: Waarvoor zouden ze mensen willen pesten? Pas als je daar een logische verklaring voor zou kunnen bedenken zou die opmerking hout snijden.
Het is ook een vraag - zeker omdat TS aangeeft dat hetzelfde vaker gebeurd.

Dan blijft dus de conclusie dat men bij telfort kennelijk dom is.

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

Hoi, fijn dat ik nu iig een reactie heb ontvangen. Jammer alleen dat er nog geen duidelijkheid over de zaak is want ik zou nu toch wel graag weer internet willen.
Guardian72 schreef:Je zou denken dat na de 2e keer Telfort de zaakjes op orde zou hebben.

Is dit een geval van "mensen pesten" of gewoon "terminal stupidity"?
Het is absoluut geen mensen pesten, iig niet van de webcare uit. Als de afdeling financiën nou gelijk de eerste keer aan t.webcare had doorgegeven dat er een paar gegevens die ik gebruikte niet klopte i.p.v verspreid over 3 afsluitingen, was er niks aan de hand geweest. Maar nu het voor de 4de keer is gebeurd, heb ik er wel genoeg van.
ciske schreef:TS na dit verhaal zou ik nooit maar dan ook nooit meer bij zo'n provider willen blijven.

Je hebt alle bewijzen dat er door je betaalt is, ik zou zeggen stap over naar een andere provider, dit is echt 10 x niks.
Dat is zo, maar toch vind ik het wel jammer omdat ik heel tevreden was met de stabiele verbinding. De snelheid had wel iets omhoog gemogen want ik haal nu maar 8 vd 20 mB dus ga wel een beetje rondkijken op i.net of er een goed alternatief is
Frans013 schreef:Hihi:
Mijn welgemene excuses daarvoor.
:twisted:
lol
Guardian72 schreef:
GJvdZ schreef: Waarvoor zouden ze mensen willen pesten? Pas als je daar een logische verklaring voor zou kunnen bedenken zou die opmerking hout snijden.
Het is ook een vraag - zeker omdat TS aangeeft dat hetzelfde vaker gebeurd.

Dan blijft dus de conclusie dat men bij telfort kennelijk dom is.
Niet dom, gemakzuchtig denk ik...

maar goed, ik wacht nog even de reactie van telfort af en hoop toch dat de verbinding maandag weer geactiveerd wordt tot ik een ander gevonden heb.
Ik laat t nog weten hier. W

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door ciske »

Niet dom, gemakzuchtig denk ik...

maar goed, ik wacht nog even de reactie van telfort af en hoop toch dat de verbinding maandag weer geactiveerd wordt tot ik een ander gevonden heb.
Ik hoop voor jou dat ze het gauw weer activeren, maar ik zou echt opstappen als een provider gemakzuchtig met mensen omgaat.

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

ciske schreef:
Niet dom, gemakzuchtig denk ik...

maar goed, ik wacht nog even de reactie van telfort af en hoop toch dat de verbinding maandag weer geactiveerd wordt tot ik een ander gevonden heb.
Ik hoop voor jou dat ze het gauw weer activeren, maar ik zou echt opstappen als een provider gemakzuchtig met mensen omgaat.
Niet met de mensen zelf, met de afhandeling van hun klachten. Als ze de eerste keer de moeite genomen hadden om alle gegevens gelijk goed na te kijken, was er niks aan de hand geweest

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

Helaas nog steeds niet aangesloten en ook nog geen bericht. Duurt het nou echt langer as n week om uit te zoeken waar mijn betalingen zijn?? Alle afsluitingen bij elkaar gerekend heb ik nu langer als een maand geen i.net gehad. Ik weiger dan ook nog te betalen en zal de laatste afschrijving terugboeken. Het interesseert ze toch allemaal niks.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door ciske »

en zal de laatste afschrijving terugboeken
niet doen, je zit altijd fout als je terugboekt, zeg die zooi op .
providers genoeg.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Willy-w79,

De factuur van oktober met abonnementskosten+heraansluitkosten van 44,90 is tot nu altijd open blijven staan, de rest is in orde. Mijn creditering van de heraansluitkosten in november is op de factuur van december verrekend, echter staan daar nogmaals aansluitkosten op dus is het factuurbedrag gelijk gebleven. Om een einde te maken aan deze vervelende situatie heb ik uw verbinding weer ingeschakeld en de 44,90 gecrediteerd. Daarnaast heb ik uit coulance nog 2 maanden abonnementskosten vergoed. Dit wordt verrekend op de eerst volgende factuur.

