| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] XMS onterecht afgesloten, aansluiten blijkbaar niet mogelijk
-
hanzel_wijchen
XMS onterecht afgesloten, aansluiten blijkbaar niet mogelijk
Laatst gewijzigd door hanzel_wijchen op 07 jun 2013 07:43, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: XMS onterecht afgesloten, aansluiten blijkbaar niet mogelijk
Het is maar een klein dingetje - maar u zegt natuurlijk niet op.hanzel_wijchen schreef: Afgelopen maandag 3 juni bericht gestuurd naar provisioning met de mededeling dat ik mijn abonnement wil opzeggen zonder financiële verdere verplichtingen omdat men gewoon hun beloftes niet nakomen plus gewoon de diensten niet kunnen leveren. 5 juni, nogmaals dezelfde brief naar alle servicedesk e-mail adressen, hoor nog steeds niks.
Zij plegen wanprestie door hun deel van het contract niet na te komen - daarom vervalt dus het contract (het is ontbonden) per direct zonder recht op vergoeding van hun kant.
Opzeggen betekent dat u ervoor kiest. Onbinding betekent dat u wel moet (niet noodzakelijk zou willen)
-
hanzel_wijchen
Inderdaad Guardian, maar ik wil het alleen op papier en/of per e-mail van hun hebben eer ik me bij een andere aanbieder weer vastleg. Mijn ouders hebben jaren geleden bijna hetzelfde probleem gehad met UPC, was toen aardige touwtrekkerij, irritaties, frustraties en onbegrip alom. Aangezien er al redelijk veel bij XMS is misgelopen, wil ik dit probleem gewoon voorkomen.
maar een bevestiging van GEEN contract is echt onmogelijk. Bovendien slaat het nergens op en is het te belachelijk voor woorden. Je krijgt een bevestiging van je opzeggen per datum en daar zulje het mee moeten doen. Daarna je rekening in de gaten houden en storneren wat onterecht is geïncasseerd.
-
hanzel_wijchen
Wie wil er een bevestiging van GEEN contract? ik wil zwart op wit dat mijn bestaande contract, dat ik ook zo online kan opvragen bij XMSnet, ontbonden zal worden, dat is alles Devious
Laatst gewijzigd door hanzel_wijchen op 06 jun 2013 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
hanzel_wijchen schreef:Wie wil er een bevestiging van GEEN contract? ik wil zwart op wit dat mijn bestaande contract, die ik ook zo online kan opvragen bij XMSnet ontbonden zal worden, dat is alles Devious
je eigen tekst schreef: ...Plus ik wil het wel zwart op wit hebben dat ik geen contract meer met ze heb, niet dat ik opzeg en dat ik vervolgens nog tot december kan betalen...
-
hanzel_wijchen
Werk je toevallig bij XMS, Devious? Of is het je nog niet duidelijk?
Mij is het volledig duidelijk. Nu jij nog.
Bovendien mag je hier op het forum geen namen van Klantenservicemedewerkers droppen. Dus ik denk dat je nog een post moet aanpassen.
Je hebt geen geduld en brult. Begrijpelijk, maar hier kan niemand daar wat aan- of tegen doen. Probeer je in te houden en bel de Klantenservice of wacht het antwoord op je mailtjes af. Je hebt een heel goed punt. Bovendien is 6 weken na aangeven probleem een erg goede legitieme reden om op te zeggen. Maar ook dat moet je dan doorgeven en na akkoord ben je er vanaf. Niet hier gaan brullen dus, maar door de telefoon. En met een aangetekende brief maak je duidelijk dat het je menens is. Schrijf en geef ze een kleine ruimte om de problemen op te lossen. Lukt dat niet binnen de gestelde termijn dan heeft Alfatrion of iemand anders nog leuke brieven die je kunt kopiëren en sturen. En opzeggen.
Bovendien mag je hier op het forum geen namen van Klantenservicemedewerkers droppen. Dus ik denk dat je nog een post moet aanpassen.
Je hebt geen geduld en brult. Begrijpelijk, maar hier kan niemand daar wat aan- of tegen doen. Probeer je in te houden en bel de Klantenservice of wacht het antwoord op je mailtjes af. Je hebt een heel goed punt. Bovendien is 6 weken na aangeven probleem een erg goede legitieme reden om op te zeggen. Maar ook dat moet je dan doorgeven en na akkoord ben je er vanaf. Niet hier gaan brullen dus, maar door de telefoon. En met een aangetekende brief maak je duidelijk dat het je menens is. Schrijf en geef ze een kleine ruimte om de problemen op te lossen. Lukt dat niet binnen de gestelde termijn dan heeft Alfatrion of iemand anders nog leuke brieven die je kunt kopiëren en sturen. En opzeggen.
-
hanzel_wijchen
Beste devious,
Je hebt gelijk, ik ben aan het klagen. Klagen door de telefoon is zinloos (en dat heb ik al meerdere keren gedaan) en kost me ook nog geld. Klantenservice heeft geen invloed en kan alleen maar tijd rekken en de klant zoet houden met loze beloftes. Men weet precies wat er aan de hand is, maar kan er blijkbaar niks mee doen, want er is geen protocol voor.
Geduld heb ik inderdaad gehad, maar die tijd is voorbij. Waarom schrijf ik dit allemaal eigenlijk? Hahaha
Ook zonde van mijn tijd.....
Je hebt gelijk, ik ben aan het klagen. Klagen door de telefoon is zinloos (en dat heb ik al meerdere keren gedaan) en kost me ook nog geld. Klantenservice heeft geen invloed en kan alleen maar tijd rekken en de klant zoet houden met loze beloftes. Men weet precies wat er aan de hand is, maar kan er blijkbaar niks mee doen, want er is geen protocol voor.
Geduld heb ik inderdaad gehad, maar die tijd is voorbij. Waarom schrijf ik dit allemaal eigenlijk? Hahaha
Ook zonde van mijn tijd.....