LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] welke ADSL van wie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Pegasus
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 okt 2005 20:59

welke ADSL van wie

Ongelezen bericht door Pegasus »

Ik heb een vraag hoe/waar kan ik de beste (onafhankelijke) informatie vinden over ADSL.

Ik vind op deze site van alles en nog wat maar het is allemaal negatief.

En het gaat mij om het volgende.

Ik wil graag voor mijn moeder uitzoeken wat voor haar de beste ADSL (-aanbieder) is.

Ze woont momenteel nog in Arnhem maar gaat volgend jaar verhuizen naar Deventer.

Dus ik heb haar zo wie zo al gezegd te wachten met ADSL te nemen tot na de verhuizing ( scheelt weer een boel ellende).

Momenteel kijkt ze vlug even haar email en is het snel, snel wat opzoeken op het internet. (Momteel heeft ze haar email bij Planet) Maar ze wil rustig haar email kunnen bekijken en ook zonder problemen een email met een foto kunnen ontvangen. En ook wil ze wat meer op het internet gaan doen. Maar dat zal niet echt heel veel zijn.

Waar kan ik in hemelsnaam terecht om informatie te vinden wat voor ADSL/Abonnement ze moet nemen. Welke provider en wat de kosten zijn en dan wel de kosten die gelden buiten alle actieperiodes.



Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.



Want ik zie eerlijk gezegd door de “internet - bomen” het “ADSL -Woud” niet meer :?

kattekop
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2005 01:28

Re: welke ADSL van wie

Ongelezen bericht door kattekop »

Hallo Pegasus,

Waar je echt héél veel kunt vinden, is op www.internetten.nl

Die gaat over telefonie en internetten, kortom ALLES..!!

Daar heb ik ook de meeste informatie vandaan gehaald.

Je kunt er lijsten bekijken en vergelijkingen maken, van goedkoop
naar duur, en andersom...., op postcode testen enz. enz.

Het ziet er heel eventjes "ingewikkeld" uit, maar uiteindelijk wijst het zich allemaal vanzelf (kwestie van even goed lezen...) :wink:

Een tweede tip (daar zit ik zelf zwaar over na te denken) is bijv.:
Het Net Instapsurfen, zou € 9,95 per maand kosten en is onderdeel van KPN.

Die lijken me het handigst en voordeligst voor wat betreft het toekomstige internet-gebruik door je moeder..?? (en mezelf..)

Heel veel succes en groetjes..!!

Pegasus
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 okt 2005 20:59

Re: welke ADSL van wie

Ongelezen bericht door Pegasus »

Dank je wel voor de tip kattekop.

Ik ga zeker op die site kijken.

Gesloten