Omdat het juiste rekeningnummer gebruikt wordt en de laatste afschrijvingen gewoon goed gaan voorzie ik geen problemen meer. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Hugo

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

Ik kan nu niks anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Probleem opgelost en zelfs nog wat extra. Dus Hugo, bedankt voor de moeite weer en ik hoop dat ik je nu nooit meer hoef te spreken :p :wink: Grtjs William

angel1978
Berichten: 10972
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door angel1978 »

Willy-w79 schreef:SERIEUS? WEER AFGESLOTEN! WTF IS DIT NOU VOOR GE-OUWEHOER! HET WAS ALLEMAAL GEREGELD TOCH? WAT IS ER GVD NU DAN WEER AAN DE HAND???
Misschien eens letten op je taalgebruik.. Forumregels ?
Dit is het trosradar forum.. vrij onzinnig hier zo kwaad te worden.

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

angel1978 schreef:
Willy-w79 schreef:SERIEUS? WEER AFGESLOTEN! WTF IS DIT NOU VOOR GE-OUWEHOER! HET WAS ALLEMAAL GEREGELD TOCH? WAT IS ER GVD NU DAN WEER AAN DE HAND???
Misschien eens letten op je taalgebruik.. Forumregels ?
Dit is het trosradar forum.. vrij onzinnig hier zo kwaad te worden.
Ja, ik ben nu kwaad, mag ik? Ik scheld toch niet? Het fatsoen houd gewoon een keer op! U weet niet hoeveel ergernis ik heb gehad met telfort. En nadat vorige week alles weer was geregeld en weer was aangesloten, ben ik vandaag WEER afgesloten! Kan nu weer een dure databundel voor me telefoon gaan kopen, waar je met 3 man zo overheen bent. Allemaal onodige extra kosten die veel beter gebruikt kunnen worden. Ja, ik ben kwaad!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik scheld toch niet?
Nou... "GVD" kunnen sommige Christelijke stromingen in ons land als zodanig ervaren :wink:

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

bprosman schreef:
Ik scheld toch niet?
Nou... "GVD" kunnen sommige Christelijke stromingen in ons land als zodanig ervaren :wink:
Het was dan ook niet voor hun bedoeld.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Willy-w79 schreef:
angel1978 schreef:
Willy-w79 schreef:SERIEUS? WEER AFGESLOTEN! WTF IS DIT NOU VOOR GE-OUWEHOER! HET WAS ALLEMAAL GEREGELD TOCH? WAT IS ER GVD NU DAN WEER AAN DE HAND???
Misschien eens letten op je taalgebruik.. Forumregels ?
Dit is het trosradar forum.. vrij onzinnig hier zo kwaad te worden.
Ja, ik ben nu kwaad, mag ik? Ik scheld toch niet? Het fatsoen houd gewoon een keer op! U weet niet hoeveel ergernis ik heb gehad met telfort. En nadat vorige week alles weer was geregeld en weer was aangesloten, ben ik vandaag WEER afgesloten! Kan nu weer een dure databundel voor me telefoon gaan kopen, waar je met 3 man zo overheen bent. Allemaal onodige extra kosten die veel beter gebruikt kunnen worden. Ja, ik ben kwaad!
@ Telfort,

is er dan inderdaad spraken van treiteren - of is er ergens iemand terminaal dom?

Willy-w79
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:21

Re: WEER afgesloten door Telfort!

Ongelezen bericht door Willy-w79 »

@ Telfort,

is er dan inderdaad spraken van treiteren - of is er ergens iemand terminaal dom?
Ik weet het niet meer. Het voelt bij mij nu ook als treiteren, maar het zal de tweede wel zijn. Hoe dan ook, ik stond wel ff raar te kijken toen ik vanmiddag op het internet moest. Ik kon de pc wel uit t raam gooien. :x

Gesloten