| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaring met demon adsl
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Ben een heel tevreden klant van DEmon maar heb nu toch een probleempje met ze.Ze adverteren nu met demon FLEX is veel goedkoper en hogere snelheid voor veel minder geld en als vast klant van DEMON kan je niet overstappen.Het enig antwoord dat je krijgt is dan zeg je hem op en ga je 3 weken zonder zitten en dan kan je opnieuw aanvragen vind ik niet netjes tegenover hun vaste klanten,ik vraag me trouwens af of dat wel mag heeeeel raaaaar allemaal of ben ik de enige die me daaraan stoort.groetjes avanda
[/i]
Komt wel meer voor dat bestaande klanten niet kunnen overstappen naar een andere productrange.
In dit geval biedt Demon ook geen mogelijkheid om over te stappen als je al DSL hebt naar Flexpress en kan het alleen aangevraagd worden als je telefoonlijn DSL-vrij is.
Dus dat je als bestaande abonnee ook niet kunt overstappen is niet onwilligheid dan natuurlijk.
Overigens zie je ook vaak bij ISP's acties voor nieuwe klanten. Een periode lagere kosten en geen aansluitkosten etc. Dat geldt wel vaak alleen voor nieuwe klanten. Je kan niet van een actie product naar 't volgende actieproduct overstapppen natuurlijk
In dit geval biedt Demon ook geen mogelijkheid om over te stappen als je al DSL hebt naar Flexpress en kan het alleen aangevraagd worden als je telefoonlijn DSL-vrij is.
Dus dat je als bestaande abonnee ook niet kunt overstappen is niet onwilligheid dan natuurlijk.
Overigens zie je ook vaak bij ISP's acties voor nieuwe klanten. Een periode lagere kosten en geen aansluitkosten etc. Dat geldt wel vaak alleen voor nieuwe klanten. Je kan niet van een actie product naar 't volgende actieproduct overstapppen natuurlijk
Wacht maar tot je 7 dagen moet wachten, voordat ze daadwerkelijk gaan kijken wat er mis is, of je het dan nog allemaal zo goed vind.