gaat me veel te ver om over oplichting te spreken, ik hou het bij een luie drukke student die dit erbij doet en niet goed beseft wat allemaal nodig is om een goed bedrijf te runnen. maar zoals gezegd, bij dropshippers moeten consumenten rekening houden met langere levertijden, enige wat wel in overtreding is zijn eigen klachtenregeling, dat deze altijd binnen 14 beantwoord moeten worden.
verder zou ik die 60 dagen termijn uit het AV negeren en al binnen 14 dagen beginnen met vorderen en deze na 30dagen verhogen met tenminste 45 euro buitengerechtelijke kosten, als de zending dan alsnog binnenkomt kun je het altijd retour zenden aan zijn adres, want hij is de verkoper en dankzij het kvk inschrijving verantwoordelijk onder het nederlandse recht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.fabrieksprijs.com
Re: www.fabrieksprijs.com
Alleen jammer dat die vordering kant noch wal raakt. Leuk bedacht, niet doen.
Re: www.fabrieksprijs.com
hoe bedoel je?devious schreef:Alleen jammer dat die vordering kant noch wal raakt. Leuk bedacht, niet doen.
Re: www.fabrieksprijs.com
Ik weet niet hoor, maar wobben kan niet bij een winkel. Als consument moet je dat bedrag kunnen verantwoorden alvorens je het ter vordering deponeert. Kan niet, en kom ook niet aan met de tijd die je erin hebt gestoken en het digitale briefpapier en de stroom voor je pc.. Leuk bedacht, staat ook wat zwaarder in de tekst, maar uiteindelijk is het niks. Dan zou ik nu iets gaan bestellen van 10 euri en ga over een maand klagen, nog laterga ik € 100,- vorderen, buitengerechterlijke kosten. 90 euri winst ...kss schreef:... en al binnen 14 dagen beginnen met vorderen en deze na 30dagen verhogen met tenminste 45 euro buitengerechtelijke kosten ...
Re: www.fabrieksprijs.com
ozoo, maar dat bedoel ik ook niet, om het meteen uit te handen te geven.
je moeten de dingen combineren dus klachtenbrief en gelijk de vordering als laatste aanmaning indienen, daar zijn op internet genoeg voorbeeldbrieven voor te vinden, zoek wel eentje met een vriendelijke toon. in dit geval zijn er wel vermoedens als er geen verzendbewijs wordt overlegt en geen communicatie dus kun je na 30 dagen de ondernemer al aansprakelijk stellen. dat is vaak geen overbodige luxe, veel gedupeerden hanteren veel te lange termijnen.
je moeten de dingen combineren dus klachtenbrief en gelijk de vordering als laatste aanmaning indienen, daar zijn op internet genoeg voorbeeldbrieven voor te vinden, zoek wel eentje met een vriendelijke toon. in dit geval zijn er wel vermoedens als er geen verzendbewijs wordt overlegt en geen communicatie dus kun je na 30 dagen de ondernemer al aansprakelijk stellen. dat is vaak geen overbodige luxe, veel gedupeerden hanteren veel te lange termijnen.
Re: www.fabrieksprijs.com
Goede,
Heb shuttles besteld en weliswaar een mailtje dat ze er aan kwamen gekregen (6 mei 2013)
maar daarna niets meer. Mailde ze via contact formulier maar nog geen antwoord (alleen tussen 18:00 en 21:00 uur) Telefoon nummer bestaat idd niet
MAAAR, keurig mijn shuttles gekregen rechstreeks verzonden vanuit China.(15-05-13)
Gegevens verzend-envelop:
Y Lee
7th Floor Huaqingwuliu Building
Longzhu Road, NanShan
ShenZhen
China
De postzegels zijn betaald via
Chan Man Chun
60569500
RM22, block1, PakTin Estate
Shek Kip Mei
Kowloon, Hong Kong
mvg Theo
Heb shuttles besteld en weliswaar een mailtje dat ze er aan kwamen gekregen (6 mei 2013)
maar daarna niets meer. Mailde ze via contact formulier maar nog geen antwoord (alleen tussen 18:00 en 21:00 uur) Telefoon nummer bestaat idd niet
MAAAR, keurig mijn shuttles gekregen rechstreeks verzonden vanuit China.(15-05-13)
Gegevens verzend-envelop:
Y Lee
7th Floor Huaqingwuliu Building
Longzhu Road, NanShan
ShenZhen
China
De postzegels zijn betaald via
Chan Man Chun
60569500
RM22, block1, PakTin Estate
Shek Kip Mei
Kowloon, Hong Kong
mvg Theo