LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] welke internetprovider kan ik het beste nemen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
knutselgek

welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door knutselgek »

We zijn zeer ontvreden over upc. We hebben nog even voor we weer terug gaan naar ons eigen huisje. dus tijd voor een nieuwe provider.

Maar ja wie kan me wat vertellen over de providers. zelf geen ballen verstand van. maar 2 keer hetzelfde probleem bij upc vind ik echt te gek.

scralett staat ook al niet zo goed te boek heb ik wel gelezen. maar om nou alle forums door te spitten vind ik echt wat te gek. vandaar dat ik maar een nieuwe begin.

Wil eigenlijk een combipakket. bellen en snel internetten.


laat me het weten.

groetjes anita

Rikkers

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Rikkers »

Wij zijn tevreden met HetNet we hebben goed internet voor een goedkope prijs

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Inter »

Tiscali en Wanadoo hebben dit al en later ook ,waarschijnlijk in Aug ook ,Versatel. http://www.adslwinkel.nl/telefonie/
Wat goed is niet aan mij omdat te zeggen Ik heb zelf al jaren zonder problemen Versatel maar bij anderen is dat weer anders.
Vergelijken in prijs ,niet in service en kwaliteit kan je hier http://www.adslmetacrawler.com/ bijvoorbeeld.


http://www.adslgebruikers.nl/forum-11.html kan je bijvoorbeeld kijken maar er is meer.

knutselgek

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door knutselgek »

We gaan eens even kijken wat ons het beste lijkt. ook natuurlijk even overleggen die er wat meer verstand van heeft. want ik heb er dus echt geen verstand van.

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Jan »

Demon is een kwaliteitsprovider.

peterdirk

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door peterdirk »

ik heb @home en ben daar zeer tevreden mee en heb er tot nu toe geen problemen mee gehad

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door topery »

Ik ben zeer tevreden over Hetnet.....duidelijke informatie, meteen een e-mail als er problemen zijn of wanneer er wijzigingen aankomen.
Betaalbaar en betrouwbaar.....

magda
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 mar 2005 13:34

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door magda »

Naar mijn smaak HCCnet. www.hccnet.nl
Heeft o.a de beste helpdesk en de minste klachten, samen met XS4ALL.
En een keur aan abo's.

M

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

zelf zeer tevreden over XS4ALL, maar ja wat wil je na jaren van Kwello ;-)

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

www.freeler.nl prima helpdesk altijd verbinding.

King@home

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door King@home »

welke internetprovider kan ik het beste nemen
Tja... moeilijke vraag.
Ik zou je willen aanraden: Vraag om je heen!
Vraag daarbij iedereen die je kent maar houd er rekening mee dat slecht nieuws altijd verder reist dan goed nieuws.

Houd ook rekening met de prijs, voor 10 euro per maand mag je geen gouden verbinding verwachten.

Kijk gewoon op www.internetten.nl wat er in jouw regio beschikbaar is en vraag om je heen.

p.s.
Bij ADSL zou ik uitgaan van een prijs van 20 tot 30 euro voor een redelijk pakket.

donnervogel

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door donnervogel »

Neem in ieder geval geen HCC Pro2.
Het wachten duurt lang. Je krijgt op je E-mail of tel. geen antwoorden.
En is bovendien langzaam.
Zie o.a ADSL-leed dat HCCnet heet in dit forum.
En bekijk ook eens de reacties op de volgende link http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... s/989298/0
Als je die gelezen hebt weet je genoeg.

razendsnel

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door razendsnel »

schijnt dat freeler hetnet planet en XS nogwat goed zijn! :o

cygnum
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:34

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door cygnum »

XS4ALL en Planet Internet zijn over het algemeen de betrouwbaarste. HCCNet is ook wel een goeie, maar mijn voorkeur gaat uit naar XS4ALL en Planet.

Welke je ook neemt, zorg in ieder geval dat je de volgende niet neemt, ze zijn of niet klantvriendelijk, of de kwaliteit van het internet dat ze aanbieden is beroerd: Versatel (voorheen Zonnet) en Casema. En Chello natuurlijk, maar dat had je zelf al in de gaten ;)

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb anders al 2 jaar naar hele, hele volle tevredenheid Versatel ( Zonnet). Nat wat kleine opstart problemen heb ik dik 2 jaar geen enkel probleem met ze gehad. Altijd verbinding, stabiele snelheid en geen gezeur. Nu ik het abo moest ontbinden omdat ik naar het buitenland vertrek, had ik na het schrijven van een brief een dag(!) later al een bevestiging in mijn e-mail en 2 dagen later schriftelijk. Prima service!

