LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wegvallen verbinding

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
WB

wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door WB »

Sinds enkele weken heb ik internet via Caiway. Nadat bleek dat 3 meter coax kabel écht teveel was om signaal door te kunnen geven (!), heb ik een draadloze router gekocht. Werkt op zich prima!
Probleem is nu alleen dat wanneer ik ga bellen middels Skype, binnen enkele minuten de verbinding geheel wegvalt . Dan moeten de stekkers van het modem en de router erg echt uit om weer online te komen.

Weet iemand hoe dit kan en wat eventueel de oplossing hiervoor is?

eentietdwerg

Re: wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door eentietdwerg »

je moet in je modem skype toegang geven. die gebruikt een aparte poort daarvoor namelijk.
vraag me zo even niet welke, maar je zal het vast kunnen vinden op hun site.
zou niets met de router te maken moeten hebben. althans mits de instellingen er goed instaan.

Scriptkiddy
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 nov 2004 16:16

Re: wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door Scriptkiddy »

Of wisselende upstreams binnen in het modem. Als één upstream te zwaar belast is, "spring" het signaal over op een andere.
Vraag het aan je isp.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Jer kan toch een meerweg steklkerdoos bijn MyCom of een televisie winkel halen, toch. Mijn hemel wat een domheid hier op die forums. jullie zijn inderdaad potentiele kandidaten om opgelicht te worden. En dan ga je ook idd naar oplichters toe.

Eerst kijken; goed kijken en dan pas het contract bekijken en dan zeggen of jhe het wilt ja of nee. Alleen is het de hebzucht en de koopzucht en `het willen hebben om erbij te horen' hebben veel mensen de das omgedaan en daar profiteren die oplichters van.

Neptunus.

Gast

Re: wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door Gast »

Oh op die manier.

wb

Re: wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door wb »

snap niet zo goed wat een simpele vraag over instellingen van een router te maken heeft met domheid cq. oplichting...... :shock:

rojo
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 sep 2003 22:34

Re: wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door rojo »

snap er geen jota van

Dixie Spirit
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 dec 2004 00:36

Re: wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door Dixie Spirit »

DE ULTIME OPLOSSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GA OVER NAAR ADSL, problemen verdwijnene als sneeuw voor de zon.

Gesloten