Goede middag beste mensen.
Ik woon in een pand samen met 1 huisgenoot.
Ik heb een laptop en een tablet. Ik wil graag internet
Ik heb verschillende internetproviders bekeken maar het gaat niet vanwege postcode check.
Ik woon op postcode 3114 BS 14 met toevoeging A.
De huisbaas zei al tegen mij er mag geen internet komen in het pand.
Ik wil het eigenlijk stiekem toch aanvragen en dan alle kosten netjes betalen.
Wie heeft er advies.
Ik ben bij de vodafonefone winkel geweest in Schiedam, en ze vertelde me dat ik geen internet van hun kan krijgen. Telfort kan ook niet, ik heb de check uitgevoerd. Ook via online lukt het niet om internet te krijgen. Volgens de KPN helpdesk kan ik wel via hun internet krijgen maar ik kan het ISRA punt in het pand niet vinden. KPN zeg dat er op nr 14 wel internet is, wat ik vreemd vind want nummer 14 bestaat niet alleen A,B en C.
Hebben jullie een idee waar mijn ISRA punt is?
Kortom? wat kan ik het beste doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welk internet pakket kan ik het beste nemen
Re: Welk internet pakket kan ik het beste nemen
Midden in de bebouwde kom: http://schiedam.kadasterdata.nl/rozenburgsestraat/14aRidder777 schreef:.....De huisbaas zei al tegen mij er mag geen internet komen in het pand.....
Zou niet weten waarom je daar geen internet kan krijgen ? Tis bepaald geen huisje op de hei.
Kan je niet inloggen op een open Wifi "van de buren" ?
Niet stiekum aanvragen, grote kans dat je verhuurder het niet echt op prijs stelt dat je dingen tegen zijn uitdrukkelijke nee toch gaat regelen. En hij zal helemaal not amused zijn als je hal of vloeren open gaat lopen breken op zoek naar het ISRA punt. Dat vinden is nog wel een uitdaging namelijk, dat kan overal en nergens zitten, daar is geen wettelijke vaste plek voor in elk pand. Zie het zo, is dit het verliezen van het dak boven je hoofd waard?Ridder777 schreef:Goede middag beste mensen.
Ik woon in een pand samen met 1 huisgenoot.
Ik heb een laptop en een tablet. Ik wil graag internet
Ik heb verschillende internetproviders bekeken maar het gaat niet vanwege postcode check.
Ik woon op postcode 3114 BS XX met toevoeging X.
De huisbaas zei al tegen mij er mag geen internet komen in het pand.
Ik wil het eigenlijk stiekem toch aanvragen en dan alle kosten netjes betalen.
Wie heeft er advies.
Ik ben bij de vodafonefone winkel geweest in Schiedam, en ze vertelde me dat ik geen internet van hun kan krijgen. Telfort kan ook niet, ik heb de check uitgevoerd. Ook via online lukt het niet om internet te krijgen. Volgens de KPN helpdesk kan ik wel via hun internet krijgen maar ik kan het ISRA punt in het pand niet vinden. KPN zeg dat er op nr 14 wel internet is, wat ik vreemd vind want nummer 14 bestaat niet alleen A,B en C.
Hebben jullie een idee waar mijn ISRA punt is?
Kortom? wat kan ik het beste doen?
Je zou Ziggo mobiel kunnen nemen, dan krijg je ook toegang tot hun hotspots..
Waarom wil de huisbaas geen internet in het pand? Zwaar gelovig of zo? Of denk hij dat het halve huis dan verbouwd moet worden?
Heb je geen kabeltv? Dan zou je via die weg het kunnen proberen
Waarom huurt TS een kamer in een pand zónder internet, kan je je ook afvragen. Ik bedoel, het zat er niet bij toen het huurcontract getekend werd, er is zo te lezen niks toegezegd over aanleggen na ingaan huur, en nu is het ineens belangrijk?GJvdZ schreef:Waarom wil de huisbaas geen internet in het pand? Zwaar gelovig of zo? Of denk hij dat het halve huis dan verbouwd moet worden?