Hallo iedereen
Even een vraag wie van jullie, kent of heeft wel eens gehoort, van de online winkel van Winkelwijs.nl? Ik had er namelijk op 20-3-2006 een spel besteld voor de pc, maar tot op vandaag, 10-06-2006 heb ik nog steeds niks in huis, en ook heb ik, na diverse telefoontjes en e-mail verkeer met toe zegging van hun kant, mijn geld ook nog niet terug. Nu is sinds maandag ook nog eens de site onder construcktie,omdat ze alles willen verbeteren, ja dat is wel nodig ook. Zouden ze dit met meer mensen gedaan hebben gewoon een online winkel opzetten maar niks leveren? Ik hoop dt ze echt alles willen verbeteren, want ik bestel dus niet meer bij hun....
Groetjes, Hans
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Winkelwijs.nl
-
Dennis--SP
Re: Winkelwijs.nl
Koop dan ook bij online erkende webwinkels...
Zoals bol.com , www.consoleshop.nl , daar heb je ze binnen 24 uur in huis en kan je evt. achteraf betalen (acceptgiro)
Zoals bol.com , www.consoleshop.nl , daar heb je ze binnen 24 uur in huis en kan je evt. achteraf betalen (acceptgiro)
-
kwekkeboom1
Zet je bericht aub ook ff onder dit topic
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... winkelwijs
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... winkelwijs
Ik had geen problemen met Winkelwijs, ze hebben de bestelling keurig geleverd. Nou ging het maar om 1 simpel cd'tje en is het ook alweer een paar maanden geleden.
Ik hoop voor je dat ze nog op de proppen komen met je bestelling.
groetjes.
boebele
Ik hoop voor je dat ze nog op de proppen komen met je bestelling.
groetjes.
boebele
Ik dacht: ik ga eens even zoeken in mijn hotmail account. Ben er dus achter gekomen dat ik nog een bestelling had openstaan van april. Deze bestelling is dus nooit geleverd, en ik heb dus wel betaald.
Dus, ik ben ook gedupeerd
Dus, ik ben ook gedupeerd