LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke Provider??

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Rado
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2007 22:12

Welke Provider??

Ongelezen bericht door Rado »

Welke provider is volgens jullie mening het beste??
Ik erger me verschrikkelijk aan Planet Internet. Ik heb dat abbonament van €60 en ik download maar met 90kb/s van download.com en mijn vriend met zijn €10 abbonementje gaat sneller.... Weten jullie raad??
Welke provider is snel/betrouwbaar/ niet****?? :lol: :twisted:

Greetz,

Rado

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Welke Provider??

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Neem aan dat je KB bedoeld maar dan nog 90 KB dat is een download van 720kb (laten we het op 768kb houden)

Dan begin ik me af te vragen wat er niet goed zit:? ... wat is de afstand naar de centrale??

Je betaald iedergeval veel te veel met een 'light' abonnement download je nog sneller...en betaal je veel minder...

Wat geeft speedtest.nl aan? is niet heel nauwkeurig maar voor zulke snelheiden meestal wel aardig in de richting... :roll:


Groet Nico

Addict156
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 dec 2006 18:47

Re: Welke Provider??

Ongelezen bericht door Addict156 »

Ikzelf zou zeggen pak UPC als die in je buurt beschikbaar is.
Ik heb zelf het chello extreme abbo (theoretisch 20 Mbit/s down/2Mbit/s up) en haal zonder problemen 18,9/19,5 Mbit/s.
In normale termen download ik zonder problemen met 2,5 megabyte/sec.
En dit allemaal voor de prijs van €59,95.
Al zullen velen je dit afraden, ik heb zelf goede ervaringen met upc.

nu is het alleen afwachten wanneer agro en aanhang komt met zijn/hun pro-kpn praat.

Gesloten