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

Welke je ook neemt, zorg in ieder geval dat je de volgende niet neemt, ze zijn of niet klantvriendelijk, of de kwaliteit van het internet dat ze aanbieden is beroerd: Versatel (voorheen Zonnet)
Door de lage prijs was het aanbod groter dan ze het werkelijk aan konden.
Hierdoor zijn er de laatste tijd wel wat dingen verbeterd . .Naast het al het bestaande €1.15 per gesprek nummer kan je nu ook €0.25 per minuut bellen. Zoals altijd hoor je alleen ontevreden klanten en zijn ze ook met een enquete bezig om nu te horen wat er nu werkelijk aan de hand is.
Soms zijn bepaalde klachten aan de mensen zichzelf te verwijten en geven ze hun provider te schuld.Dat moet goed worden uitgelegd en daar schieten vaak vele helpdesk (niet alleen Versatel) in te kort.

Bij de wat de duurdere providers is de kwaliteit dan mischien wel wat beter maar je betaald dan wel het dubbele .
De vraagsteller vroeg ook naar telefonie en ADSL wat deze providers niet aanbieden.

cygnum
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:34

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door cygnum »

Soms zijn bepaalde klachten aan de mensen zichzelf te verwijten en geven ze hun provider te schuld.Dat moet goed worden uitgelegd en daar schieten vaak vele helpdesk (niet alleen Versatel) in te kort.

De vraagsteller vroeg ook naar telefonie en ADSL wat deze providers niet aanbieden.
Klopt inderdaad, maar als je het van meerdere hoort, ligt dat niet alleen aan de mensen zelf, maar soms ook aan het gebrek van kennis bij de helpdesk.

Een combinatie van ADSL en telefonie is sowieso niet de beste keuze. Veel van deze combinatiepakketten zijn nog niet erg betrouwbaar, maar als ik er eentje uit zou moeten kiezen, zou ik voor Wanadoo, die heeft naar mijn weten nog een beetje betrouwbaarheid over.

taksiman

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door taksiman »

Ik heb goede dingen gehoord over tiscali. heb het zelf ook sinds kort aangevraagd wordt tweede week van april aangesloten Met Telefonie.

Ik heb al een telefoonnummer aangevraagd en over de kwaliteit en betrouwbaarhied kan ik kort zijn deze is dik in orde.

Heb het pas aangevraagd nadat ik het zelf het getest bij een goede kennis. het is gewoon gratis bellen in heel nederland naar vaste nummers. en er is geen merkbaar verschil in kwaliteit tussen Voip en de normale analoge kpn aansluiting.

en nog een grote voordeel is dat het goedkoop is. internetten via xs4all en planet is zeer duur omdat je gebruik maakt van het KNP Netwerk. voordeel hiervan is landelijke dekking. De andere netwerken van BBned en Tiscali WholeSale (Babyxl) zijn niet landelijk beschikbaar. En qua snelheid en betrouwbaarheid zit het wel snor :D

mensen die nog de tiscali special abonnement willen die 1 april is afgelopen kan het nog aanvragen via tfortelecom. :D www.tfortelecom.nl actie duurt tot 14 april.

met vriendelijke groetm

Taksiman

Marja Lambers

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Marja Lambers »

zoek eens op www.internette.nl - daar hebben wij destijds ook gekeken en uiteindelijk voor Wanadoo gekozen en dat bevalt ons tot nu toe goed. Ook de Helpdesk van hun reageerden goed (kostte wel wat p/m, maar toch, na 2 x bellen waren we wel klaar)
m.vr.gr.
ML

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

en nog een grote voordeel is dat het goedkoop is. internetten via xs4all en planet is zeer duur omdat je gebruik maakt van het KNP Netwerk.

Tik in google: Klacht Tiscalli en je hebt een waslijst
Tik in google: Klacht XS4ALL en je krijgt niks

Dan maar wat meer betalen ;-)

Gesloten