LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] XMSnet administratieve ellende

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
emielstroeve

XMSnet administratieve ellende

Ongelezen bericht door emielstroeve »

jarenlang tevreden klant geweest bij XMSnet todat ik een tweede telefoonlijn wilde en mijn KPN ISDN nummers over wilde zetten. Technische problemen, na ongeveer 10 telefoontjes en 6 maanden nog steeds niks. En toen maar de boel opgezegd en in een warm KPN glasvezel bed terecht gekomen, de ISDN nummers gingen eigenlijk automatisch over op glasvezel en binnen notime over.

Dat was 8 maart. Nu is het juni en krijg ik nog steeds facturen van XMS, deze maand wellicswaar een 0 euro factuur maar vorge maand nog een echte met een dreiging van de deurwaarde, ik was nl zo slim geweest om de automatische incasso af te sluiten.

Keer op keer bellen, mailen, twitteren en keer op keer de toezegging dat ik nu echt niks meer zou ontvangen en dat er 'technische problemen' zijn bij de opzegging.

ze hebben daar de boel totaal niet onder controle, qua adminstratie, en ik vraag me af of ik de enige ben.

groeten,
emiel

ciske

Re: XMSnet administratieve ellende

Ongelezen bericht door ciske »

en ik vraag me af of ik de enige ben
Nee je bent niet de enige, http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 1537224/69

ricardoenmargreet

Re: XMSnet administratieve ellende

Ongelezen bericht door ricardoenmargreet »

Beste Emiel,

Administratief is het een zooitje. Ook onbeschoft aan de telefoon en ook per email.
Ik ben 3 jaar klant geweest en ben nu overgestapt naar Ziggo.

Ik heb zoveel ellende gehad dat wil je niet weten met dit bedrijf. Ze beloven van alles.
Ook het audio bandje, welke ten tijde van de bestelling is opgemaakt, is op mysterieuze wijze verdwenen.

mensen wees gewaarschuwd voor dit bedrijf.. vele malen erger als UPC

Gesloten